47. Navrat

60 1 0
                                    

Lili cítila teplo. Teplo ktoré vyžarovalo ani nevedela odkiaľ. A bolo príjemne. Pripomínalo jej Severusa keď sa k nej každé ráno túlil. Viečka mala otázene a jej zmysli boli otupene. Počula niekde v diaľke niečo bzučať no ona to ignorovala. Nechcela to pretože tu kde bola jej bolo tak neskutočne dobre.
,, A čo som Vám celý čas hovoril!" Hlasy doliehali z diaľky keď jej podvedomie zacítilo vôňu byliniek.
,, Áno? A podľa Vás je to úplne poriadku!!" Sýty barytón bol pretkany neskutočnou zlobou keď niečo hlasno buchlo. Následne začula hádku keď niečo znova buchlo a ozval sa ženský hlas.
,, Pán minister musím apelovať aby ste okamžite odišiel! Pacientke sa môže len pritazit!"
,, A ja nemozem súhlasiť."
Slova sa stratili v diaľke keď Lili znova stratila vedomie...

Kopala silno nohami a snažila sa striasť hlbocnika ktorý na nej výsel zakusnuty do jej krku. No ostatný útočili na dievča a každý z nich ju niekde pokúsal. Jej mágia sa začínala hromadiť keď sa to stalo.
Severus s Albusom sa dohadovali ako Lili dostanú z vody keď náhle ucitili silný vietor a následne všetkých z nôh zrazila tlaková vlna divokej mágie.
Lili napoly v bezvedomí naposledy zašepkala : ,, pomôž mi!" Keď zostala sa vznášať bez pohybu. Voda jazera sa obtocil okolo jej tela, odohnala hlbocnikov a sprudka jej telo vyniesola na mólo. Kím k jej telu bežali profesora, voda sa obtocila okolo nej polaskala ju vo vlasoch a ticho sa vrátila spat.

