Lili mlcala. Einuka hladela na nu a vyckavala.
,, Takze preto tie sny... vlozila si mi spomienky Lili Evansovej. Vlastne si do mna vlozila vsetko z nej. Vlasy, farbu oci... jej smiech, usmev. Vsetko co na nej Severus miloval." Skonstatovala.
,, Nic z toho neni moje."
Severus podstupil dopredu. Citil urcitu zodpovednost za to ze sa Lili tak citila. Einuka sa otocila.
,, Nebolo to umyselne. V case ked sa Harry narodil a jeho matka ho ochranovala pred Voldemortom som chcela povodne posadnut Harryho. Ale mal prilis dobru dusu a nebol vhodny kandidat. Nikdy by neprijal v sebe temnotu. Ocitla som sa v bojisku ked Voldemort zabil tu zenu cast jej duse sa lapila do mna. Neuvedomovala som si to. A ked som nasla teba vedela som ze som nasla to co som hladala a posadla ta. Lenze z dusou Lili Potterovej. Ty nie si tou strazkynou ktorou si sa narodila. Stala sa z teba Lili Potterova no vyrastala si medzi strazkynami."vysvetlovala jaj. Lili si sadla a znova jej zacali stekat slzy po tvari.
,, To je to co si hladal. Ty si sa nezamiloval do mna. Ako do Lili Mansonovej ale do Lili Potterovej!" Obvinila ho mlada strazkyna a Severus mlcal no presiel k nej klakol si ku nej a rukou jej uchopil bradu a zdvihol jej tvar k sebe. Jej ziarive smaragdove oci boli preplnene slzamy ktore si este nenasli cestu ked si pomyslel: ,, Je presne ako moja Lili"nikdy by jej to vsak nepriznal.
,, Teraz ma dobre pocuvaj, nikdy som ta nebral ako Potterovu alebo Evansovu. Pre mna si vzdy bola strazkyna z Everwoodskeho lesa. Aj ked sa na nu podobas si uplne ina. Lili zamiloval som sa do teba. To co bolo je minulost. Si len ty."
,, Naozaj?" Zafnukala ked jej venoval jeden z jeho vzacnych usmevov.
,, Samozrejme hlupacik." Odpovedal jej nezne. Pritulila sa a zavrela oci. Aj ked si nepovedali vsetko vela veci sa tym vyriesilo. Lili uz nemala tak caste nocne mory zo smrti Lili Potterovej a spavala uz pokojnejsie a Severus pochopil, ze Lili musi byt ako strazkynu a nie ako jeho byvalu tajnu lasku.
,, Co by si povedala keby sme si sli zatancovat do klubu?" Spytal sa jeden vecer ked opravoval prace a ona si cistila noze. Prekvapene zdvihla hlavu.
,, Myslis ako do muklovskeho sveta?" Ked prikivol zamyslel sa. A preco nie? V zivote nebola v muklovskom svete a rada by ho poznala.
,, Tak dobre." Severus sa zazubil a vylet naplanoval dalsi vecer. Lili si obliekla obycajne tricko a dziny sice nerozumela co je na nich uzasne kedze boli nepohodlne a ciernu kozenu bundu kde jej Severus urobil tajne vrecko kde mala schovany prutik. Vlasy si splietla do vrkoca a ked vysiel dverami do obyvacky zatajil dych. Bola neodolatelna. Otocena k nemu bokom sa obzerala v zrkadle ked naspulila dokonale pery a Severusovi v tom momente sklblo v rozkroku. Chcel ju. Chcel ju vziat do narucia odniest do spalne a tam ju pomaly vyzliekat a pomilovat ju.
,, Halooo zem vola Severusa!" Ked sa vratil do pritomnosti zazmurkal.
,, Ano?" Spytal sa hlupo a ignoroval narastajuci tlak v nohaviciach.
,, Som pripravena."
Objavili sa v jednej z Londynskych temnych uliciek ked sa Lili zohla a lapala po dychu. Severus si nadaval, ze jej jednoducho nepovedal ulicu no mlcky jej podal flakon a po chvilke sa vyrovnala. Chitili sa za ruky a Severus ju viedol do jedneho jeho oblubeneho klubu kde chodil zahanat smutok. Ked otvoril dvere do podniku Lili si v momente myslela ze oslepla. Vnutri bol neskutocny hluk a z blikajucich svetiel sa jej robilo nevolno no nechcela Seversovi kazit radost. Odviedol ju k boxu kde ju usadil a nieco zakrical no nerozumela mu co hovori a sledovala ako odchadza k baru. Po hodnej chvili doniesol pohare s alkoholom jeden jej podal a druhy polozil pred seba. Lili sledovala tanecny parket kde sa pohybovali mlady ludia a zbadala aj par parikov ktory sa po sebe dost nemravne vrhali a skumali si ustnu dutinu. Upila si z drinku a prehtla ho. Bolo to ozaj dobre.
,, Co je to?" Zakricala do hudby.
,, Mochito s vodkou." Zakrical jej Severus spat. Nevedela sice co to je Mochito ale mikla plecami a upijala si z drinku ked ju zrazu majster elixirov zdrapil za ruku a tahal na tanecny parket. Lili fasinovali farby z disko gule a ked ju chitil okolo pasa a pritiahol zachichotala sa. Alkohol jej zacal stupat do hlavy. Po par tancoch ju znova odviedol si sadnut a doniesol dalsi drink a ked ho dopila nahla sa k nemu.
,, Musim na wc!" Zakricala mu do ucha pripito a on prikivol. Vstala a mierne sa zatackala no presla okolo parketu a zamierila do zadnej casti kde zbadala cedulku wc.
Ked vysla von cestou vrazil do nej muz a div ze ju nezrazil z noh ked ju zachitil iny.
,, Pozor slecinka. Mohli by ste prist k urazu." Zachechtal sa.
,, Veru taka krasna zena a sama to sa tak casto nevidi."
,, Ale ja nie som sama." Zabrblala ked sa zasmiali a jeden s nich ju neprirazil k stene az si buchla hlavu.
,, Tak to mu nebude vadit ked sa nam trocha povenujes vsak?" Prilepil svoje pery na jej a ked sa zacala branit vylepil jej facku. Lili taketo chovanie zaskocilo pretoze ju nikdy muz neudrel a carodejnici to nikdy nerobili. Chcela vytiahnut prutik ked zistila ze zostal aj s bundou pri Severusovi . Muz jej vyhrnul tricko a odhalil jej prsia a zachechtal sa.
,, Pekna kobylka." Na to jej zacal nasilu stahovat nohavice a cim viac sa branila tym bol agresivnejsi. Chcel ju. Vyhliadol si ju ked vosla dnu. Musel ju mat.
Rozopol si zips na nohaviciach a kim sa Lili branila stiahol si slipy a natlacil sa jej medzi nohy.
Severus pozrel na hodinky. Lili bola uz pridlho prec. Dopil drink zdvihol sa z miesta a presiel okolo parketu a zamieril podla tabule na stranu kde boli wc. Na chodbe nikto nebol a ked premyslal ci by bolo hlupe vliezt na damske wc zacul buchot spoza dvery. Vytiahol prutik a strcil hlavu dnu ked zbadal ten vyjav. Dvaja muzi drzali Lili ruky na stene ktora sa metala a snazila sa kopnut muza ktora mal stiahnute nohavice a snazil sa do nej vniknut. Severus v tom momente nevidel nic vystartoval ako rozzurene zviera a skocil po muzovi a odtrhol ju od Lili. Muzi ktory ju drzali dievca pustili a vystartovali po nom. Kim sa s nimi Sverus bavil Lili sa rycho obliekla a natlacila sa do kuta. Bola prestrasena. Ked majster elixirov skoncoval s poslednym nasilnikom opatrne k nej presiel.
,, Si vporiadku?" Prikivla ked si vsimol na jej lici odtlacok ruky. Privinul si ju k sebe.
,, Odpust mi to bol to hlupy napad."
,, Chcem ist domov." Zamrmlala a tak ich premiestnil az domov.
Ked odbila pol noc Severus stiahol polku flase. Nadaval si do hlupakov. Mohol vediet ze Lili vzbudy neziaducu pozornost ale nikdy ho nenapadlo, ze by sa ju niekto pokusil znasilnit. Nerozumel preco sa nebranila. Bola strazkyna pre nu nebol problem sa vysporiadat s 3 dospelymi muzmi.
,, Nie." Ozval sa Einukin hlas spoza gauca.
,, Co nie?"nechapal.
,, Neubranila by sa. Keby si ju nenalieval alkoholom neotupili by sa jej mysli."
,,Nepomohla si jej!" Obvinil ju majster zostra.
,, A ako ked bola opita? Navyse ked prejde do muklovskeho sveta jrj schopnosti su oslabene."
,, Preco mi to nepovedala?"
,, A ako ked to nevedela?"
Severus frustrovane zafucal. Mal pocit ze einuka bola skor na obtiaz..
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...