Dni na Rokforte ubiehali svojim tempom. Lili Severusa ignorovala a on bol zlostnejsi a odpornejsi k susedom. Po dlhsom case si uvedomil, ze hadka nebola na mieste a choval sa prchlivo no zvratit to uz nevedel. Lili chodila okolo neho a tvarila sa akoby bol vzduch. Ked si vsimil, ze sa okolo nej az prilis casto kruti Lupin len zlostne skripal zubami. Uvedomil si, ze ide vybuchnut od zlosti ked videl Lupina ako sa k Lili naklana a rozprava sa s nou akoby sa nic nedialo. Ona bola jeho!
Novinkou boli vylety do Rokvillu a Harry ako jedini z rocnika nedostal povolenie co ho neskutocne stvalo no vacsina sa mu snazila vysvetlit, ze je to mozno tak lepsie.
Severus kracal po chodbe s kopou pergamenou a mal na tvary mrzuty vyraz ked nahle zastal. Vydel ako z kabinetu vysla vysmiata Lili a Lupin jej prikivoval. Ked si bol isty ze je prec nechal pergameny aby dosli na urcene miestnosti a vykrocil za Lupinom ktory zmizol za zavretymi dverami. Neunuval sa zaklopat ale rovno zatrieskal na dvere ked mu Lupin otvoril.
,, A, Severus potrebujes nieco?" Spytal sa. Majster elixirov vrazedne pozrel na muza a aj ked siel za nim z umyslom aspon normalneho rozhovoru Lupinova milost ho natolko vytocila, ze uboheho muza schitil za golier pod krkom, prirazil ho k stene a zacapol za sebou dvere.
,,C...co?" Zaskoceny Lupin len vyvalil oci.
,, Ona je moja!" Zavrcal nenavistne ked Lupin na neho zmatene zazmurkal.
,, O com to hovoris?" Spytal sa a snazil sa vymanit z jeho zovretia no nechcel mu ublizit.
,, Ona nie je Evansova!"
,, Ja viem!"
,, Nechaj ju napokoji Lupin."
,, Ale ved ja nerobim nic zle! Iba som sa s nou rozpraval."
,, Potter ju dostal no teraz ju nedostanes ani ty!"
Lupina to zaskocilo. Vedel co su strazkyne zac no nevedel, ze Severus voci nej prechovaval city.
,, Sev? Co to robis?" Ozvalo sa za jeho chrbtom ked neboheho profesora pustil. Lili sa na neho mracila.
,, Len sme sa tak priatelsky zhovarali." Lupin sa snazil sa situaciu zachranit ked so Severus odfrkolm
,, Aha takze ked na mna niekto pozrie budes ich prepadavat a zastrasovat?" Prekrizila si ruky na prsia. Pripomenula mu Lili ked sa zlostila.
,, Nie." Odsekol.
,, Ber to z tej pozitivnej stranky este ta nezacaroval." Obaja pozreli naraz na Lupina a zborovo odvetili ,, CUS!" Ked radsej zmlkol.
,, Nemozes si na kazdom vybijat zlost len za to ze som ta nechala."
,, Nepaci sa mi ked si s inym."
,, Severus ja nie som tvoja hracka aby si ju ovladal!" Lili stupnovala svoju zlost ked v miestnosti zacali blikat svetla a nadoby explodovaly.
,, Severus." Oslovil ho Lupin.
,, Mozno nie! Ale vies dobre aky su muzi?"
,, Aky no pouc ma." Rypala do neho.
,, Severus." Znova sa ozval Lupin no ignoroval ho.
,, Ide im len o to jedno."
,, O co?!" Spytala sa nebezpecne.
,, Severus!" Zhukol Lupina na Severusa razantne ked pozrel na neho. Vsimol si, ze svetla blikaju, policky sa trasu a vo vo flaskach bublali tekutiny ktore v nich boli. Lili sa triasla po celom tele a hnev jej srsal z oci. Pozrel na nu a okamzite vedel ze je zle.
,, Vypadni." Precedil skrz zuby Lupinovy.
,, Ale co...." nedopovedal ked ho Severus za golier vyhodil z miestnosti a zacapol dvere od kabinetu. Opatrne sa k Lili blizil.
,, Hlavne neurob ziadnu blbost." Hovoril si v duchu. Ked pohare jeden za druhym vybuchovali a lampase sa rozkyvali.
,, Lili dost!" Zakrical na nu ked citil, ze magia ho tlaci spat k dveram. Pridrzal sa stola a tazko a pomaly sa k nej dostaval.
,, Lili!" Znova ju oslovil no videl, ze ju ovladla Einuka, zavrel oci a pomocou vnturoobrany sa dostal do jej mysle.
,, Lili!" Zakrical na nu.
,, Sev! Musis vypadnut inak ta zabije!"