Viečka sa mierne pootvorili keď zazmurila do svetla. Bola ku nej zohnutá Poppy a prevezovala jej rany na hrudy a bok keď si všimla, že ju mladá strážkyna sleduje.
,, Konečne ste sa prebrali slečna Mansonova." Odvetila milo keď Lili sa mdlo pousmiala.
,, Ako dlho som bola mimo?"
,, Veľmi dlho srdiečko za necelý mesiac tá čaká tretia úloha." Zastonala a upravila si chrbát.
,, Určite si už hladná dobrý slepačí vývar tá rýchlo postavy zas na nohy."
,, Nemam chuť na jedlo." Odmietla na čo Poppy nahodila prísny pohľad a tak neprotestovala. Lili videla že za oknom je všetko rozkvitnuté a vonku čvirikajú vtáčiky a z otvoreného okna dnu prúdili jemný vánok. Ak správne rátala bola mimo najmenej 5 mesiacov. Sťažka si povzdychla.
Že sa Sliolinska strazkyna konečne prebrala sa rozšírilo po Rokforte rýchlosťou blesku a značný podiel mal na tom Dobby ktorý sa snažil Lili zásobovať dostatkom kadejakých maškrt o ktorým by Duddley Dursley len mohol snívať. Od toho momentu sa dvere od ošetrovné netrhly keď mala Lily neustále návštevy. Či už to boli procesory, sestry alebo študenti návštevy ju aj potešili no značne aj vyčerpávali.
Že sa Lili prebrala sa Severus dozvedel na hodine elixírov kde práve nadával Nevillovi ktorý roztopil jeden zo svojich kotlikov a Severus len ďakoval bohu že pomôcky si študenti kupovali sami inak by ich chlapec zrejme priviedol na myzinu.
.. Máte jedine šťastie Longbottom, že naša strazkyna sa čoskoro vráti na svoje miesto inak by som bol nútený Vás asi prekliať!" Sycá na neho zlostne keď sa Nevill pod jeho pohľadom rozklepal aj zo stoličkou na ktorej práve sedel.
Severus sa do nemocničného krídla dostal až navečerať. Lili bola otočená chrbtom a oddychovala keď sa pri nej zjavil. Dal jej letmý bozk na líco keď sa k nemu otočila.
,, Už som myslela, že neprídeš."
,, Bol by som prišiel aj skôr ale mal som robotu."
,, Strhavanie bodov?" Podpichla ho Lili s úškrnom. Pokrutil hlavou a sadol si na stoličku vedľa jej postele.
,, Skôr by ma zaujímalo kedy najbližšie zas skončíš v nemocničnom krídle.Poppy by ti tu mala zriadiť súkromnú izbu. Si tu častejšie než ktokoľvek zo študentov." Doberal si ju Severus pobavene.
,, A profesori si chcel povedať."
,, Pokiaľ sa dá Severus sa tomuto miesto vyhýba ako čert krízu." Ozval sa Poppyn hlas ktorá niesla Lili vývar.
Lili naň zaskulila a zatvárila sa znechutene.
,, Tebe vývar nechuti?" Spýtal sa profesor milo.
,, Ale hej chuti ale to by som ho nemohla jesť každý večer mám pocit že ak zjem aj tento už sa naozaj premenim na kura." Severus sa zasmial a sledoval ako z nechuťou vkladá lyžičku polievky do úst a nahodila na neho útroby výraz.
,, Mimochodom vraj o necelý mesiac začne tretia úloha."
,, Ano."
,, Čo sa vlastne pri jazere stalo? Nic si nepamätám."
,, Potter sa hral na hrdinu a ty si sa skoro utopila. " zavrcal podráždene.
,, Ako to?"hladela na neho nechápavo.
o Potterovi je známe že do všetkého skáče bez rozmyslu a tak to bolo aj teraz. Kým on sa vynoril aj s tým francúzskym dievčaťom teba napadli hlbocnici. "
,, A ako som sa dostala z vody?"
,, Tvoja mágia ti pomohla tá vytiahnuť z vody. Keď sme sa k tebe dostali už si bola modrá. Poppy sa musela uchýliť k muklovskej medicíne aby tá dokázala dostať spat."
,, Aha."
,, Vtedy som myslel, že je koniec. Všetci tam neskutočne kričali a hystericili..ale našťastie Poppy tá dokázala dostať spat."
,, Pamätám si že niečo búchalo a počula som teba Albusa a Ministra sa hádať?" Pozrela na neho spýtalo.
,, Ano, chcel som aby Pottera vylúčili z tej súťaže skôr ako tá stihne zabiť"
,,Čo??" Vytrestila na neho oči keď sa pohodlne a nezúčastnene oprel o stoličku.
,, Ako to myslis."
,, Vieme že do čase hodili Potterove meno. Lenže nikto nerátal s tým že čaša tá k nemu priradí a kto dokáže lepšie chrániť toho zasrana lepšie ako ktokoľvek iný? Predsa ty a to ten dotyčný zbabral. Ak chce dostať Pottera musí zabiť teba. Lenže ani nemusí lebo Potterovi sa to darí aj bez neho." Dedukoval Severus keď Lili na neho nechápavo hľadela.
,, Uvedomuješ si, že toho chlapca obviňuješ z toho že ..."
,, Ano, ale pozri sa na to odkedy si začala ho chrániť neubehne mesiac aby si neskončila tu." Rozmachom sa rukou po nemocničnom krídle.
,, Sev! Som strazkyna! U nás je normálne sa zraniť."
,, Behom minulého roka si tu bola asi 10x! A dnes je apríl a si tu 7x!"
,, Ešte 3x a dobehnem minulý rok."
,, To nie je vtipne Lili! Celá táto súťaž je zlá!Nepaci sa mi to. Moje znamenie každým dnom silnie."
Lili spozornela. Všimla si že poslednú dobu si Severus chytá častejšie ľavé predlaktie ako to robil doposiaľ a cítila, že sa niečo stane. Začínala mať neblahú predtuchu že niečo sa zomelie pri tretej úlohe.

Severus Snape a Strazkyne I.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant