24. Vybuch

81 2 0
                                    

Vsade sa usadzal prach a Severus sa rozkaslal no ked otvoril oci uzrel dva ziariace smaragdy. Pred tvarou mal Lilinu tvar ktora ho ostrazito sledovala.
,, Si vporiadku?" Spytala sa starostlivo.
,, Ehm no musis najskor zo mna zliezt." Povedal rozpacito.
,, Ou prepac." rychlo sa postavila. Severus zdvihol hlavu ked si vsimol ze je cela od prachu a na boku ramena mala nepeknu ranu ktora silno krvacala. Okamzite vstal ked sa mu zatocila hlava a Lili ho chitila.
,, Wohou opatrne kovboj." Posadila ho na stolicku ktora tam urcite nebola.
,, Si zranena!" Nahol sa k nej aby si prezrel ranu ked ho zastavila.
,, Ja som v poriadku a co ty?" Ustarane ho prezrela ked dnu vosiel Albus s ostatnymi profesormi.
,, Prepanakrala Severus!" Zabedakala Minerva ked videla tu spust. Severus si to vsimol az ked sa lepsie obzrel. Vybuch bol ozaj mohutny pretoze vacsia cast laboratoria bola znicena. Stazka si povzdychol.
,, Si v poriadku chlapce?" Spytal sa Albus a presiel ho od hlavy az po paty. Muz sa mierne osil pretoze nebol zviknuty, ze bol stredobodom pozornosti.
,, Hej." Odvetil podrazdene.
,, Lili?!" Minerva prave zbadala dievca ktore sa utiahlo do kuta a pri osloveny vysla z tiena.
,, Ako...ved...." habkala profesorka sokovane.
,, To je nadlho." Mavol Severus rukou pretoze ozaj nemal naladu im vysvetlovat ako dievcina ozivla.
,, No ak je Severus v poriadku predpokladam, ze tu chce upratat. Chlapce vecer sa zamnou zastav dohodneme sa ako to dame dokopy." Pozrel na neho a odisli. Lili podisla az k Severusovi.
,, Na co si myslel? Nikdy si nebyval roztrzity."
,, Na vela veci. A pod osetrim Ti tu ranu." Ked odchadzali Lili mavla rukou a ked Severus zatvaral dvere laboratorium bolo take ako pred vybuchom.
Presiel ku kreslu kde si sadla a on presiel ku skryni kde drzal elixiri a maste. Vytiahol sedy teglik presiel az k nej a sadol si oproti nej. Odsroboval vrchnak a vzal handru s ktorou nasal krv z rany. Ked bola cista nabral na tri prsty mast a jemne ju vtieral do rany. Lili sa okamzite ulavilo. Previazal jej ranu a pozrel jej na tvar. Namocil handu do lavora s vodou a jemne otieral jej spinavu tvar. Sice prutikom by to mal zjavnie rychlejsie no to by sa nemohol divat do jej oci. Lili mu chitila ruku a nasmerovala ju do svojho vystrihu no stale mu hladela do oci. Cez pery mu vysiel sycavy zvuk a sprudka sa nadychol ked privrela oci ked jej obtrel kozu na pravym nadrom. No v tom momente vyskocil a zacal odpratavat veci a ona sklamane otvorila oci.

Severus tvrdo spal vedla nej kim ona sledovala strop. Pocula ako pokojne oddychuje a pozrela na jeho telo. Siroke ramena, pevny chrbat a pekny vypracovany zadok. Lili si sadla na okraj postele a vystrela ruku. Vysla z nej ziara ked sa jej ruka zatriasla a rychlo ju zatala. Znova to citila. Musi sa od Severusa dostat prec inak...
Rychlo si zapla opasok, naposledy pozrela na spiaceho muza a rychlo vysla z izby. Ziara na ruke jej zacala palit a vedela ze nema vela casu. Rozbehla sa. Stihne to? Nudzova miestnost sa objavila okamzite len co vysla spoza rohu. Ruka jej horela ked vrazila dnu a vypustila zo seba magiu.
Vsetko v miestnosti zhorelo a Lili sprudka dychala obrovska vlna porozbijala okna a prevalovala sa vsetkymi smermi a  Lilibe oci potemneli. Nechala nech magia z nej vide cela. Vedela, ze robi chybu a zjavne Severusa rano videsi ale musela. Bolo to tak oslobudzujuce dostat to von zo seba. Einuka si brala magiu dravo bezcitne az sa pod tym neporom zatackala.

Severus sa nahle zobudil. Dezorientovane pozrel na hodinky a zavrcal. Bolo skore rano ked hmatal vedla seba a ked ucitil prazdne studene miesto otocil hlavu tak sprudka ze si skoro zlomil vazy. Sprudka sa posadil az sa mu zatocila hlava a ked sa miestnost prestala hupat vstal a presiel do druhej izby. Za oknami sa zacalo rozvidnievat.
,, Lili?" Zacul jemne suchnutie ked presiel rychlo ku kreslu a zhacil sa. Sedela tam skrutena po tele rany a na boku lica skaredy skrabanec. Okamzite si k nej klakol.
,, Lili!" Jemne sa dotkol jej lica ked jej nepritomne oci na neho pozreli a jemu stislo srdce. Boli plne bolesti a niecoho co nevedel identifikovat.
,, Co sa stalo?" Spytal sa opatrne.
,, Musela som...ja....niekedy...nedokazem s nou bojovat." Severus nerozumel a ked jej chitil ruku zhrozil sa. Bola uplne ladova. Okamzite jej prehodil deku a sledoval ju.
,, Ovladne ma tak, ze...neviem....ja nedokazem s tym bojovat."
,, Ssst uz je dobre. Som tu." Pritiahol si ju do narucia a ona si schovala tvar do jeho hrude a vzlykla. Severus nechapal ako velmi ju ovladala a ako ju to stalo vsetky sily asi sa vratila spat k svojej kontrole.
,, Lili som tu spolu to zvladneme."
,, Bojim sa toho co sa stane az ju raz neovladnem."
,, To nic som tu este ja ja ju zastavim." Zasepkal chraplavo a myslel to vazne. Einuka bola pre Lili pritazou a nebol by to Severus Snape aby nenasiel sposob ako ju jej zbavit.
Lili mu po chvilke vycerpane zaspala v naruci a tak ju preniesol do spalne a kim spala osetril jej rany. Kim nanasal mast na rany sledoval jej jazvy po tele. Rozopol jej opasok zo zbranami a polozil ho vedla seba. Opasok bol hrubsi. Mal kapsu na mesec s peniazmi, vedla neho bola ostra dyka, uzatvaratelny noz a puzdro z prutikom. Severus vytiahol z puzdra prutik a pozorne si ho prezrel. Bol rovnako dlhy ako jeho no ked ho chitil ucitil velmi silnu magiu az ho to znacne zaskocilo. Vratil ho spat do puzdra a opasok zavesil na stolicku vedla postele. Presiel az k Lilinim noham a stiahol jej topanky ktore odlozil vedla postele. Prikril ju prikrivkou lahol si vedla nej a oprel si ruku a pozoroval ju ako spi..

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now