,, Slubil som ti, ze Ti vzdy pomozem." Ked sa mu konecne podarilo dostat sa az k nej, hrubo ju schmatol a prilepil svoje pery na jej. V tom okamziku sa magia ktora ho blokovala ukludnila. Pohare dopadli na svoje miesto a svetlo znova svietilo.
Odtiahol sa od nej ked potriasla hlavou a zazmurkala. Pozerala na neho omamene no zase to boli 2 ziariace smaragdy.
,, Snape! Ty neskonaly tupec! Mohla som ta zabit!" Zacala ho bit rukami ked jej ich hrubo schitil a pritlacil ju k stene.
,, Nie ste trocha drza Mansonova?" Zavrcal jej do ucha a drzal ju.
,, Iba trosicku pan profesor." Pozrela na neho nevinne ked ju zatlacil na stenu a nechal jej roky okolo svojho krku ked sa znova prilepil na jej pery. Hodnu chvilu sa bozkavali ked Lili bozk pretrhla a lapala po dychu. Ostrazito ju sledoval.
,, Neboj nepremenim ta na netopiera."
Nespokojne zabrucal a zasypal jej krk bozkami
,, To by som ti neodporucal." Zamumlal jej do krku.
,, Ale len takeho malickeho." Naznacila velkost a Severus sa zamracil.
,, Nie!"
,, Ved to nikto nezisti." Zobronila ked si povzdychol no kim stihol nieco povedat Lili sa diabolsky uskrnula a mavla rukou.
Lupin stal vedla dveri a nervozne sa prechadzal hore dole ked sa pri nom zastavil Albus.
,, Dobre ranko."
,, Aj tebe Albus."
,, Na nieco cakas?"
,, Tak nejak..." no kim stihol nieco povedat dvere sa otvorili cosi zapistalo a na ich prekvapenie z miestnosti vyletel velky zlostny netopier a sypkou valil do podzemia. Lili vybehla von vysmiata, pozdravila muzov a upalovala za netopierom.
,, Nebol to Severus?"spytal sa Albus a hladel zamyslene za dvojicou.
Lupin na neho prekvapene pozrel. Snape a netopier? No chuda strazkyna ta si to teda odserie.Netopier poletoval pri dverach Snapovho bytu ked ho Lili dohonila a otvorila mu dvere. Rychlo vletel dnu a ona ho nasledovala. Ked sa dvere zavreli uz sa zo zeme dvihal neskonale bledy no rozhnevany majster elixirov a hrozivo sa blizil k Lili ktora sa smiala.
,, Takze ty takto hej?! No pockaj!" A rozbehol sa za nou. Kim ju nahanal po byte Lili sa smiala hlasno a ked vbehla do spalne skocil po nej a obaja pristali v posteli. Chitil jej obe ruky a prirazil k madracu a sadol si obkrocmo na nu. Smiala sa stale viac a viac ked sa nahol a kusol ju do ucha.
,, Au!"
,, To mas za toho netopiera!"
,, Hahahaha." Nevedela sa zastavit zo smiechom ked sa nad nu nahol a pozeral jej do oci. Postupne stichla a hodnu chvilu na seba len hladeli. Pustil jej jednu ruku ked ho pohladila po lici.
,, Pobozkaj ma." Zasepkala a on nevahal. Nahol sa a dotkol svojimi perami jej. Ziadostivost v nom stupala a cim dalej tym viac ju vasnivo bozkaval a bral si jej bozky. Presiel na krk a polaskal jej usny lalok na co sa mierne prehla a zastonala. Pokracoval ku krku az sklzol k prsiam, mierne ju nadvihol a rozopol jej lambadu ktoru odhodil na zem. Mala tie najkrajsie prsia ake videl a vzal si jednu bradavku do ust a sal ju ked sa pod nim oddavala. Stonala hlasno a ucitila medzi nohami jeho tvrdu erekciu.
Sklzol na pupok ktory kazykom obkruzil a presiel az k nohaviciam ked ho Lilina ruka zastavila. Este omamene od vzrusenia na nu pozrel.
,, Sev nie." Povedala slabym hlasom a on sa presunul vedla nej. Roztuzene na nu hladel a ona vedela, ze aj ked ho zastavila ze ho chce.
,, Chcem ta." Zasepkal chraplavo.
Lilo ho otocila na chrbat a zliezla z postele a zostala klacat na koberci. Pozrela na neho tym pohladom ktory ho vzdy dostal a rozopla mu nohavice.
,, Ale ale vzdy pripraveny." Povedala zvodnym hlasom a uchopila ho za pulzujuci penis az zastonal. S pootvorenymi ustami len sledoval jej pohyby ked sa prepadol cez okraj priepasti a vybuchol..
,, Vrat sa ku mne." Zastonal po chvili ked lapal dych.
,, Uvidime Sev netlac na pilu."
Kim obaja vedla seba lezali a hladeli na seba niekde v hrade sa pootvoril obraz. Spinavy a choro vyzerajuci muz vykukol von a uskrnul sa. Na tento momemt cakal polku zivota..
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...