Harry nervozne prechadzal po izbe a znova pozrel na hodinky. Blizil sa cas ked sa ozval zdola hurhaj a zacul Remusov hlas.
,, Harry pod dole." Chlapec opatrne zisiel dole. Boli tam vsetci. Remus, Sirius, Tonksonova, Ron, Hermiona, dvojcata, Moody a Lili.
,, Aky je plan?" Spytal sa opatrne ked mu Hermiona vysklbla par vlasov z hlavy.
,, Au!" Ked zbadal v Moodyho znamu flasticku pochopil.
,, To nemozete. Zisti, ze som to neni ja."
,, Preto tu Lili zostane aj s Hedvigou a ked to bude bezpecne premiestni sa do brloha."
Plan bol jasny no Harrymu sa nepacil. A vonkoncom sa nepacil ani Severusovi ktory chodil za Albusom a snazil sa ho prehovorit aby tu ulohu dal niekomu inemu. Mal o Lili neskutocny strach po incidente s jedom. A aj ked by mu to nepriznala nebola este celkom fit.
,, Nebudem stebou diskutovat Potter!" Vyhrkol na neho Moody a vysiel von aj s ostatnymi Pottermi. Sirius sa zazbudil. Uz sa nevedel dockat dobrodruzstva ked sa nahle ozval Moodyho hlas.
,, Je cas!" Sirius a Remus si sadli na jeho motorku a Harry s nimi. Tonksonova isla s Ronom, dvojcata spolu a Hermiona sla s Moodym. Lili stala vedla nich a postupne sledovala ako sa z zobej ulice vzdialuju az osamela.
Severus nervozne chodil po miestnosti ked ho pozorne sledovali oci Molly Weasleyovej s Arturom. Ginny sedela v kute a kusala si peru a Albus zaujato cital nejaky muklovsky casopis ked sa ozval rev. Vsetci na seba pozreli ked Severus vybehol von a namieril prutik na Siriusa, Remusa a Harryho.
,, Vsetko vporiadku." Uistil ich Sirius spokojne.
Ani nie za 10 minut pristala Tonksonova s Ronom, dvojicky a v dialke zbadali testrala ktory dosadol na zem. Hermiona bola od krvi a plakala. Albus k nej vykrocil.
,, Co sa stalo?"
,, Napadli nas! "
,, Ako..."
,, Ked sme boli nad Londynom z nicoho nic sa zjavili a zautocili. Profesor Moddy s nimi bojoval ale preriekol sa."
,, Ako preriekol?" Spytal sa Albus no odpoved vedel skor ako ju povedala.
,, Oslovil ma Grangerova. Zabili profesora a zmizli."
,, Paneboze" zhikla Tonksonova a Molly si prikrila usta.Lili pootvorila oko ked zastonala. Bolest preletela jej telom ked sa pretocila na chrbat a bolestivo vydychla. Prehltla zbierajuce sliny na zvracanie a snazila sa dychat nosom.
Bitka ktora sa zomlela po ich odchode jej dala zabrat. Smrtozruti zautocili v znacnej prevahe a ked sa krcila pod stolom kim Belatrix vyhadzovala veci do vzduchu pochopila ze dnesny vecer nestravi v brlohu. V hlave jej trestilo ked sa dvere otvorili a dnu vstupil muz zdrapil ju za okovy a tahal po zemi az do siene kde na nu uz cakali.
Voldemort sa usmial. Konecne ju ma! Strazkyna bola doriadena a ledva sa drzala na nohach ked mavol prutikom. Sila magie ju prinutila vystriet sa a hldet rovno na toho slizkeho hada co jej sposobovalo neskonalu bolest. Tlak na jej chrbticu bol neuprosny ked ruky jej stiahlo za chrbat a ona sa nemohla pohnut. Sykla bolestou.
,, Moji drahy priatelia. Privitajte medzi nami tu ktora je vraj mocnejsia nez ja!" Rado smrtozrutou preslo mrmlanie ked ich umlcal raznym mavnutim ruky.
