Usmievala sa na neho a len ziarila. Rukou mu odhrnula vlasy a pobozkala ked ten bozk jej vracal spat. Zastonala.
,, Milujem ta." Vyznal sa jej ked sa usmiala.
,, Aj ja teba Sev." Kim stihol vsak nieco povedat nieco v miestnosti buchlo a on otvoril rozospate oko. Znova lezal v miestnosti v posteli a sam. Uz prestal pocitat dni odkedy sa s Lili videl naposledy. Chybala mu. Odkedy zistil, ze bude otcom bol permanentne v strese lebo sa bal o jej zivot a o zivot ich dietata. Navyse mu to neulahcovali ani kolegovia ktory ho pri kazdej porade vrazdili pohladom. Albus sa nakoniec nad nim zlutoval a poropraval sa s Minervou ktorej nakoniec povedal pravdu ako to bolo s jeho smrtou za co mu aj dostatocne vinadala.
,, Uvedomujes si ze si mu znicil zivot?"soptila zlostne.
,, Vsetko som to robil pre vyssie dobro."
,, Albus prosim ta nebav sa somnou ako s deckom! Severus sa coskoro stane otcom a prve co spravis ze tomu ubohemu dietatu rozostves rodicov! Lili si za ten cas toho vytrpela az az! A to uz v tom case bola tehotna a to sa modli aby to dieta nemalo nasledky!" Zasycala na neho zlostne.Lili sa poobzerala okolo a pokynula trom teengerom ktory ju nasledovali. Obrovskym sklamanim bolo ked sa zistilo, ze medailon ktory krvopotne ziskali je len bezcenna kopia. Nanestastie v nom bol vlozeny listok s podpisom R.A.B a vsetci 4 urputne premyslali kto to je.
Otvorila dvere a zastala na prahu a sledovala okolie. Zdalo sa, ze v dome ozaj nikto neni. Ked Hermiona vykrocilo nahle sa pred nimi z prachu zdvihol Albus Dumbledor no hrozostrasne vyzerajuci.
,, Nie je tu pre teba miesto Snape! Zasluzis si smrt." Hermiona zvreskla ked sa postava rozprskla na vsetky strany a dosadol na nich prach. Lili sa rozkaslala.
,, To by sme mali." Skonstatoval Ron ked sa presunuli do obyvacky. Lili mala stale pocit ze ju niekto sleduje a pozorne si prezrela casti domu.
,, Skusme sa porozhliadnut po izbach." Navrhol Harry.
Stupala opatrne po schodoch. Kim ostatny prezerali izby presla az k izbe ktora docasne patrila Severusovi. Zastala na prahu izby a porozhliadala sa. Jednoducha izba. Vkrocila dnu a zastala pred tmavou postelou a sadla si. Stiahla si kozenu rukavicu a ruku otocila dlanou nahor.
,, Ukaz mi toho koho srdce mi je blizke." Zasepkala ked sa prah na zemi rozviril a pred nou sa zjavila Severusova tvar. Pozorovala jeho tmave kruhy pod ocami a vycerpanu tvar ked zdvihla ruku a snazila sa ho dotknut. Zavrela oci ked dieta v jej lone ju koplo a znova otvorila oci. Tvar bola vyraznejsia a vedela, ze ak sa jej dotkne uciti to... napriahla ruku a dotkla sa ho..Severus si unavene pretrel tvar. Bolo nieco cez 2 hodiny popoludni a mal roboty vyse hlavy pricom mu Albus radil co ma robit ked na chvilu privrel oci. Akoby sa ponaral do hlbokeho sna ked nahle na tvari ucitil dotyk dlane. Okamzite precitol a zostrazitel. Ten dotyk by poznal akokolvek. Bola to jeho Lili a jemu sa rozbuchalo srdce. Sedel strnulo a bal sa aj nadychnut len aby citil jej dotyk znova ked to ucitil ako jej tepla dlan sa oprela o jeho. Privrel oci a chcel si tento moment zapamatat na dosmrti. Nevedel ako to robi no bolo mu to jedno. Bol nastvany sam na seba, ze sa dostal do takejto situacie. Miesto toho aby stal vedla Lili stali teraz proti sebe ako nepriatelia.
Povzdychla si a zlozila ruku. Zvalila sa do postele a sledovala strop.
,, Lili!!! Ron!!!" Ozval sa nahle Hermionin hlas ked vystrelila do sedu a rozbehla sa z izby po schodoch.
,, Co je co sa stalo?" Spytal sa zdola Ron a s prutikom vybehol k nim.
,, Pozri vieme kto je R.A.B!" Vsetci 4 sa zahladeli na schody kde bolo vyrezane Regulus Artemis Black!
,, Paneboze." Zastonala Lili ked sa k nej otocili hlavy.
,, Ty ho poznas?" Prikivla a sadla si na schody.
,, Bol to Siriusov mladsi brat. Miloval ciernu magiu a vsetko okolo toho no najviac miloval Voldemorta."
