74. Sprcha

72 3 0
                                    

Lili prebehla po znicenych schodoch a rozhliadla sa. Zapadna a astronomicka veza boli znicene. Vonku sa povalovaly kusi kamena a mrtve tela. Zadychane sa obzerala. Zavrela oci a vtiahla do seba vonu.
,, No tak!" Zurila.
,, Pomoz mi!" Einuka vysla von a rozhliadla sa. Nakoniec to ucitila. Jemna bylinkova vona ktoru hladala.
,, Tam!" Ukazala rukou na lodenicu. Lili sa rozbehla cestou pricom zakopavala. Prebehla dole schodmi a rozrazila dvere. Vsade bola tma a bolo pocut len jemne udieranie lodiek do steny. Pozrela vpravo a potom vlavo ked zacula ston. A potom ho zbadala. Lezal na zemi v polosede no vyraz na jeho tvari ju vydesil.
,, SEVERUS!" Vykrikla a vrhla sa k nemu. Dopadla na kolena ked zbadala ranu na krku ktoru mu rychlo zatlacila rukou a mnozstvo krvi pod nim.
,, Li...li." Bolestivo zastonal. Einuka si prezrela jeho zranenia a pozrela na nu pricom pokrutila hlavou.
,, Nie musis ho zachranit prosim!"
,, Lili nedokazem mu pomoct. V zilach mu koluje Naginin jed. Zostava mu len par sekund zivota."Rozplakala sa ked sa naklonila a prisala sa mu na ranu na krku vycucavala kusok po kusku jed z tela.
,, Prosim Sev bojuj prosim! Milujem ta." Znova a znova mu vytahovala jed a ked si bola ista ze vsetok je prec pozrela do jeho bledej tvare.
,, Sev?"hladela na neho no nereagoval.
,, Prosim bojuj vrat sa ku mne. " nahla sa k jeho uchu a zavrela oci.
,, Budes otec pocujes? Cakam tvoje dieta Sev prosim nemozes ma tu nechat samu prosim!" No on ju uz nepocul. Naklonil sa dopredu a na zem dopadlo jeho mrtve telo. Zrevala ked vsetko vybuchlo...A potom..
,,Lili?" syty baryton pretkany strachom ked sa jej zachvely viecka.
,, Lili pocujes ma?" Pootvorila oci a zbadala nad sebou ciernu rozmazanu smuhu. Otvorila usta a chcela nieco povedat ked muz jej prilozil prst na pery.
,, Uz je dobre laska. Havne je ze si sa prebrala. Pod napi sa." Podoprel ju a prilozil jej pohar zo studenou vodou k peram. Prehltla ked zacala hltavo pit.
,, Pomaly." Nakoniec jej pohar vzal, natriasol jej vankus a polozil ju.
,, Sev.." zasepkala a unavenym pohladom ho hladala.
,, Som tu neboj sa uz je dobre." Upokojova ju a chitil jej studenu ruku.
,, Odpocin si musis nabrat silu. Eleanor nas pozvala na veceru."
,, Co sa .. stalo."
,, Vydala si zo seba prilis vela magie a otvorili sa ti stare rany. Mala si horucku."
,, Ako dlho som tu? "
,, 3 tyzdne." Pobozkal jej hanky a pohladil ju po lici ked videl, ze ju premaha spanok.
,, Mal by si si odpocinut." Zasepkala zo zavretymi ocami.
,, Ty si prednejsia."
,, Sev ked si nevyspaty si mrzuty a ked si mrzuty strhavas body."
,, To robim aj ked nie som mrzuty." Odporoval jej. Oprel sa o kraj postele, vzal lem deky a natiahol jej ju az k brade.
,, Lili?"
,, Mhm?"
,, Co sa ti snivalo?"
,, Preco?"
,, Plakala si zo sna a kricala ze si tehotna." Odvetil vazne ked otvorila oci a pozrela na neho. Spomenula si na tu nocnu moru. Kedy ho nasla a... otriasla sa.
,, Lili?" Oslovil ju opatrne ked na neho pozrela.
,, Kedy si mala naposledy menzes?"
,, Co?" Zamracila sa.
,, Kedy si mala naposledy menzes?" spytal sa vazne.
,, Ehm.." premyslala no nevedela si spomenut. No Severus to vedel presne kedze to sledoval hlavne kvoli tomu aby nesplodil dieta skor ako sa rozhodnu mat dieta.
,, Mala by si si urobit test." Napriamil sa a prehraboval sa vo vacku a vytiahol odtial nejaku misku.
,, Smiem?" Spytal sa opatrne ked prikivla. Prutikom ju jemne dobol do prsta a nakvapkal 3 kvapky a namieril prutik nane a zasepkal: ,, pregantes." Chvilu sa nedialo nic ked zrazu krv zmodrala. Citil urcite sklamanie ale okamzite si uvedomil, ze mat dieta by bolo prilis nebezpecne. No vzdy pri styku pouzival kuzlo proti pocatiu.
,, Nie si tehotna." Zdvihol hlavu no dievcina ho nepocuvala, tvrdo spala.

Januar sa pomaly prehupol do Februara. Poppy Lili pustila iba v Severusovom doprovode no musela este oddychovat kedze magia sa jej vracala len velmi pomaly. Severus ju v jednom kuse obskakoval az jej to zacinalo liezt na nervy.
,, Preboha Severus nie som z cukru!" Zvolala na neho ked jej nalial caj a osladil ho.
,, Opovaz sa vstat!" Varoval ju.
,, Lebo co? Das mi snad trest pan profesor?" Pretocila oci.
,, To som videl!" Zvolal z dveri ked vyplazila jazyk.
,, Aj ten jazyk!" Ozvalo sa s chodby.
,, Ako to robi?" Spytala sa Einuky ktora sa ladovala chlebickami..
,, Tvoj manzel je proste top." Zahuhlala s plnymi ustami. Lili sa na nu znechutene pozrela. Pocula ako Severus s niecim bucha v kuchyni ked zvesila opatrne nohy a pokusila sa vstat.
,, Ak ta uvidi rozpuci ta ako zabu."
,, Cus!" Strelila po nej Lili a s jazxkom medzi zubami opatrne vkrocila kim ju Einuka pozorovala. Urobila dalsi a takto postupne sa dostala az na chodbu. Dvere od kupelky boli blizko. Opatrne pootvorila klucku a nehlucne otvorila dvere, vliezla dnu, zavrela dvere a zviezla sa k zrmi uplne mokra. Znova opatrne vstala, zvliekla si oblecenie, pustila sprchu a vliezla dnu. Konecne citila vodu. Jej pokozka si ju pytala.
Severus si hmkal melodiu ked dolozil posledny kus chlebu na tacku zaskulil nan, prikivol a vzal ho. Ked vosiel do chodby zacul zvuk sprchy.
,, Lili!" Zavrcal polozil tac na zem a otvoril dvere na sprche.
,, Mohla by si mi vysvetlit co ti hovori setrenie sa?!"Lili sa mykla a otocila. V tvari mal zlostny vyraz ked na neho previnilo pozrela. Nahle sa jej podlomili nohy a on sa vrhol do sprchy a zachitil ju v poslednej chvili takze sa neudrela.
,, Dobry postreh pan profesor." Prehovorila nevinne krd na nu pohorsene zasycal no ona mu usta zalepila bozkom. Bozkavala ho vasnivo jazykom mu narazala do ust az ich pootvoril a zacala si s jeho jazykom pohravat. Rukami nasla gombiky od kosele a nedockavo ich rozopinala ked mu ju stiahla no bozky neprerusila.
,, Chcem ta." Zasepkala mu. Necakal na nic a a rychlo si stiahol nohavice s boxerkami a hodil ich do kuta. Skumal jej telo kusok po kusku. Az si ju nakoniec zobral. Bolestivo pomaly no intenzivne.
Kvapky sprchy dopadali na jej ramena a ona si vydychla.
,, Jednoducho sa o teba bojim."
,, Budem vporiadku Severus neboj...." Nedopovedala ked nahle sykol a chitil si lave predlaktie. Pozrela na neho s obavou.
,, Neboj sa vratim sa." Zdvihol sa zo zeme rychlo si vysusil veci, obliekol sa a nasadil si masku.
,, Az sa vratim, nech si v posteli." Usmiala sa na neho a prikivla..

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now