,, Aka vzacna navsteva slecna Mansonova." Lili unikol tichy ston pretoze tlak bol prisilny ze sa nemohla ani nadychnut.
,, Musim uznat ze vydavat sa za Pottera... bravurny tah len Dumbledor asi necakal, ze jeho milovanu strazkynu dokazu moji premoct." Zasmial sa.
,, Ale co by som to bol za hostitela keby som nedovolil si trosku pohrat z tebou CRUCIO!" Lili kiatba zasiahla nepripravenu a o to bola horsia. Zrutila sa k zemi a zvijala sa od bolesti.
Voldemort ju hodnu chvilu mucil ked prerusil kliatbu a s vyhrnutou perou do dievciny kopol.
,, Severus! Postaraj sa o nu." Prehovoril k muzovi v maske ktory stal naboku a vsetko sledoval.
,, Ano pane."
,, Odved ju do zadneho kridla, osetri ju a vyliec jej rany dokial ju nezavolam znova."
,, Ako si zelate pan moj." Severus surovo schmatol dievcinu a celu cestu ju vliekol. Ked otvoril dvere na izbe, starostlivo ich zavrel a odniesol dievcinu v napoly bezvedomi na postel. Opatrne a nezne ju polozil, privolal si lavor s vodou, handru a jemne a opatrne jej omyva spinu. Potrapil sa s labadou a stiahol jej ju dole na to nohavicky takze pred nim lezala uplne naha. Hubkou jej prechadzal po ranach ktore utrzila pri strete a zachadzal nizsie ked mi nahle zdrapila ruku a zasycala:
,, Co robis!"
,, Chcem ta osetrit." Odvetil chraplavo ked spoznala hlas spoza masky.
,, Sev?"
,, Ano som to ja." Potvrdil ked sa mu vrhla do narucia a on ju pohladil po vlasoch.
,, Co chce somnou ten bastard robit?"
,, Netusim ale najdem sposob ako ta odtialto dostat."
Severus Lili rany vyliecil a neskor jej doniesol jedlo. Chvilu sa u nej zdrzal a neskor sa odmiestnil prec. Osamela v izbe.
,, Einuka?" Oslovila ju.
,, Dokazes ma odtialto dostat?"
,, Nie sme prilis oslabene Lili sk by si pouzila magiu zabilo by ta to." Schulila sa na posteli a zavrela oci. Premyslala co asi robi Severus.,, To neprichadza do uvahy! Nemozes ohrozit svoje postavenie Severus!" Zmietol jeho navrh Albus.
,, Zabije ju!"
,, Najdeme iny sposob ako ju odtial dostat."
,, Dovtedy bude neskoro!" Zreval na neho Severus nepricetne. Riaditel to nechapal. Pre neho bolo utrpenie pozerat sa ako ju Temny pan muci. Ona si to nezasluzila. Mal aj nahradny plan len dufal ze vide podla jeho predstav.
Lili napoly driemala a napoly bola hore ked dvere z vrzgotom sa otvorili a ucitila bylinkovu vonu. Mlcky si k nej sadol opatrne jej zvliekol oblecenie a jemne znova cistil nove rany, nanasal maste ked jej pobozkal nahe rameno. Pretocila sa na chrbat ked ho chitila za plast a pritiahla ho tesne k sebe a pobozkala ho. Tak velmi jej chybala jeho laska. Uvalil na dvere kuzlo proti hluku a zvliekol si plast ked ho nedockavo stiahla na seba. Bolo to rychle no opatrne kedze mala este rany po muceni a Lili to nalialo viac energie. Ozila a bola veselsia a ked si navliekal spat boxerky a nohavice jemne sa usmievala. Bol si vedomy ze ak to Voldemort zisti zrejme ho zabije. Obliekol si mlcky plast a pozrel na nu s obavou.
,, Milujem ta." Zasepkala.
,, Ja teba." Vyznal sa a zmizol za dverami.
Kazdy vecer sa k nej vracal a znova a znova hojil rany ktore jej Temny pan sposoboval a vyckaval na vhodnu prilezitost.
