59. Ministerstvo magie

56 1 0
                                    

Keď sa Severus objavil pri prednej casti Malfoyovho sídla pretocil oci. Neznášal to tu. S Luciusom chodil do školy a jeho nafukanost stúpla keď získal toto sídlo a najkrasnejsiu študentku v Slizoline. Nie, ze by mu to závidel. On nemal dôvod mu závidieť niečo co mal aj on. Vystúpil po schodoch a zazvonil. Jeden zo škriatkov mu otvoril a vpustil ho dnu. Prešiel až k žiadnemu salónu kde v rohu sedel Voldemort a vždy pozrel kto z jeho verných smrtozrutov prišiel. Keď zbadal Severusa ktorého spoznal okamzite pookrial. Mal pre neho slabosť a kim nič netušiaci Severus sa vital s Luciusom, Voledmort ho pozoroval. O tom,ze neznáša Luciusa vedel a viac krát musel Luciusa napomenut aby ho nechal na pokoji. Ako sa zdalo tentoraz nemusel zasahovať. Severus sa predral cez dav a sadol si po jeho pravici a nezucastnene a s ľahostajný výrazom tvári hľadel pred seba.

,, Vitaj Severus." Pozdravil ho Voldemort.
,,Moj pane." Jemne naznačil uklon hlavou aj keď to nerobil z vôľou nedal na sebe nič poznať.
,, Myslím,ze by sme mohli začať." Vsetci stihli a Voldemort si ich premeral.
,,Dostalo sa mi,ze na poslednej misii ste narazili na problém v podobe strážkyne ktorá vás zmlatila jak žito.." hovoril potichu a smrtozrutom bolo nad slnko jasne,ze ešte len pan vybuchne.
,, Takze v com bol problém?"
,,Moj pane náhle sa tam zjavila nevieme ani odkiaľ a metala kliatby ledva sme sa stihli premiestnit."
,, Kto to je?"
,, To nevieme pane bola zahalená ." Ozval sa Lucius. Ze prestrelil si okamzite uvedomil keď Voldemort sa nenavistne zamracil a zreval:
,,NIKTO! NIKTO NIE JE SILENJSI AKO JA!!!!" Severus si v duchu odfrkol. Toto detinské správanie pana ala ufnukanec ho vždy iritovali no mlčal.
,, JE NEMYSLITELNE ABY STE SA NECHALI ZAHNAT NEJAKOU POCHYBNOU STRAZKYNOU!" Urobíme to inak. Vrátite sa tam a je mi jedno ako to urobíte ale privediete mi ju! Severus" Okamzite spozornel a ľahostajné na temného pana pozrel.
,, Co chcete aby som spravil?" Spýtal sa nezucastnene.
,,Povedieš útok."
,, Ako si želáte,pan moj."mierne uklonil hlavou.
Nakoniec sa schôdza pretiahla až do rána. Ked Severus stal pri vchodových dverách a čakal na Narcissu, Voldemort k nemu podišiel.
,,Zisti mi ktorú strážkyňu Dumbledor poslal na oddelenie zahad! Nesmie sa to viac zopakovať." Otočil sa a nechal tam majstra. Ked sa konečne dostal do Rokfortu raňajky boli v plnom prúde no pri vstupných dverách ho čakal ustarosteny Albus. Znacne sa mu uľavilo ked videl,ze muz je bez zjavnych znamok mucenia.
,, Musíme sa porozprávať." Zavrcal mlady muz.Albus prikývol.
,,Chod si odpočinúť ked sa prespis prídi za mnou do kancelárie..."
,, Ale co moje hodiny?"
,, Oducim ich za teba." Vyriesil jeho problém hneď riaditel. Severus prizmuril oci a podozrievajú na neho pozrel.
,,Zas ich budete protezovat!" Obvinil ho Severus pobúrenie.
,, Sľubujem,ze zajtra si ich budeš môcť vychutnať." Ustupil Albus.
Ked sa dostal konečne do bytu unavene si vyzliekol plast a povesil ho na stojan. Pomaly si rozopinal gombíky na habite a prešiel do kupelky kde si poumyval ked niečo zatukalo na okno. Podišiel k oblocnici kde sedela hnedá sova a na nohe mala privazane ranne noviny. Otvoril oblok a ona mu otrčila paprcku. Odviazal noviny a hodil jej galeon do vrecka a ked odletela zavrel okno. S novinami prešiel do spálne kde si cez stoličku preveril oblečenie a supol sa pod perinu pozeral na miesto kde spávala Lili no to bolo nedotknuté. Zrejme vstavala dosť skoro pomyslel si. Pretiahol cez seba paplón a zavrel oci. Spánok prišiel behom chvíľky a on sa ponoril do hlbokého spánku.
Harry sa prihlásil ked Albus pozrel cez okuliare
,,Pan Potter?"
,, Pane len by som chcel vedieť kde je profesor Snape." Albus chvíľku premýšľal co povedať no odpovedal.
,, Pan profesor mal nejakú prácu ktorú dokoncil až dnes ráno takže teraz odpočíva a požiadal ma aby som za neho oducil dnesny deň, nebojte sa, zajtra Vas uz bude učiť on."
,,Škoda uz som sa tesil,ze sa otravil tými gebuzinami." Zahundral Ron na co ho Hermiona okrikla:
,,RON!"
,,Chcel ste niečo povedať pan Weasley?"
,,Nie pane."

Zobudil sa na večer a pretiahol sa ked rukou zavadil o noviny ktoré mal na nočnom stolíku. Rozstrel ich a pozrel na titulnú stranu a rýchlo sa posadil

SVITA NOVA NADEJ PRE CARODEJNIKOV?

Na ministerstve sa konal utok smrťožrutov v oddeleni zahad no narazili tam na strážkynu.

Budu strážkyne stáť na strane čarodejnikov alebo sa pridaju K tomu koho nesmieme menovať?

Severus rýchlo prebehol rýchlo clanok ked narazil na vetu: EXKLUZIVNE FOTKY Stražkyne ktora zachránila ministerstvo magie pred útokom 4 AZ 5.
Okamzite otocil stránky a pozrel na fotku bližšie. Na fotke ktorá sa pohybovala videl vyššiu štíhlu postavu ktorá meta kliatby a keď sa otočila spod kapucne zazrel oči.Prišli mu povedomé Strážkyňa bol v útočnom postavení pripravená ako šelma zaútočiť. Nemohol od tej fotky odtrhnúť oci. Takže tuto strážkynu chcem Vodelomrt chytiť? Usklabil sa. Nebude to nič ťažké. Sice dievča bol štíhle a zrejme bude mat výhodu v tom,ze bude mrstnejsia no Severus bol zas rýchly a vedel používať veľmi silne štíty. Celkom sa začínal tešiť na ten suboj. Uz len čakať na nejakú vhodnú príležitosť. Znova si poriadne prezrel fotku keď si náhle uvedomil, že tie oči pozná a náhle mu doplo kto na tej fotke je. Okamžite vstal. Rychlo sa nasukal do veci a vyrazil na chodbu.
Lili nasiel v kniznici kde pomahala nejakemu 3 dat knihy nakopu ked ju zdrapil za ruku a odvliekol na chodbu.
,, Auuu Severus co robis?" Vytrhla sa mu.
,, Co robim? Co robis ty!" Zavrcal zlostne a vrazil jej do ruky vytlacok novin. Prebehla rychlo clanok a zdvihla hlavu.
,, Ved to nemusim byt ja." Severus si nadurdene odfrkol.
,, Ale si!"
,, Ako to mozes vediet?"
,, Ako? Jedina mas zelene oci a ja nie som slepy!"zavrcal podrazdene ked jej klesli ramena. Vedela, ze nema cenu mu klamat.
,, Ano som to ja." Zafucal a razoval hore dole nakoniec sa sprudka otocil a pozrel na nu. Vedel, ze Lili by toto nikdy nenapadlo.
,, Albus ta na to nahovoril vsak?" Ked mlcala len sa v tom utvrdil.
,, O nic neslo. Iba som zastupila Artura." Muz sa otocil a pomaly sa k nej blizil a z oci mu srsali blesky.
,, O nic? Temny pan vypisal na tvoju hlavu odmenu!"
Zostala ticho a sledovala Severusovu tvar ktory si po chvili povzdychol.
,, Lili pochop raz som ta uz stratil. Nechcem o teba prist znova. Nie tentokrat. Milujem ta a predstava ze sa ti nieco stane.... Neuniesol by som to."
,, Ja viem Sev." V ociach mala slzy. Nechcela ho takto trapit. Vedela, ze si zasluzi klud no teraz pochopila, ze ju Albus dostal do takej situacie do ktorej sa navliekla aj vlastnou vinou. Nemala s tym suhlasit. Miesto toho sa dostala do vacsich problemov a ako sa z nich dostane netusila...

Severus Snape a Strazkyne I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora