Rokfort:
Severus Snape stal pri oblocnici a hľadel von do tmy. Stál tam už hodnú chvíľu keď začul vzdialený jacavy zvuk podľa ktorého si len utvrdil, že Potter je cvok. Mierne sa pootocil k obrazu Phineasa a utrusil:
,, Je čas." Muž v obraze zmizol a Severus vyrazil z riaditelne a keď vyšiel na chodbu pripojila sa k nemu Minerva.
,, Konečne táto fraška skončí." Precedil skrz zuby a vošli do Veľkej siene kde už čakali študenti.
,, Pan Potter práve vstúpil do Rokvillu. Ktokoľvek ma o ňom informácie mal by ich povedať." V sieni bolo hrobové ticho keď Severus ohrnul opovazlivo peru a v duchu sa uskrnul. Dvere sa náhle otvorili a na obrovský sok dnu vstúpil Dumbledor s členmi Fenixovho radu. Študenti si začali medzi sebou šepkať a s obdivom hľadeli na ich bývalého riaditeľa. Albus prešiel pred nich a obzeral sa kim rad zneškodnil smrtozrutou.
,, Teraz ma dobre počúvajte. Harry ma na Rokforte prácu a našou úlohou bude mu získať čas. Preto som požiadal strazkyne o ochranu hradu a všetkých študentov a profesorov." Na to sa za jeho chrbtom s vrzanim otvorili dvere a na ich sok dnu vošla Gira s Lili na čele a za ňou nasledovali ďalšie strazkyne. Všetky boli bojovo oblečené, Mali pomalovane tváre a zastali pred Albusom. Severus pozoroval Lili ktorá mala bojovú výstroj vo farbe jeho fakulty. Na tvary mala 2 strieborné pásy a na opasku sa jej hompalali rôzne predmety. Otočila hlavu k nemu a smutne sa pousmiala. Vedela dobre ze práve možno ide na smrť.
,, Veľa šťastia." Zaprial im Albus.
Gira sa otočila smerom k strazkynam a prechádzala z tváre na tvár až sa zastavila na Lilinej.
,, Dnes budeme bojovať za slobodu tejto skoly. Dnes sa rozhodne kto padne a kto zvíťazí.Sestry! Berte svoje poslanie ako dar! Pretože sme boli predurčené na to aby sme túto vojnu vyhrali. Pre toto sme boli cvicene. Nezabúdajte čím ste. No tak čím ste?!" Zrevala na nich Gira keď sa zborovo ozval ich hlas.
,, Sme Merlinove dcéry!"
,, Znova! Kto ste?!
,, MERLINOVE DCERY!!!
Na to sa ozval ich rev a vyrazili za potlesku študentov a profesorov.
Lili kráčala v tesnom závese svojej sestry keď sa otočila k nej.
,, Rozdeľte sa a pokryté všetky slabé miesta! Lili zostaneš pri vstupnej bráne a budeš ju brániť profesory nech ostanú v blízkosti aby mohli zasiahnuť."
,, Vytvoríme štít."
Lili zostala stáť pri vstupných dverách a sledovala ako sa sestry presúvajú na svoje pozície. Otočila sa k Albusovi ktorý hľadel niekde mimo.
,, Koľko času Harry potrebuje?" Spýtala sa.
,, Toľko koľko bude treba."
A tak vojna vypukla. Lili ktorá chránila vstupné dvere odrazala s pomocou profesorov kliatby.
Minerva odrazila od Lili jednu veľmi nepríjemnú kliatbu keď pokrutila hlavou.
,, Albus koľko ešte? Večne ich neudrží!" A na potvrdenie jej slov Vybuchol vstupný most.
Náhle sa za Lilinim chrbtom objavila strazkyna oblečená v čiernom a zaútočila na ňu. Odsotila profesorku a skočila na Lili na čo ju zrazila z nôh a obe sa skotulali dole schodmi.
Severus v tom momente stratil prehľad co sa deje.
,, Štít! Padá štít!" Skrikol Horác Sloghorn a prstom ukazal na trhlinu ktora sa objavila nad hradom.
,, Panebože!" Zastonala Poppy keď sa ozval Girin hlas.
,, LILI NIE!" Zrevala na sestru keď sa Severus strhol a zrakom sledoval jej pohľad až to zbadal. Lili bezala ako o život priamo k zrutenemu mostu až zastala na začiatku a zdvihla obe ruky.
Ruky sa dotkli slabej steny štítu a ona pochopila ze nemá ďaleko od toho aby povolil. Zavrela oči zaprela sa do neho a začala odriekavat zložitú formulu.
Gira prebehla po tráve a odrazila ďalšie kliatby a pozrela na Lili. Z jej rúk vyžarovala aura a štít silnel a zoceloval sa.
,, Ako dlho ho dokážeš udržať?" Skrikla na sestru keď k nej otočila hlavu. Jej oči mali farbu neba postiati miliónmi hviezd.
,, Koľko bude treba " odpovedala chraplavo. Kim Lili držala štít Voldemort zlostne sledoval márne pokúsi svojich stúpencov.
