Obsahuje sex scenu
Harry urobil bodku za vetou a opatrne zvinul pergamen. Od odchodu strazkyn ubehli 3 mesiace a atmosfera na hrade hustla. Hlavne vdaka pricinenim isteho majstra elixirov ktoreho si Dolores postvala proti sebe. Severus chodil po chodbach ako boh pomsty a nebolo mozne sa s nim rozumne dohovorit. Akakolvek komunikacia s nim znamenalo vydrzat jeho sarkasticke poznamky, urazky a zhadzovanie. Minerva a Albus jeho chovanie chapali no o dost menej studenti ktory chodili na jeho hodiny zo zaludocnymi problemami a najradsej by zutekali. Vybijal si zlost na komkolvek.
Bol frustrovany. S Lili sa nevidel 3 mesiace. Nemal o nej ziadne spravy a nevedel ani kde strazkyne su. Bol nastvany aj sam na seba, ze nic nepodnikol no Albus mu ani tu moznost nedal. Vecer znova sedel nad pracami studentov a zlostne skrtal cevenym brkom hluposti popisane v pracach ked sa nahle pred nim zjavil listok. Okamzite ho roztvoril a skoro vyskocil s koze. Bol od Lili.Dnes o polnoci ma cakaj pri svojom kozube.
S laskou Lili
Znova a znova cital ten kusok papiera a rozlial sa nim pocit stastia. Uvidi Lili. Vystrelil zo svojho miesta a rychlo odkracal do spalne kde vytiahol oblecenie a prezrel co si obliect. Premyslal. Ako dlho sa zdrzi? Bude moct s nim poveceriat? Bude mat dost casu aby sa s nou porozpraval? Kim vyberal pohodlne oblecenie tieto otazky mu vyrili v hlave az sa rozhodol ze ju patricne privita. Skriatkovia im nachystali veceru a on netrpezlivo chodil okolo kozubu a obcas sa zastavil aby pozrel na cas. Cas sa vliekol a on nervozne pochodoval hore dole. Ked odbila polnoc otocil sa ked kozub oslahli zelene plamene a vystupila z neho Lili. Zatajil sa mu dych. Stale bola tak krasna a on nasucho prehltol. Vsimol si aj par novych skrabancov na lici a modrin na rukach. Priskocil k nej a kim stihla nieco povedat vasnivo ju pobozkal. Oddala sa mu a vracala mu cim dalej tym nahlivejsie bozky aby ho uistila, ze je tu.
,, Lili." Zasepkal a privinul si ju na hrud. Oprela si hlavu o jeho rameno a zapocuvala sa do tlkotu jeho srdca.
,, Sev." Bola konecne tu. Citil tu stupajucu ziadostivost po nej a ked ju chitil za ruku a viedol do spalne nebranila sa. Nechala ho aby ju znova bozkaval na pery a ked sa dravo dobijal do jej pier pootvorila ich a hrala si s jeho jazkom. Snala mu habit z pliec ktory zo suchnutim padol na zem a medzi bozkami rozopinala koselu. Potreboval jej blizkost a jej naruc. Stiahol jej z ramien lambadu a rozol zips a stiahol ho cely dole a odhalil jej krasne tvarovane prsia.
Hlasno zastonala ked si vzal do ust jednu bradavku a opracovaval jej ju jazykom. Lili mu zvliekla koselu a rozopla opasok na nohaviciach a nahle ho bojovim chmatom prehodila pod seba az dopadol chrbatom na postel. Videl v jej tvari tuzbu a potrebu. A ked pred nim stala konecne naha nechcel nic len aby tento moment trval vecne. Oci jej nahle potemnely ked si na neho sadla obkrocmo.
Ich milovanie nemalo konca kraja. Severus sa jej nedokazal nabazit. Bolo to divoke a nesputane a on konecne nasiel ten pokoj ktory hladal. Ked sa v nej pohyboval mal pocit ze ich magie o seba narazili, preplietali sa a vzduch iskril a v momente ked strazkyna dosiahla vrchol oci sa jej sfarbýly do krvavocervena predklonila sa a Severusa silno kusla do krku. Citil ako mu tesakmi prepichla kozu a tepla krv mu steka po prsiach no nic z toho tak nevnimal ako len to aby ju uspokojil. Lili nasala muzovu krv a mala pocit ze vybuchne. To bolo to co chcela a teraz to dostala.
