Guys het is al vaker gezegd, omdat Floor dus 16 is en Liam 21, dat dat illegaal is. Eerlijk gezegd heb ik daar nooit aan gedacht, en ik weet niet eens of het echt verboden is. Maar het is een fanFICTIE fictie zegt het al, verzonnen. Niet alles kan realistisch zijn ;)
Okay het laatste hoofdstuk.. pff. Ik heb geen ideeën en inspiratie meer, het spijt me enorm, nouja geniet van het hoofdstuk!
Ps plaats veel inline comments om me te laten lachen, bc een hond waar ik veel van houd word vandaag ingeslapen :(
"Fuck nu heb ik een stijve."
Liam p.o.v
Het is precies twee uur 'snachts. Floor ligt in mijn armen met haar ogen gesloten. Ik kan maar niet slapen. Mijn gedachten gaan terug naar het eerste optreden. Het was werkelijk geweldig. Ik heb er ontzettend veel van genoten. Ik houd van de kick die ik krijg als ik op het podium sta. Gillende fans, harde muziek en samen zingen met de beste vrienden die ik me maar kan wensen.
Het idee dat Floor de hele tour bij me kan zijn, geeft me een goed gevoel. Ik ben er erg blij mee, zo hoef ik haar niet te missen.
Ik krijg ineens zin om te gaan wandelen. Ik zucht.
'Floor?" Fluister ik.
"Mmh?" Mompelt floor.
"Ben je wakker?" Vraag ik.
"Jahoor." Zegt ze vrolijk.
Ik grinnik.
"Zullen we gaan wandelen?' Stel ik voor.
"Liam het is-" floor pakt haar telefoon en ontgrendelt hem. "Twee uur 'snachts." Zegt ze.
"Ja maar ik wil bij de zee wandelen." Zeg ik. En nu pas dringt het tot me door hoe raar dit over komt.
"Okee. Is goed. Ik trek even een broek aan." Zegt ze.
"Je bent geweldig." Vertel ik haar. Waardoor Floor naar me glimlacht.
Ik doe het grote licht aan en pak mijn broek van de vloer. Floor doet hetzelfde en we trekken beiden een broek, schoenen en een jas aan.
"Is het koud buiten?" Vraagt floor.
"Ik denk het wel." Zeg ik met een grinnik. "Het is februari."
Floor knikt en pakt mijn hand vast. We verlaten de hotelkamer en stappen in de lift. Floor kijkt me aan met een slaperige blik.
"Dit is echt een dom idee hè? Honey als je liever wilt gaan slapen moet je het zeggen." Verontschuldig ik mezelf.
Floor begint te lachen.
'Ik doe alles met jou, het maakt me niet uit hoe laat het is Liam." Zegt ze waarna ze een kusje op mijn wang drukt.
Ik glimlach naar haar en druk haar stevig tegen me aan. De liftdeuren gaan open en we lopen hand in hand door de lobby naar buiten. Gelukkig zijn er wel wat lantaarn palen aan. Het is erg rustig op de weg- wat ook wel logisch is om twee uur 'snachts.
"Het strand is rechtsaf Liam." Mompelt floor waarna ze met haar hoofd tegen mijn arm leund.
Ik strijk met mijn hand door haar haren. We lopen naar het strand, als we er zijn trekken we onze schoenen uit en houden we ze vast in onze handen. Ik zet mijn voeten in het zachte zand en adem diep in. Ik kijk uit over een prachtige zee. Het is heel erg donker buiten. De lucht is donkerblauw. De enige lichtbronnen zijn de maan, de sterren en de lantaarn palen.
"Dit is werkelijk prachtig." Zegt floor met een open mond.
"Jij bent werkelijk prachtig Floor." Zeg ik waarna ik een kus op haar volle zachte lippen druk.
Floor slaat haar armen om me heen en ik laat mijn kin op haar hoofd rusten. Ik druk een kusje in haar haren terwijl ik over haar rug strijk met mijn hand.
"Zullen we onze schoenen even hier neer leggen?" Stelt ze voor.
Ik knik. We leggen onze schoenen in het zand. Floor laat me ineens los en begint te rennen naar de zee terwijl ze hard lacht.
"Hee!" Schreeuw ik lachend. Ik ren achter haar aan totdat ik tot mijn enkels in de zee sta. Ik huiver door het koude water.
Floor begint water op me te spatten waardoor ik hard begin te lachen.
'FLOOR' gil ik als een meisje, waardoor Floor hard begint te lachen.
Ik pak haar bij haar middel vast, til haar op en laat haar op mijn schouder hangen. Floor begint te gillen en tegen te spartelen.
'Zet me neer." Zegt ze lacherig.
"Wat?' Zeg ik plagerig.
"Zet me neer." Zegt floor nep boos.
"En nu iets liever." Zeg ik met een grijns op mijn lippen waarna ik dieper de zee in loop.
'Lieve Liam zet me nu neer." Zegt ze.
Ik ga nog dieper de zee in waardoor het water nu tot mijn knieën komt. Floor begint harder te gillen.
"Ik gooi je er zo in hoor." Zeg ik op een plagerige toon.
"Lieve lieve Liam, ik houd heel veel van je. Zou je me alsjeblieft kunnen neerzetten?" Vraagt ze.
"Nu iets meer dirty." Zeg ik.
"Okee, nou eh ge-" zegt ze zacht.
"Ik hoor je niet." Plaag ik.
"LIAM! Geile batsbeer van me, als je me los laat zal ik je vanacht pijpen en gaan we neuken in de douche." Zegt ze.
Mijn ogen worden groot en mijn broek begint meteen te knellen.
"Fuck nu heb ik een stijve." Mompel ik.
Floor begint heel hard te lachen. Ik loop weer naar het ondiepe gedeelte en zet Floor rustig op de grond.
Ik ga dicht tegen haar aan staan en onze voorhoofden rusten tegen elkaar, terwijl we elkaar diep in de ogen kijken. Ik lik mijn lippen om ze vochtig te maken.
Ze is zo mooi, en helemaal van mij.
"Je bent mijn meisje." Fluister ik tegen haar lippen aan.
"En jij bent mijn jongen, Li." Fluistert ze.
Ik krijg een warm gevoel door de bijnaam, ze heeft me een tijd lang geen 'Li' genoemd. Ik vind het schattig. Zij is schattig. Ze is ook nog maar zestien. Maar leeftijd is maar een getal. Dit, dit is echte liefde.
"Ik laat je nooit meer gaan Floor. Ik houd ontzettend veel van je. We gaan samen oud worden honey. Samen." Fluister ik waarna ik mijn lippen op die van haar druk.
Een sensationeel gevoel gaat door mij heen als onze lippen met elkaar in contact komen. Onze lippen bewegen synchrone tegen elkaar aan. Mijn handen rusten op haar heupen en haar handen liggen op mijn schouders. Als we terug trekken kijken we elkaar glimlachend aan. Een speelse glimlach komt op Floors gezicht terwijl ze mijn kaak kust.
"Together." Fluisterd ze.
"Together." Fluister ik.
"Perhaps, together can be our always."
TFIOS LOL.
IK BEN DOOD NU...
IK KAN DIT NIET AAN FUCK..
SORRY VAN MIJN GESCHELD MAAR DIT IS ZO MOEILIJK :"(Verwijder dit boek niet!! Er komt nog een epiloog en natuurlijk een dankwoord, want hoe dankbaar ik jullie ben is niet in woorden te beschrijven.
Lots of love xxx Chantal.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...