44. tajomstvo zlateho vajca

86 1 0
                                    

Ako sa ukazalo Lilin sialeny napad skocit na draka pritiahol k nej nezelanu pozornost o akej sa jej nesnivalo. Nielenze u studentov stupla v ociach ale aj profesory sa k nej chovali s patricnou uctou no najviac co nepotesilo jak Severusa tak ani Lili bol prilisny zaujem Rity Holubkovej ktora vyuzila kazdy moment a snazila sa s nou spravit rozhovor. Na Severusovu skodoradost vsak vacsina duchov v hrade jej to znemoznila co sa vsak nedalo povedat o studentoch. Fred a George Weasleyovy dostali sialeny napad zacarovat balony ktore vybuchovali ziarivymi farbami slovo nasa vytazka a skarede nadavky na druhych sutaziacich na co im to Minerva zatrhla. Severusovi to bolo aj luto lebo sa celkom zabaval na oduty vyraz Igora Karkarova ked balony okolo  Kruma vybuchovali a vytvorili slovicko BABRAK!!

Lili sa obzrela ked zbadala reportwrku z Denneho proroka a zafucala. Este tato tu chybala. Zaskripala zubami a vypalila na druhu stranu na co zacula Ritin hlas ako na nu vola. Presmykla sa okolo brnenia ked ju Rita dobehla v zalaroch.
,, Och ste rychla slecna Mansonova." Zasmiala sa ulisne a vytiahla svoj povestny brk. Lili zaupela ked zbadala cmarat brko prve vety:

,,Dlhe ruzovkaste vlasy inak dost nevkusne, priliehavy top ktory obopina jej bujny dekolt...

Zamracila sa nan a ustupila ked narazila do dvery.
,, Povedzte Lili zabili ste uz niekoho?" Rita sipala na nu jednu otazku za druhou ked sa nahle dvere za jej chrbtom otvorili a kim stihla zaregaovat prepadla sa cez dvere no dve mocne ruky ju zachitili v poslednej chvily inak by spadla. Okamzite poznala bilinkovu vonu ked sa ozval siry baryton.
,, Rita?" Nola to otazka a ked pozrela do tvare muza ktoremu zrovna padla do narucia videla sa mraciacu tvar s dlhymi ciernymi vlasmy.
,, Och profesor Snape....prave robim s Lili rozhovor..." vysvetlovala a ulisne sa usmiala.
,, Nemam pocit, ze by on mala zrovna 2x zaujem." Odvetil mrazivo no nepustal Lilo z narucia''
,, To sa Vam len zda."
,, Ak dovolite poziciam si ju na chvilu." Preniesol sladko a zabuchol Rite dvere pred nosom.
Postavil Lili na nohy a dival sa do jej pritahujucich oci. Lili na neho hladela ocarene a nemohla od nich otrhnut zrak. Boli tak neskutocne cierne ako hladko vytesany onix.
Pomaly a opatrne sa k nej nahol a obtrel sa svojimi perami o jej ked mu tvar vzala do dlani a prisala sa na jeho pery. Bral si jej spodnu peru, jemne ju hryzol a ked ho pozvala dnu jazykom tancoval s jej spickou jazyka ked sa zadychane od seba odtrhli. On zadychane a ona s tuzbou vpysanou do tvare.
,, Chcem ta." Zasepkala a ruku mu polozila na hrud kde citila jeho mocne srdce ktore sa pod jej dotykom este vyse roztlklo. Chitil jej nezne svojou rukou bradu a dvihol jej tvar. Dva zlate smaragdy s ciernou sterinou na neho hladeli ako zhypnotyzovane a Severus mal pocit, ze ak by jej povedal: ,, Skoc z utesu." Urobila by to.
Chitila ho za ruku a viedla do spalne a aj ked mu rozum hovoril, ze je to nebezpecne, ze by ju mal zastavit nedokazal to.
Stiahla mu plast a zacala rozopinat jeden gombik za druhym az kim ho nezbavila kosele. Zostal len v nohaviciach ked ho zhodila do mekkej postele. Severus ju uchvatene sledoval ako si rozopina opasok a pusta ho na zem. Nasledne si rozopla lambadu a ked ju stiahla prehltol. Prsia mala dokonale. Sneda pokozka sa jej leskla pri horiacej sviecke a vyzliekla si sortky ked zostala pred nim stat naha...