,, Co sa s nim stalo?"
,, Zabila som ho"
,, Coze?"
,, Regulus bol nieco ako Bellatrix len v muzskom prevedeni."
,, A co take spravil?"
,, Umucil a zabil deti v sirotinci. Ten sirotinec kde vyrastal aj jeho pan."
,, Boze to je strasne."
,, Takze medailon mal Regulus ale kedze je toto kopia nekde musi byt original."
,, Lenze kde?"
,, Myslim ze asi viem. Pamatate sa ked nas Molly ziadala o upratanie salonu? Prave tam som ten medailon videla. A vzal si ho ten divny skriatok."
,, On neni divny!" Branila skriatka Hermiona ked Ron pretocil oci.
,, To ako vazne?" Pozrel na nu.
,, Co?"
,, To ta to SOPLOSTVO este nepreslo?" Lili sledovala ich rozhovor dost zo zmetenym vyrazom na tvari ked Harry prikivol.
,, Harmiona sa rozhodla oslobodit vsetkych domacich skriatkov." Vysvetloval jej ked prikivla, ze pochopila.
,, Ano ved tie ubohe stvorenia nedostavaju ha pracu zaplatene!" Rozculovala sa.
,, Ehm Hermiona domaci skriatkovia su tak nauceny." upozornila ju Lili opatrne lebo sa dievca dostavalo do raze.
,, Maju vymite mozgy!"
,, Silno mi to pripomina jedneho domaceho skriatka ktory ma kopec oblecenia a pyta si plat."
,, Dobby." Ozvali sa vsetci trojhlasne.
,, Takze ak ten medailon ma Kreacher musime ho ziskat spat." Odvetil Harry. Lili sa zamracila. Skriatok o ktorom bola rec kazdemu nadaval nevinimajuc strazkyne a s usmevom na perach si spomenula kedy skoro prisiel o zivot ked si dovolil Lili oznacit za humusacku slapku.Severus si upil z kavy ktoru mu Molly uvarila a vyzivavo sa zahladel na Lili ktora sedela oproti nemu a nohou sa mu obtierala o litko. Kim prebiehala schodza provokovala ho tym. Sice sa tvaril lahostajne no neskutocne ho to vzrusovalo.
,, Tak pokial nemate nic na mna opustim Vas." Preniesol Albus a usmial sa ked zrazu Severus povyskocil na stolicke a vsetky hlavy sa k nemu otocili.
,, Ano Severus?" Ten zlostne pozrel na Lili ktory zakryla skodoradostny uskrn ked mu nohu vlozila do rozkroku ktory uz teraz sa vyduval a mal problem lebo ho tlacil rozparok.
,, Nic." Sirius sa na neho cudne pozrel ked vacsina postavala a odchadzala ked nadalej sedel. Lili sa na neho zaskerila.
,, Nehras fer." Obvinil ju.
,, A kedy som ja hrala fer?" Zdvihla obocie a postavila sa, otocila sa mu chrbtom a kracala pomaly prec. Sledoval jej ladne pohiby a pohlad mu sklzol na perfektne dokonalo zagulateny zadok za ktory by ine zeny vrazdily. Nasucho prehltol a uvedomil si ze ma problem no uz aspon mohol vstat. Zahalil sa do habitu a kracal za Lili. Chitil ju nenapadne za ruku a potiahol.
,, Pod zamnou." Odviedol ju do kniznice a zavrel dvere a kuzlom zabezpecil. Potom sa k nej otocil s necitatelnym vyrazom na tvari sa k nej priblizoval ked na neho vyplazil jazyk.
,, Vasa drzost uz presahuje bezpecnu hranicu slecna Mansonova." Odvetil chladne a priblizoval sa.
,, Tak to aby ste ma potrestal pan profesor." Vyzyvavo na neho urobila grimasu ked vystartoval. Chvilu sa nahanali okolo gauca ked po nej skocil ona zapistala a pristali obaja na gauci. Kim stihla nieco povedat spojil svoje pery s jej a hodnu chvilu sa bozkavali ked po chvilke sa od seba zadychane odtrhli a hladeli si do oci ked zaculi chraplavy hlas.
,, Och taky hnus chuderka pani krby to videla.." Severus jej ukazal aby bola ticho a vykukol spoza gauca a zbadal domaceho skriatka ktory drzal v ruke nejaky predmet ktory sa mu leskol v ruke. Lili sa vymanila spod majstra elixirov a vykukla tiez ked ju Kreacher zbadal a zostal stat.
,, A ta humusacka slapka sa rozvaluje na panie gauci och keby to neborka videla..." no falej sa k bedakaniu uz nedostal ked Severus po nom vystartoval.
,, Este raz ju oznacis tym slovom ta prisaham ze Ti sam tu hlavu odtnem a zavesim si ju v ucebni ako vystrahu." Skriatok na neho skaredo pozrel, zanadaval a zmizol z izby....
ESTÁS LEYENDO
Severus Snape a Strazkyne I.
AventuraSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...