64. Temna bytost

45 2 0
                                    

Od Lilinej smrti ubehol pol rok. Vonku vsetko rozkvytlo a vzduch sa oteplil. Vacsina studentov si uz zvykla, ze v Rokforte su uz len 3 strazkyne. Slizoli strazkynu nemal a Gira nemala to srdce na jej post najst inu strazkynu vzhladom na Severusov stav. Bol omnoho nevrlejsi, mrzutejsi a hlavne bolo s nim k nevydrzaniu. Pokial neucil bol zavrety v byte a pokial nevaril elixiry tak bol stale naliaty. Nezvladal to. A aj ked mu kolegovia podali pomocnu ruku dourazal ich a odmietol akukolvek pomoc. Nakoniec ho nechali tak. Albus patral po moznosti dostat dievca spat ale na jeho sklamanie skonstatoval, ze Severus sa nemylil. Cez obluk sa nedalo vratit. Fungoval na baze odobratia duse takze ked sa strazkyna prepadla cez zavoj oddelilo jej dusu od tela a kim telo zhnilo jej dusa ostala lapena v lapaci zo stovkami dalsich. A s tym  si nedokazala ziadna magia poradit.
Severus mrzuto kracal na dalsiu dvojhodinovku elixirov a ked zastal pred katedrou vykrivil usta. V zadnej casti sedel on. Chlapec ktory bol zodpovedny za Lilinu smrt.
,, Potter comu ste nerozumel ked som Vam jasne povedal, ze budete sedavat v prednej lavici na mojich hodinach?" Harry mlcky vstal a premiestnil sa priamo ku katedre a rozlozil si veci.
,, Tak pokial sa nasa celebrita konecne rozhodne pouzivat mozog nalistujte si stranu 457 a uvarite elixir ktory tam mate popisany. Radim Vam aby ste tie vase tupe mozgy zacali pouzivat pretoze ak niekto dnes znici jeden jedini kotlik poleti z tejto triedy rychlejsie ako gulovy blesk!" Vyhrazal sa im. Harry si nalistoval prislusnu stranu a precital si nazov elixiru. Bol to jed a podla vsetkeho si ho profesor vybral preto lebo vedel, ze takto tazky elixir Harry nezvladne navarit. Povzdychol si, presiel ku skryni s prisadami a zobral si co potreboval a vratil sa spat na svoje miesto doprevazdany Severusovym pohladom.
Kim cistil a krajal ingrediencie premyslal. Odkedy ta strazkyna zomrela jeho zivot v skole bol na bode mrazu. Slizolincania ho nenavideli pretoze ich veduci kolaje bol nevyspytatelny a trestal nielen ostatne kolaje ale aj ich co sa pred tym nestavalo.
Harryho mrzelo co sa na ministerstve stalo no zlostil sa, ze ho Snape obvinuje zo smrti strazkyne. Nebola to predsa jeho chyba ze do nej nechtiac narazil a ona padla za zavoj. No Snape si to zjavne nemyslel.
,,Potter!" Zreval vedla neho Snape ked chlapec od laku nadskocil a prerezal koren z ktoreho vytiekla stava.
,, Gratulujem Vasej neskonalej neschopnosti prave ste znicil koren agarpy. Som zvedavy ako mienite dokoncit elixir ked to bol posledny kus." Sladko mu chrstol do tvare na co Harry pochopil ze mu to urobilo radost.
,, Takze tato brecka je bezcenna. Smola Potter zase dalsie T!" Uskrnul sa skodoradostne a presiel ku katedre. Ked zazvonilo Harrymu to nedalo a ked si zbalil veci podisiel k nemu.
,, Pane?"
,, Co je Potter chcete pokusat stastie?" Zavrcal na neho ked chlapcovi zacal stupat tlak.
,, Chcel som len vdiet preco.... Hm preco ma tak nenavidite." V tom momente svoju otazku olutoval. Snape zbledol nenavist nim presla ako sip a zlostne na neho zaprskal:
,, Vasou chybou zomrela strazkyna Potter mate na svojich rukach jej krv! A TERAZ VYPADNIZE SKOR NEZ MNE SA NEPOSMYKNE RUKA!!!" Zreval na neho a Harrymu nebolo treba dva krat hovorit. Vysvtrelil z triedy ako namydleny blesk.