,, Môj pane. Maju príliš silný štít nedokážeme sa cezeň dostať!" Oznámil mu jeden zo smrtozrutou. Vedel to pridobre pretože pochopil, že Rokfort príliš podcenil. A vedel ze toto je práca niekoho druhého. Dumbledor bol mŕtvy, Snape bol jeho najvernejsi smrtozrut ten by ho nezradil a táto mágia ktorú cítil bola iná. Surová, nekontrolovateľna a silnejšia ako bol on sám. Otočil sa a zamračené vycuval. Nikto predsa nie je silnejší ako on..LILI:
Albus hľadel do zmetenej tváre Lili a smutne prikývol hlavou.
,, Je to tak Lili. Je to jediný spôsob ako Toma zabiť." Vyskočila na nohy a zlostne mraciac prešla k nemu.
,, VY ste to vedel od prvej chvíle však?" Zasycala na neho zlostne až pred ňou ustúpil.
,, Hneď nie ale po čase nebolo pochýb."
,, Severus to vie?"
,, Nie, myslím ze to je vec ktorá by mohla zmeniť diania vo vojne a Severus je príliš zaslepený nenávisťou voči Voldemortovi. Ak by to vedel pokúsil by sa ho sám zabiť."
,, Dobre."
,, Lili uvedom si,že ak tam pôjdeš cesty späť už nie je."
,, Nedal ste mi na výber! Vždy to tak je! Vy nedávate na výber nikomu. Dobre viete čo to zo Severusom spraví!"
,, Pochopí to."
,, Nie nepochopí."SEVERUS:
Otrel si spotené čelo a vyslal kúzlo na smrtozruta ktorý odzbrojil Freda Weasleyho a rýchlo sa otočil. Nepotreboval tie vďačne pohľady ryšavca a pohľadom hľadal ďalších ktorý by potrebovali pomoc.
Náhle sa ozval pisklavy zvuk a hoc to bolo neprijemne zastal.
,, Bojovali ste statočne,... no márne." Ozval sa výbuch a všimol si ako väčšina bojujúcich sa presúva cez vstupné dvere na dvor. Dumbledor okolo neho prešiel a obaja vyšli na dvor keď z diaľky uzreli zástup smrtozrutov na čele s Voldemortom ktorý mal na tvári triumfalny výraz.
Pred nimi dopadli na kolená sputane 4 koľajne strazkyne. Voldemort na nich namieril prutikom a za smiechu stúpencov donútil dievčatá klacat vzpriamene a bolo vidieť ze trpia. Severus s busiacim srdcom hľadel do zelených smaragdov ktore na neho hľadeli zmierenie zo smrťou.
Za Minervinim chrbtom stal Harry tak aby ho nik nezbadal.
,, Ozaj ste si mysleli, že ma zastavia nejaké hlúpe strazkyne?" Zasmial sa Voldemort krutým hlasom a smrtozruti s ním.
,, Nie to sme si nemysleli Tom."
,, Kto to povedal?"
,, JA!" Ozval sa pevný hlas Albusa Dumbledora ktorý vystúpil z davu a hľadel na neho zo smutným úsmevom. Voldemort zastal.To nemôže byť pravda! Veď zabil starca a teraz pred ním stojí sotva 40iatnik.
,, Strazkyne dobrovoľne chránili Rokfort aj nás. A aj keď ste väčšinu zabili nezbili ste tu ktorá Ti prinesie skazu Tom."
,, Nikto nie je silnejší ako ja.
,, Milis sa Tom. Niekto medzi nami je silnejší ako ty a Harry to neni." Pokrútil Albus hlavou keď Temni pan stal zarazene mieril na strazkyne.
,, Ako vidím Severus nemal som Ti veriť od prvej chvíle." Prehovoril po chvíli. Severus sa zamracil.
,, Vravela som Vám ze je obyčajný zradca a nehodno mu veriť!" Zasycala Belatrix ktorá mierila na strazkyne.LILI
Sledovala tých šťastných čarodejníkov a mierne sa usmievala. Dokázali to! Voldemort bol mŕtvy. Zabezpečila Severusovi lepší život. Všimla si, ze Albus na ňu hladi. Pohľadom vyhľadala Harryho ktorý sa objímať s Ginny a pomaly prešla až k nemu.
,, Harry?" Oslovila ho keď sa k nej chlapec otočil.
,, Ano?"
,, Myslím,že je načase aby si si splnil svoju prísahu." Chlapec zmeravel no mlčal. Lili videla ze Severus spolu s Minervou pomáhajú odnášat zranených a chcela využiť príležitosť kim jej manžel nedáva pozor.
,, Ja nemôžem Lili to o co ma ziadas...Snape ma zabije."
,, Harry Severus to pochopí. Ak to nespravíš Vás svet potom bojoval zbytocne."
,, Ano ale..."
,, Harry zložil si neporusitelnu prísahu. Musíš to spraviť." Harry sa zhlboka nadýchol a zdvihol prútik ktorý jej mieril na srdce.
,, Neboj sa. Iba ma vyslobodis z toho trápenia." Cítila narastajucu mágiu v jej vnútri keď Einuka pochopila o co Lili ide. Dúfala, že Harry nebude dlho otalat.
,, AVADA KEDAVRA." Prehovoril chlapec keď z jeho prútika vyrazil zelený záblesk. V sieni sa ozvali vydesene výkriky..
,, NIE!!! LILI!
Severus dobehol včas aby zachytil jej telo. Zatriasol ňou no ona už tam nebola.
,, POTTER! Ja vás zabijem!" Severus vytasil prútik v momente keď z rôznych smerov do muža vrazili kúzla a zrazili ho z nôh..
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...