73. Votrelec

45 2 3
                                    

Od sobasa ubehol mesiac a Severus skonstatoval, ze urobil najlepsiu vec aku mohol. Mal 39 a konecne bol zenaty tak ako si to jeho babicka zelala. Ich manzelstvo aj ked sa to nezdalo bolo harmonicke. Lili sa tesila na jeho prichody a on sa choval ako zamilovany pubertak.
Prave sledoval studentov ako sa snazia zmapovat miesta hlbocnikov ked pozrel na nu. Stala v rohu a prizmurenimi ocami sledovala jedneho zo studentov ked nahle vystartovala a Dracovi cosi vytrhla z ruky.
,, Ale pan Malfoy mal by ste sa venovat studiu a nie..." pozrela na casopis ked stichla a citala text. Severus zbadal ako zbledla a rychlo k nej vykrocil.
,, Slecna Mansonova co Vas take zaujalo?" Spytal sa sarkasticky ked pozrela na neho a podala mu noviny. Precital si titulok a pochopil. Niekto vynuchal, ze sa ozenil. Pozrel kto napisal clanok. No jasne, pomyslel si zas Holubkova.
,, Nemate co na praci?!" Zhukol na studentov ked nadskocili a rychlo sa vratili spat k mapam.
Lili prechadzala z jednej strany na druhu a nervozne si hrizla nechty. Ked zazvonil zvonec a odisiel aj posledny student presla az k Severusovi ktory bol zahlbeny do clanku.
,, Ako to, ze to vie? Nikto okrem Albusa to nevedel!"
No kim stihol nieco povedat do okna vrazila sova a tak jej rychlo Lili otvorila okno. Zviera zletelo k muzovi a ked jej odviazal list klovla ho do ruky.
,, Au! Sproste zviera vypadni ksa ksa." Zahanal sa na sovu s novinami ked ho znova klofla.
,, Myslim, ze caka na odpoved."
,, Vydrz precitam si ho a napisem Ti odpoved!" Zavrcal na sovu ked sa upokojila. Rozprestrel list a zacital sa a po chvili znechutene urobil grimasu.
,, Pise mi Eleanor. Vraj preco som im o svadbe nepovedal. Boze, prisaham ze az tu Holubkovu zbadam uskrtim ju holimi rukami!" Zasycal zlostne ked sova zahukala.
,, Nic nebudem posielat chod domov!" Zrukol podrazdene na sovu ktora sa nasuchorilaj znova ho klofla zobakom a zlostne vyletela z okna. Lili sa zdala cela tato situacia smiesna no Severusa dobra nalada opustila.
Stale nechapal ako Holubkova vynuchala, ze sa ozenil. Kolegovia mu gratulovali a snazili sa z neho vymanit kto je ta stastna (nestastna?) zena. Lili v ramci bezpecnosti si zacarovala prsten aby ich nikto nespajal aj ked ho to mrzelo.
V jednej vecer si Severus cital nejaku knihu v posteli a Lili sa hrala s ohnom ked prehovoril:
,, Vies, ze ta postel je z dreva?"
,, Samozrejme."
,, Mam totiz vazne obavy, ze ak ti ta gula spadne tak tu uhorime obaja. " Lili sa zasmiala.
,, Myslis takto?" Gula sa rozprskla po postely ked Severus vyskocil zaklial a zadkom pristal na zemi. Lili sa rozosmiala ked na nu zlostne zazeral.
,, Neublizi Ti pokial mu to ja nedovolim." Smiala sa ked vstal a suchal si udrete miesto na zadku. Ohen sa vratil pod jej ruku a az teraz si vsimol ze ma tvar maleho hada. Poskrabkala ho po brade a nakoniec ho zmenila v gulu a vrhla cez miestnost a pristala na sviecke.
,, Si nebezpecna." Zamrmlal a vliezol spat do postele.
,, A preto ma tak milujes." A vlepila mu bozk na pery.
,, Moc si veris." Prekoprcol sa a uveznil ju pod seba ked sa na neho usmievala. Divali sa na seba ked jej rukou dal nabok vlasy ktore jej padli na tvar a prstom jej presiel po hrane sanky a sklzol na krk a ukazovakom zasiel az k jej vystrihu.
,, Za tvoju trufalost by som ta mal potrestat." Zamumlal a pozrel do jej oci ked sa jej skratil dych.
,, To byste mali pan profesor." Provokovala ho.
,, Mam na stole ropusniky ak chces mohla by si ich vypytvat." Odpovedal nevinne ked ho pleskla po hlave.

Ranajky vo Velkej sieni boli v plnom prude. Severus sedel na svojom mieste a rozpraval sa s Minervou pricom si upijal z kavy a obcas hodil ocko na Lili ktora stala pri stole Slizolinu a zivo diskutovala zo studentami. Albus si odhrizol z hrianky ked spozornel.
Lili prizmurila oci a pomalym krokom presla doprostred chodbicky ktora viedla von zo siene a hladela dopredu. Mierne sa nakrcila a z opaska odopla sponu a opatrne vytiahla nejaku kovovu rurku a dala si ju za chrbat. Severus spozornel tiez aj s Minervou.
Lili hladela sustredene pred seba ked nahle rurka sa zvacsila na tyc ked nou zatocila skocila dopredu, vykrikla a na ich zaskocenie jej tyc narazila do inej ktora sa pred nou nahle zjavila. Majster zmurkol a na mieste stala ciernoodena dievcina s dlhym ciernym chvostom a nakreslenou lebkou na tvari. Lili odrazala utoky a bolo vidiet, ze cierna dievcina je skusenejsia a zasadzala Lili tvrde udery. Kim ona bojovala sestri sa rozmiestnili tak aby chranili studentov a profesorov a sledovaly ich boj. Dievcina pretocila tyc na ktorej sa zaleskol hrot a vyrazila proti strazkyny. Lili sa uhla, spravila piruletu ked tyc naprazdno po nej sekla. Odrazila dalsi utok ked si odokrila tvar a neznama zautocila. Skokom vrazila do jej a prelomila jej tyc a Lili zostali v ruke len rozdvojene kusy. Odhodila ich ked jej vrazila do tvare pretocilo ju a spadla k zemi. Neznama sa uskrnula priskocila k nej, schmatla ju za ruku a nahle obe zmizli. Albus s profesormi vstal a rozbehli sa na miesto kde zmizli.
,, Albus ako sa sem dostala?" Ozval sa Minervin hlas. Severusa to zaujimalo no viac ho znepokojilo nahle zmiznutie oboch dievcat ked dnu vletel bezhlavy Nick.
,, Lili bojuje s nejakou neznamou hore na schodoch!" Informoval ich na co riaditel aj s profesormi vybehli von a zbadali ich. Na 4 poschodi na seba utocili.
Lili z opaska vytiahla secnu zbran a zautocila ked sa jej sikovne vykrutila, prekrizila jej ruky a bodla s jej nozom do jej boku ked vykrikla. Povytiahla zbran a vrazila jej ju rovno pod rebra na co ju silou vymrstila. Profesory vykrikli ked sa prepadla cez zabradlie a dopadla o 4 metre na prizemie kde zostala lezat.
,, LILI!" Severus vykrikol a kim bezal s ostatnymi k nehybnej dievcine ostatne strazkyne vybehli po schodoch a snazili sa neznamu dohonit.
Severus ostatnym naznacil aby nou nehybali a zoslal na nu diagnosticke kuzlo ked hlasno zastonala a na ich prekvapenie sa opatrne a bolestivo otocila. Nieco zasepkala ale zle jej rozumel. Nahol sa nad nu.
,, Vodu potrebujem vodu."
Albus jej rychlo vycaroval dzban s vodou a polozil k zemi ked zo Severusovou pomocou a stonanim sa posadila. Zubami rozopla rukavicu a stiahol jej ju ked ju ponorila do dzbanu. Chvilu sa nic nedialo ked na ich sok voda pretiekla cez jej zily a nahlila sa na miesto odkial najviac krvacala. Hojila postupne vsetko co zbran porusila az na mieste zostala mala jazva ked sa voda znova vratila spat do dzbanu. Lili sa zhlboka nadychla a vstala.
,, Ustupte!" Zavelila ked sa rychlo odpratali nabok. Zavrela oci a vzpazila ruky. Zavrela oci ked einuka prebrala jej schopnosti a ked ich otvorila miesto smaragdov sa zjavila nocna obloha s hviezdami. Na to zacala nieco odriekavat v cudzom jazyku otocila sa na mieste ked okolo nej vzrastol zlaty prstenec. Sprudka vystrcila ruky dohora a tleskla na co ohniva gula vybuchla a vyletela niekde nad 5 poschodie a zmizla v chodbe. Na to omdlela no kim ju Severus stihol zachitit z vrchu sa ozval rev...

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now