Ked Severus z nej vyklzol vycerpane sa oprel o celo postele. Pri ich sexe bola nekontrolovane drava ale kusanie bolo pre neho novinkou.
Ked oddychovali preplietli si spolocne ruky a on unavene kresli na jej ruke rozne symboli.
,, Kedy budes muset ist?" Spytal sa.
,, Na svitani. Neviem kedy budem moct zas prist. Vonku je to divoke ale sme blizko."
,, Uvidime sa este?"
,, Urcite Sev. Neodchadzam."
,, Vie Gira ze si tu?"
,,Hmm."
,, Lili!"
,, Nie nevie." Mlcal. Nechcel si kazit tuto chvilu a zavrel oci.
Nahle otvoril oci a pozrel vedla seba. Lili tam uz nebola. Okamzite vyletel z postele nadavajuc si do slabochov pozrel do kupelky kde sa dievcina zrejme pred odchodom okupala. Vosiel do obyvacky a ked si uz smutne myslel, ze je prec mu niekto zozadu prikryl oci.
,, Hadaj kto som!" Usmial sa a zamyslel sa.
,, Hmm zeby jedna mala otravna rysava strazkyna?"
,, Uhadol si!" Zviskla a vasnivo ho pobozkala ked ucitila jeho narastajucu erekciu. Zdvihla obocie
,, Chcem ta." Zamrmlal vasnivo.
,, Viem ale uz budem musiet ist." Dala mu poslednu vasnivu pusu vosla do kozubu, smutne sa usmiala a zmizla v plamenoch. Severus osamel. Pocit stastia sa vytracal a byt zival prazdnotou. Tak ako to bolo pred Lili.Snehova vlocka dopadla do snehovej prikrivky a zahladila stopu. Mraz bol tuhsi ako pominule roky kedz cistu pokryvku narusili stopy ktore urobili dve zeny. Jedna z nich s divokym vyrazom v tvari si potiahla nosom a oprela sa ramenom o strom a nespustala zrak z hradu. Vedla nej postavala mlada dievcina s medenimi vlasmi ktora sa tuhsie zabalila do plasta ked kychla. Gira pozrela na sestru ktorej zjavne zima tentokrat neulahodila. Jemny tras jej tela znacil, ze jej az take teplo nie je.
,, Amy isla na okruh." Oznamila a poutierala si nos. Toto hliadkovanie v zime nemala rada. Jednak mali malo jedla ale ked si predstavila, ze oni su v treskucej zime vonku a ostatny sedia v teple striaslo ju. Presla krokom na druhu stranu a zdvihla hlavu a hladala. Nakoniec okno ktore hladala nasla. Bolo tmave. Sledovala ho odkedy ich Dolores vyhnala z hradu. Kazdy vecer sa v nom svietilo a obcas majstra elixirov zazrela v nom stat a hladiet nim von. Ona ho vzdy videla no on ju nie. Podla toho vedela co prave robi. Ked svietil dlho do noci, bud varil elixiri alebo opravoval eseje. Ked kratko chodil na pochodzky a ked bolo tmave chodil na stretnutia s Temnym panom.
,, Pozor niekto ide!" Zasepkala Gira a okamzite na seba aplikovala kuzlo splynutia. Lili sa schovala za strom ked zaculi vrzdanie pod nohami a nakukla spoza stromu. Po zasnezenej ceste sa od hradu vzdialovala cierna postava a Lili hned spoznala o koho sa jedna. Podla chodze vedela, ze je to Severus. Vykukla spoza stromu a sledovala ako si razi cestu v padajucom snehu. Srdce sa jej rozbusilo a ked si pripomenula ich posledne stretnutie tvar jej scervenala. Sledovala ho ako dosiel k bariere s ked ju prekrocil premiestnil sa.
,, Lili! Chod za nim." Sice ju to prekvapilo od Giry no nevahala a vystartovala na miesto kde muz zmizol. Citila jeho magicku stopu a zavrela oci a einuka nasla miesto kde sa ma premiestnit. Zavrela oci a premiestnila sa..
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...