Severus sa pretiahol a ked rukou narazil na nejake telo vedla neho otvoril oci a pozrel na pravu stranu postele kde spala na bruchu dievcina otocena hlavou k oknu. Chvilu hladel nan akoby ju v zivote nevidel ked si nahle uvedomil co sa stalo. Lili prepadajuca sa cez jeho dvere, naha stoja pred jeho postelou a nasledne dlhe a divoke sa milovanie pri ktorom....potriasol hlavu. Vtedy Lili stratila nad sebou kontrolu no nastastie ju Severus rychlo vratil spat.
Za svoj zivot mal sex s roznymi zenami. Obcas zasiel do miest kde ziaden slusny chlap nevleze a bol tam stalym hostom. Predsa len samota bola dlha a aj on bol len muz a mal iste potreby a prave tam kde chodil mu ich vzdy radi a ochotne splnili. A ked si pri tom obcas snupol carodejnickych drog? O to bol sex intenzivnejsi. No vsetko toto zaniklo ked po prvy raz ochutnal ju. V zivote nezazil to co teraz. Bolo to lepsie ako to co poznal. Ano bol skazeny ale to vdaka Voldemortovi. Nie raz mu ponukol muklovsku zenu aby... nikdy to nevyuzil mal urcitu hrdost no nechcel aby sa to dozvedela jeho babicka.
Pretocil sa nabok a pobozkal Lili na nahe rameno ked sa pomrvila. Na chrbte sa jej vynimali jazvy ktore jej Severus hladil.
,, Dobre ranko." Pozdravil dievca zachripnuto ked sa otocila k nemu a stastne sa usmiala.
,, Preco este nespis?" Spytala sa.
,, Spal som dobre nepotrebujem uz spat."
,, Aha." Lili chvilu trvalo kym jej napadlo, ze lezi v Severusovej posteli naha a ocervenela a vytiahla si paplon az k ociam. Zastonala.
,, Ehm ja..." zdvihol obocie a zaskeril sa na nu.
,, Nerob si z toho nic."
,, och boze som taka hlupa!" Nadavala si ked rychlo odhodila paplon vstala a zacala zbierat veci zo zeme ked ju nahle zastavila jeho ruka a zdvihla tvar k jeho. Ostrazito ju sledoval.
,, Pochop bola to chyba ja nemala som mohla som ta zabit..."
,, Ale nezabila si."
,, O to nejde! Keby som stratila nad sebou kontrolu Einuka by ta zabila!"
,, Ale ja som tu zivy a zdravy."
,, Uz viac nemozeme riskovat. Nemozem ta ohrozovat...." nedopovedala ked jej Severus vlepil dlhy bozk a objal ju.
,, Chcem aby si vedela, ze ked som ta videl bojovat s tym drakom v zivote som sa tak nebal ako vtedy....a tvoj sialeny napad skakat po nom...Milujem ta a nechcem ta viac stratit." Vyznal sa jej a Lili nevedela co mu ma povedat no nakoniec ho objala.
Vecer ked Severus hliadkoval na chodbach rozhodla sa poziciat si od Harryho vajce a zistit co bude asi dalsia uloha. Sedela v tureckom sede na studenej dlazbe a hladela nan a premyslala. Gira ktora vosla dnu ju chvilu pozorovala.
,, Prisla si na nieco?" Spytala sa jej ked Lili pokrutila hlavou.
,, Harry hovoril, ze to znie ako krik bandshee ale pochybujem. Pride mi to skor ako nejaky skomoleny jazyk."
,, Neskusala si ho otvorit napriklad pri splne?"
,, Este nie ale zacinam mat obavy."
,, Preco?"
,, Pocuvaj." Otvorila vajce ktore osvetlilo miestnost ktore naplnilo divne bzucanie a zacalo kvilit pricom zaculi divne sepoty. Gira sa vzpriamila pretoze hned ten zvuk spoznala. Podisla k Lili a zaklapla vajce pricom sa na sestru pozrela.
,, Ty vies co to je vsak?" Skonstatovala Lili ked Gira si sadla vedla nej.
,, Bohuzial ano." Zamracila sa a pozrela na nu.
,, Tak mi to povedz."
,, Emenza."
,, Co?" Lili na nu vytrestila oci.
,, Budete zjavne bojovat proti Emenze."
Strazkyna prudko vstala a zacala chodit hore dole po miestnosti.
,, Paneboze preco? Bojujeme s nimi veky a teraz sa mam proti nim postavit? Co nacisto zosaleli? Neviem ako sa proti nim bojuje!" Zvolala hystericky ked ju Gira zastavila.
,, V prvom rade sa upokoj ano? Pomozem Ti pripravit sa."
,, A co Harry? Ako mam chranit jeho ked ..."
,, Upokoj sa vsetko zvladneme neboj sa." Utesovala ju no vedela, ze to nebude az tak jednoduche...

Severus Snape a Strazkyne I.Where stories live. Discover now