,, Reducto remule." Lili zrevala pod naporom obrovskej bolesti ked sa pretocila nabok a drzala si poranenu ruku. Dvere sa nahle otvorili a vosiel dnu Severus. Temny pan sa k nemu otocil.
,, Meskas." Zasycal ked zastal pred nim.
,, Odpuste pane ale ten stary blazon ma zdrzal."
,, Nebudem Ti to neustale tolerovat Severus moja trpezlivost nie je nekonecna.... CRUCIO!" Severusa kliatba zrazila na kolena a aj ked nevydal ani hlaska Lili videla, ze bojuje s tym. A v tom momente sa nieco v nej zlomilo. Vidiet jeho trpiet....
,, Dnes uvaris tento elixir." Podal mu pergamen ked sa muz pozviechal zo zeme. Pozrel nan a pochopil. Voldemort chcel zistit Lilin povod.
,, Za ako rychlo?"
,, Vecer bude hotovy pane."
,, Zober tu spinu a postaraj sa o nu." Otocil sa a majster elixirov vzal Lili do narucia kedze bola v bezvedomi.
Opatrne jej nanasl mast na rany a rozmyslal ako jej osetrit ruku. Podla diagnostickeho kuzla mala polamane clanky prstov a to nedokazal zahojit bez kostorastu. Urobil jej provizornu dlahu ked si vsimol, ze je hore.
,, Pockaj chvilku." Zmizol z miestnosti a po hodnej chvili sa vratil s jedlom. Polozil jej tacku s teplou polievkou na kolena.
,, Nechcem jest."
,, Musis byt silna."
,, Nechaj ma spat." Otocila sa mu chrbtom. Jemne jej masiroval chrbat az nakoniec vstal.
,, Idem do laboratoria keby nieco potrebujes staci len vyslovit moje meno." Ked neodpovedala, vysiel z izby a potichu zavrel dvere.
Na sidle sa usadil vecer. Lili otvorila oci a miesto smaragov mala cierne oci posiate hviezdami ked vstala. Usta sa jej vykrivili do zlostneho uskrnu a odhalili dva spicate tesaky. Presla az ku dveram a oprela sa o ne ked pod naporom povolili. Vysla na chodbu a bosimi nohami kracala po studenej dlazbe. Nasala do nosa vone a a ucitila tu ktoru hladala.
Nasla ho zohnuteho nad kotlikom ked opatrne krajal nejaku rastlinu. Vsimol si ju az ked sa ho dotkla na rameni a v laku sa porezal. Zanadaval a otocil sa, ze vynada tomu kto ho vyrusil ked zbadal Lili. Zobrala mu do ruky poraneny prst a strcila si ho do ust a nasala. Bolo to tak vzrusujuce ze stazka prehltol ked ho prirazila k stolu az sa kotlik nebezpecne zaknisal.
,, Ako si sa dostala von?"
,, To je jedno." Zasycala a tvrdo ho pobozkala na pery. Bozk bol surovy bez citu a nepacil sa mu ked mu zacala rozopinat nohavice. Rychlo ju zastavil.
,, Tu nie je to prilis nebezpecne." Zastavil ju.
,, Pockaj ma v izbe pridem za tebou." Usmial sa na nu ked zmizla za dverami a vydychol si. Este toto mu chybalo aby sa po sidle promenadovala Temna bytost.
,, Mas pre mna ten elixir?" Severus od laku nadskocil ked sa otocil a Voldemort ho pozoroval.
,, Ano pane." Podal mu maly flakon. Muz mu pokyval aby isiel za nim.
Ked sa blizili k Lilinej izbe jeho obavy zacali narastat. Voldemort rozrazil dvere a vosiel do izby. Nasli Lili lezat na posteli ako ich nehybynmi ocami sleduje. Pristupil k nej schitil jej ruku a nozom jej rozrezal dlan a nechal odtiect krv do misky. Pridal elixir a namocil don zeleny brk a polozil ho na papier. Brk sa zacal pohybovat po pergamene az skoncil...
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...