52. Enukine vycinanie

71 3 3
                                    

Lili otvorila oci a hrozivo zavrcala...

Jason znehybnel keď ho zakliesnila nohami o seba a on zdvihol hlavu. Hladeli na neho krvavočervené zreničky a dva dlhé tesáky.
,, Práve si si podpísal ortieľ smrti!"zasycala zlostne a kim sa stihol spamätať zakusla sa mu do krku a prekusla mu tepnu, nohou ho nakopla keď prepadol cez posteľ. Krv z krku striekala keď sa ju snazil zastaviť keď sa dievčina vymrštila a pomaly prešla k umierajucemu upirovi.
,, A vieš čo je na tom to najlepšie? Že sa mi to páči!" Divoko sa rozosmiala a nožom mu prerezala krk.
Severus stal nehnuto v rohu a v šoku ani nedýchal.Lili si namocila prst do krvi a vložila si ho do úst a pozrela na muža v rohu a usmiala sa až mu prebehli zimomriavky po tele. Jej tesáky zmizli a ona pomaly kráčala k majstrovi elixirov ktorý sa ani nepohol.
,, Severus Snape! Oooch vždy som hovorila, že si hodný svojho mena." Zasycala a objala ho okolo krku a hladovo ho pobozkala. Severusa obalila jej mágia ktorá ho konejsila a láskala a Liline bozky boli take šťavnaté. Aj ked mu mozog kričal aby to zarazil lebo to zle dopadne jej mágia ho umlčala. Chytila ho za golier a hladovo ho bozkávala ked mu vypol mozog a nechal sa viesť do postele ked ho zhodila a on dopadol do perin. Vrhla sa na neho a kím sa stihol spmätať mal rozopnuty hábit a hladila mu rozkrok. Omamene ju bozkaval kím dievčina vytasila tesaky. Tento muž ju tak pritahoval a hlavne jeho krv.

Severus sa nechal viesť pudmi keď mu niekde v ďalekom kute niečo cvaklo a náhle od seba Lili odstrčil. Jej červene oči a vycerene tesaky ho zaskočili no zachoval chladnu hlavu.

,, Ale ale krasavec ty si nechceš užiť?" spýtala sa zvodnym hlasom keď mu zatvrdlo v rozkroku no nedal to o sebe poznať.

,, Chcem ale nie stebou."

,,A s kym?" naklonila hlavu nabok a usmiala sa. Jej červene oči a tesaky vytvorili dosť hrozivy škleb no Severus sa nebal.

,,Chcem svoju ženu nie teba." vedel presne s kím ma dočinenia a preto postupoval obozretne. Potreboval dostať späť Lili.

,, Tak to si sa prepočítal chlapce." zavrčila a mrštne skočila po nom. Severus to čakal a v momente mal v ruke prutik ked mu ho dievčina vyrazila z ruky a zakusla sa mu do nej keď zasyčal od bolesti. Tesaky prekusly kožu a narazili na sval. Severus ju druhou volnou rukou trafil rovno do tvare keď ho pustila. Okamžite sa vymrštil a skočil po prutiku. Vedel,že ak nebude dosť rychly bude to jeho koniec. Kím sa ale stihol napriahnuť, Einuka mu skočila na chrbat a vrazila mu nôž rovno do lopatky ked zreval od bolesti a aj napriek tomu schmatol prutik striasol sa jej a kím stihla znova z nožom zautočiť vykríkol kliatbu ktorá ju zasiahla, preletela cez miestnosť, narazila chrbtom do steny a zviezla sa v bezvedomi na zem.
Severus sa snažil poľapit dych keď začul kroky. Rýchlo si zacelil ranu na ruke a prekročil mŕtve telo upira a presiel k Lili. Na čele jej stekal pramienok krvi, opatrne ju vzal do náručia a premiestnil sa.
Objavil sa na ulici pred Grimaldovym námestím a Zrovná keď chcel vykročiť do domu sa zastavil. Ak tam vojde všetci budú Lili obskakovat a Black sa mu bude zas vysmievať . No kam by šiel? Napadlo ho iba jedno miesto.

Dvere pred ním si sa otvorili a Eleonóra v nich uzrela svojho vnuka. Na rukách mal mladú strazkynu ktorá nevyzerala v dobrom stave a ani on nevyzeral, že by prežil niečo príjemne.
,, Och bože pod dnu zlatko!" Rýchlo ho ťahala dnu pretože vonku lialo a on bol skrz naskrz premočený. Keď sa dvere zavreli otriasol sa keď mu cez zatate zuby ušiel bolestivý ston čo neušlo jeho babicke.
,, Si zranený." Bolo to skôr skontastovanie ako prekvapenie. Odniesol Lili do svojej izby kde ju uložil a vyšiel na chodbu. Eleonór na neho hľadela prísne, ruky prekrizene na prsiach a čakala.
,, Osetris ma?" Pozrel na ňu keď zovrela pery no nekomentovala to. Odviedla ho do obývačky kde si za výdatného nadavania stiahol habit. V obývačke bolo útulne a teplo. Severus sedel na jednej z čalúnených stoličiek ked sa vedľa babičky objavil ľavom s teplou vodou a handrou ktorú namocila do vody a opatrne mu začala čistiť ranu.
,, Povieš mi čo sa stalo?" Spýtala sa potichu a vyčkávala.
,, Nic čo by tá malo znepokojovať." Odvetil jej chladne a oprel sa rukami o stôl.
,, Severus myslim, že si zaslúžim vysvetlenie. Objavis sa tu uprostred noci z omdletou strážkyňou a ty zranení. Mám právo vedieť čo sa stalo!" Severus prudko vstal a otočil sa k nej.
,, Kto ti to spravil." Mlčal keď si povzdychla a vyliala vodu do umývadla a sadla si na pohovku.
,, Je to preto, že je iná?"
,, Ako to myslis?" Prižmúril oci a pozorne jej sledoval tvar.
,, Ach chlapče, láska je tak slepá." Pousmiala sa a ukázala mu aby si prisadol. Aj keď sa mu dva krát nechcelo, presiel k nej a sadol si.
,, Severus, nemozem povedať, že by som bola nadšená z tvojho vzťahu ale rešpektujem tvoje rozhodnutie no mám obavy. Bojím sa o teba pretože si môj jediný vnuk.."
,,Babi..." pozrel na ňu keď zdvihla ruku.
,, Neprerušuj ma. Viem že to dievca nieje človek a nepýtaj sa ma odkiaľ to viem. Len chcem aby si mi sľúbil, že budes opatrný." Keď mlčal zdvihla mu bradu keď pozrel na ňu svojimi onixovimy očami.
,, Len mi sľub že budes opatrný." Severus po chvíľke prikivol a vstal.
,, Idem si ľahnúť."
,, Dobru noc chlapče môj." Nekomentoval to a presiel k dverám a vyšiel na chodbu. Kim kráčal k svojej izbe premýšľal. Babička mala pravdu.
No teraz si nechcel tým zaťažovať hlavu. Potreboval sa osprchovať a hlavne vyspať.
Keď mu kvapky horúcej vody stekali po tele dostavili sa následky kliatby od Temného pána. Musel zaťať ruky aby sa mu prestaly triasť. Zhlboka sa nadýchol a zadržal dych.
,, Sev?" Myklo ho keď sa otočil a cez prúd vody zbadal Lili. Stala pri dverách sprchy a naklanala sa dnu. Zastavil vodu a rýchlo si pretrel tvar.
,, Už si sa prebrala." Skonštatoval sucho.
,, Mrzí ma to."
,, Myslim, že mi mas čo vysvetľovať." Odvetil mrazivo a vyšiel von a vzal si osusku ktorú mu podala a obtocil ju okolo bedier. Na čele mala zaschnutu krv no ignorovala ju. Obozretne prešla okolo neho a zmizla v izbe keď po hodnej chvíli prišiel aj on v župane a rovno si nalial pohárik a vypil ho. Sedela na kraji postele a vyčkávala.
,, Môžeš mi láskavo vysvetliť čo to doriti malo znamenať?!"
,, Ehmm."
,, Chcem vedieť pravdu žiadne klamstvo a vieš dobre že rozoznám kedy mi klameš!" Zavrcal zlostne a čakal. Lili si nervózne zmolila ruky.
,, Ja cakam!"
,, Och ja neviem čo ti mám povedať sama neviem čo sa stalo."
,, Ty nevieš čo sa stalo?! Ak náhodou nevies toho upira si podrezala ako kura a mna skoro zabila! Príde Ti to normalne?"zjapal po nej nepríčetne. Lili mala slzy na kraji no tentoraz na ňu Severus ohľad nebral.
,, Mal som pocit, že ti totálne šibe! Zabila si ho lusknutím prstu to by som ešte zobral okej ale potom? Najskôr si ma chcela zviesť a potom zabiť či čo si si myslela?" Hľadel na ňu s otázkou v očiach.
,, Ja neviem čo sa stalo! Len viem, že Einuka ma od seba odtrhla a prevzala kontrolu nedokázala som sa jej brániť!" Obhajovala sa
,, Blbosť! Iba sa na ňu vyhovaras!" Krútil Severus hlavou a mráčil sa.
,, To čo robis nie je normalne!" Lili zdvihla hlavu a pozrela na neho.
,, Chceš snáď povedať že som nenormalna?" Zasipala neprítomné.
,, To som nepovedal. Len vravím, že tvoje chovanie nie je normalne." Odsekol zlostne. Lili vstala.
,, Vedel si dobre do čoho ideš! Nesklamala som ti povedala som ti čo mas očakávať."
,, Očakávať? Tebe toto príde ako normálna vec? Zabila si spojenca Temného pan! Toto neututlam ani ako veľmi by som chcel!"
,, Čo teda budeme robit?"
,, Ty nebudeš robit nic! Toto musím vyriešiť ja." Presiel k posteli kde sa za syknutia uložil.
,, Sev?" Ozvala sa ticho.
,, Čo?" Zavrcal podráždene.
,, Hneváš sa moc?"
,, Vyzerám snáď že by som skákal od radosti?" Flochol po nej a otočil sa a zavrel oci.
Lili sedela ako kôpka nešťastia a po dlhej dobe zacula Severusove uvoľnene dýchanie. Zaspal no ona na spánok nemala ani pomyslenie. Vedela, že to takto dopadne...

Severus Snape a Strazkyne I.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن