Lili sa zobudila a pretiahla sa ako macka a zivla. Otocila sa na druhu stranu. Severus lezal na chrbte a hlavu mal otocenu k dveram a spal. Spokojne zavrnela a nasledne sa diabolsky uskrnula. Preliezla na neho a sadla si obkrocmo na jeho slabiny. S muzom to ani nehlo. Nechtami mu prechadzala po holej hrudi na ktorej mal jemne chlpky a pomalicky prechadzala na brucho ktore sa pod jej dotykom zachvelo. Uskrnala sa ked si sadla pod neho a rukami mu stiahla boxerky. Mrkla na neho no ten tuho spal. Nechtami mu prechadzala vnutornimi stranami stehien ked cosi zamrmlal a pretocil hlavu dorovna no spal dalej. Znova sa uskrnula a uchopila jeho penis.
Severus mal po prvy krat pekny sen a tie prijemne pociti ktore citil sa mu zamluvali ked si nahle uvedomil, ze citi mokro v rozkroku. Prebral sa a nadvihol hlavu ked zbadal Lili.
,, Lili." Chraplavym hlasom ju oslovil ked zdvihla hlavu a uskrnula sa mu do tvare.
,, Co..co to ...robis." zalapal po dychu ked ho nasala a ked hlasno vydychol urobil sa. Stazka oddychoval ked sa k nemu prehodila a uskierala sa od ucha k uchu. Severus mal zeny no ziadna ho nikdy neuspokojila takymto sposobom.
,, Za co som si to zasluzil?" Spytal sa zvedavo. Mykla plecami a kim sa spamatala Severus ju vasnivo pobozkal a oplatil jej ranne prekvapenie.
Rano sedel v kresle a rozostrel si denneho proroka ktory ho uz cakal na stole. Lili mala vylozene bose nohy na stolicke a vydlickou nahanala po tanieri slaninu a vajicka. Severus ju hodnu chvilu sledoval.
,, Vies, ze je to nechutne?" Odvetil ked na neho pozrela.
,, Mne to chuti."
,, Ano ale preco to musis nahanat po tanieri?" Spytal sa a sledoval ako vidlickou sermuje po tanieri ale slanina uhybala az na 4 pokus ju tak sprudka nabodla az sa rozbil tanierik. Pokrutil hlavou.
,, Reflexi Sev." Zasmiala sa a on pobavene zakrutil hlavou a zacital sa do novin. V tichu bolo pocut len suchotanie novin a Lili ktora nahanal dalsiu slaninu ale po stole. Severus ktory si odkusol z hrianky nahle vyprskol a snazil sa vykaslat kus hrianky ktora mu uviazla v krku ked ho Lili presnym no takym silnym uderom udrela medzi lopatky ze skoro spadol z kresla ked sa mu podarilo hrianku vyplut.
,, Chces sa snad zadusit?" Pokrutil hlavou a podal jej noviny a rychlo si vzal dzus. Lili pozrela na titulnu stranu a pochopila.OBAVANY VRAH SIRUS BLACK USIEL Z AZKABANU!!!
Kricali na nu titulky. Prelistovala stranky a rychlo prebehla text. Nakoniec ich podala Severusovi ktory ju sledoval.
,, To nie je dobre."
,, Poznal som Blacka. Vzdy som vedel ze bol sialeny ale az tak." Krutil hlavou a zmizol v novinach ked zahucal kozub a vysiel z neho Albus.
,, Och ste tu obaja vyborne. A predpokladam, ze ste citali o Blackovi." Obaja prikivli. Albus si vydychol.
,, Lili musim Vas poziadat aby ste sa premiestnili do brlohu a chranili ho. Severus zajdi prosim ta za Luciusom a skus od neho nenapadne zistit ci nevie nieco o jeho uteku."
,, Preco ma Lili ist do brloha?" Skocil mu hrubo do reci. Albusa tym zaskocil.
,, Pretoze na ochranu Harryho je najlepsia. Kedze pouziva rozlicnu magiu cez jej ochranu sa Black nedostane." Lili vstala a odisla do spalne.
,, Preco to robis Albus?" Zasycal na neho Severus zlostne.
,, Musime Harryho ochranit. Black urcite po nom pojde." Ked vosla do miestnosti mala na sebe bojove oblecenie a na tvary dva cierne farebne pasy.
,, Nebojte sa riaditel Brloh je v dobrych rukach." Pozrela velavyznamne na Severusa ktory ju stiesnene sledoval ako zmizla za dverami.Vratil sa az neskoro vecer no nemal ziadne novinky ohladne Blackovho uteku. Pozrel a hodinky. Bolo 9 hodin vecer a chvilu premyslal ci by nevadilo keby narychlo skontroloval Lili. Nakoniec si rychlo navliekol plast a rychlo presiel na pozemky a za hranicou sa premiestnil.
Zjavil sa par metrov od brloha a rychlo vykrocil ked ucitil magiu a hned vedel ze je na hranici. Obzeral sa no Lili nevidel. Nakoniec sa nadychol a vkrocil dnu ked na neho niekto skocil, zrazil ho z noh a z bolestivim zuchnutim padol na chrbat.
,, Au."
,, Sev? Co tu robis?" Zasycala na neho strazkyna a z oci jej srsali blesky.
,, Aj ja ta rad vidim." Pomohla mu na nohy ked si oprasil plast.
,, Prisiel som ta pozriet."
,, Kontrolujes ma?" Pozrela na neho podozrievavo.
,, Nie iba som ta chcel vidiet."
,, Lili stalo sa nieco?" Ozval sa za nou Arturov hlas.
,, Nie je to len Severus." Artur vysiel spoza brany.
,, A, Severus vitaj pod dalej." Profesor isiel s panom Weasleym do domu kde ich Lili nasledovala.
,, Das si nieco?" A kim stihol odpovedat Molly mu uz strcila do ruky salku s horucim cajom a usadila ho do kresla.
Severus si z nej upil a pozorne sledoval ako Lili presla na druhu stranu miestnosti a postavila sa k oknu.
,, Zistil si nieco?" Spytal sa Artur potichu ked pochopil na co sa pyta.
,, Nie. Nikomu sa neozval."
,, Och ked si predstavim, ze by ublizil Harrymu..." vzdychla si Molly ustarane.
,, Molly zbytocne sa strachujes je tu Lili ochrani ho. Black peoti nej nema sancu." Severus sa na neho zamracil. Absolutne sa mu nepacila predstava, ze by bola vystavena takemu sialencovi ako bol Black...
YOU ARE READING
Severus Snape a Strazkyne I.
AdventureSeverus Snape je smrtozrut a profesor na Rokforte. Snazi sa zit ako pred tym no len do tej doby kím do Rokfortu nenastúpia Strazkyne. A práve jedná z nich je vernou kópiou zosnulej Lily Potterovej. Čo sa stane až ju Severus, obavaný profesor elixir...