Zena v dlhej bielej kapii sledovala stihlu postavu ktora sedela v trave ked k nej podisiel sedivy muz.
,, Neviem ci sme dobre spravili Artur ked sme ju tu uveznili." Preriekla. Muz na nu prekvapene pozrel.
,, Ako si na to prisla?"
,, Je smutna vacsina ktora prejde oblukom je aspon stastna ale ona nie."
,, Vies dobre ze cez obluk sa neda dostat spat."
,, Viem," povzdychla si ,, Ale dusu sme jej zobrat nemuseli. Neprisla sem dobrovolne."
,, Elis nie je v nasej moci rozhodnutie zmenit."
,, Ale ona nieje clovek."
,, Ak by sa aj vratila uz nie ako ludska bytost."
,, Ona ludskou bytostou ani nikdy nebola Artur. Je silnejsia nez temny pan. Ma temnotu v srdci a je len otazkou casu kedy sa do nej prepadne uplne."
,, Co navrhujes draha?" Otocil sa k nej muz a cakal
,, Navrhujem aby sa vratila tam odkial prisla."

Flasa s rinkotom spadla na zem a skotulala sa az k noham postavy v ciernom. Muz hlasno chrapal no na uder sa nezobudil. Postava presla az k muzovi a rukou presla po jeho tvari.
Severus sa nahle zobudil ked nad sebou zbadal niekoho stat. V momente vytasil prutik ked mu ju vyrazila z ruky. Bezmocne zostal lezat.
,, Tak ma zabi na co cakas?" Postava v ciernom zdvihla ruku a ked cakal na uder snala si kapucu a on v soku vydychol.
,, Lili!" Trestil na nu oci a rozmyslal ci to je sen a tak sa ustipol. Nie sen to nebol. Okamzite sa vyhrabal z postele a opatrne sa k nej priblizoval akoby sa bal ze dievca zmizne. Bola to Lili no bola ina. Nieco na nej bolo ine no bol to nepatrny detail ktory ho az tak nezaujimal. Zdvihol ruku a ked sa jeho prsty dotkli jej tvare oprela si hlavu o jeho teplu dlan. Stale tomu nemohol uverit.
,, Lili."
,, Severus." Zasepkala a nahle ho objala. Tisol si ju k sebe. Citil teplo ktore z nej salalo. Odtiahol sa od nej a okamzite sa jej prisal na pery. Ziadostivo, lacne sa nevedel upokojit. Bola tu ziva a zdrava. Obijmali sa a on sa zaprisahal, ze ak nezmizne a nie je to sen uz nikdy jej nedovoli tak riskovat.
Sadla si na kraj postele a zvliekla si plast.
,, Urcite si hladna." Az teraz si uvedomil aky je v byte bordel. Lili sa pousmiala ked ho sledovala ako beha hore dole a spratava flase a bordel ked ho schmatla a stiahla na postel. Mavla rukou a byt zostal cisty. Otocil k nej hlavu ked sa pousmiala.
,, Nechcem aby si odisla." Povedal uprimne.
,, Ja sa ani nikam nechystam."
Rozpravali sa celu noc o vsetkom moznom. Ulozili sa do postele a nechala Severusa aby sa jej dotykal pretoze vedela, ze potrebuje ziskat tu istotu ze je tam a neutecie. Zaspal az nad ranom a ona ho pozorovala ako spi. Bola ina aj on si to vsimol. Ale nezmenilo to jeho nazor na nu. Miloval ju este viac.
Ked sa rano zobudil chvilu premyslal co sa stalo. Pretocil sa na druhu stranu no miesto vedla neho bolo prazdne a on si vydychol. Prekliaty alkohol. Zanadaval a pomaly vstal. Presmotral sa na chodbu ked zacul zvuk sprchy a rozbuchalo sa mu srdce ked chitil klucku a nakukol dnu. Na stolicke v kute boli prevesene jej veci.
,, Pod dnu." Ozval sa jej hlas a po chvilke vahania vosiel dnu. Stala v sprche a vystavovala mu na obdiv jej dokonale krivky. Pre neho bola vzdy dokonala. Sneda pokozka rysavo-medene vlasy a ziarive zelene smaragdy. Otocila sa k nemu a naznacila mu aby siel za nou. Rychlo si zvliekol koselu a rozopol nohavice a po chvili vosiel do sprchy uplne nahy. Voda bola prijemna ani studena ani tepla taka akurat. Podisiel az k nej a zhypnotizovane sledoval jej tvar ked sa k nemu pritulila a zdvihla hlavu a pod kvapkami vyhladala jeho usta. Oplacal jej nezne bozky a chitil ju okolo pasa a pritiahol k sebe no bozk neprerusil.
,, Milujem ta." Vyznal sa jej ked sa mu usmiala do pier. Prerusila bozk a za jeho pohladu namydlila hubku a naznacila mu aby sa otocil. Jemne mu masirovala chrbat a prechadzala mydlom jednu jazvu za druhou. Kazda jazva ktorou presla jej v mysli ukazala jej vznik a ked skoncila  mala presne zmapovane za co vsetko bol potrestany. Znova ho otocila celom k sebe a podala mu hubku a otocila sa mu chrbtom ked hubku prilozil a opatrne prechadzal po ranach ktore zjavne utrzila v bojoch. Natiskol sa na nu a perami jej obsipaval krk ked hlavu zaklonila a zavzdychala. Vzrusilo ju ta tesna blizkost a ten pocit, ze je iba ona. Severus to uz dlhsie nevydrzal, otocil ju smerom k sebe pritlacil na stenu sprchy a hladovo prechadzal po jej tele. Bral si ju rychlo a nenasitne a ona sa mu podvolila. Kvapky vody stekali po ich nahych telach ktore sa pohybovali rychlo a ticho prerusovalo len jeho dychcanie a Liline tiche stony.
,, Si len moja." Ozval sa jeho zhrubnuty syty baryton a ked naposledy do nej vnikol vykrikla oci jej zatemnila cernota ktora pripominala nebo posiate milionmi hviezd a zakusla sa mu do ramena a vychutnavala si ten pocit ze niekomu patri. Temnota pohltila jej mysel a ona stratila pojem o case. Chcela aby toto spojenie trvalo vecne a hlavne aby nikdy sa neprerusilo.
Severus zostal na nej pritisnuty a vychutnaval si ten moment ked vyvrcholil priamo v nej a zavrel oci. Patrila mu. Patrilo mu jej telo, oci, mysel... vsetko. Ked z nej vystupil zatriasla sa a pevne ju chytil aby nespadla ked znova vyhladala jeho usta a hladovo si ho brala.
Kim obaja vyliezli zo sprchy pomilovali sa este viac krat a ked skoncili Severus mal dohryzene rameno a Lili ledva stala na nohach. 
Ked si obliekal habit na tvari sa mu usadil spokojny vyraz ked si to vsimla.
,, Co ta tak pobavilo?" Spytala sa ked zbadala jeho samoluby uskrn.
,, Neviem sa dockat ako zareaguju az sa objavis vo Velkej sieni." A bola to pravda. Nevedel sa dockat tych sokovanych vyrazov a hlavne ako Lili vytrie zrak Albusovi. Severusovi to nebolo luto pretoze riaditel stale uprednostnoval Harryho a vkuse mu dohovaral.
,, Chod napred pridem hned." Dala mu nezny bozk ked odkracal k dveram naposledy sa obzrel a zmizol za dverami...

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now