Liam heeft hier niet met Sophia. Ik vind Sophia geweldig hoor maar Liam en Soof hebben in dit boek geen relatie :)
"Ik ga het je leren."
Floor p.o.v
"Liam?" vraag ik.
"Ja wat is er?"
"Mag ik misschien even douchen? Ik heb het hele concert gegilt en gesprongen en gek gedaan en ik ben dus een beetje bezweet.." zeg ik zachtjes. Liam grinnikt.
"Natuurlijk. Ik ga na jou even douchen oke?" zegt liam. Ik knik.
"De douche is die deur in. En daar is dan een douche en een wc. De handdoeken liggen in de kast en de shampoo staat op het plankje." zegt liam.
"Okee. Dank je." zeg ik.
"Geen dank." zegt liam met een knipoog.
Ik glimlach naar Liam en loop dan naar de badkamer. Ik doe de deur op slot. Het is niet dat ik Liam niet vertrouw maar ik heb de deur liever op slot. Ik kleed me uit en leg twee handdoeken klaar. Ik draai de douche kraan aan en laat het water warm worden. Ik stap onder de douche en laat de stralen over mijn lichaam lopen. Ik maak mijn haar nat en pak de shampoo van het plankje af. Ik doe wat shampoo op mijn handen en wrijf het in mijn haren. Ik was mijn lichaam en spoel mijn haar weer uit.
Liam p.o.v
De telefoon van Floor maakt steeds geluid. Zal ik haar telefoon pakken? Nee dat is schending van haar privacy. Haar telefoon gaat weer af.. Ik word te nieuwsgierig. Ik pak voorzichtig haar telefoon en ontgrendel het. Er zit geen wachtwoord op. Ik grinnik haar achtergrond is een foto van mij. Er staat in beeld dat ze een appje van "Alex" heeft. Haar vriendje? Ik klik erop.
Hee, Vergeet de weddenschap niet eh? En ik wil bewijs zien. Maakt niet uit wat. Goodluck babe. Xx Alex.
Uh okee. Vaag. Floor komt de kamer inlopen met een handdoek om haar heen geslagen. Ik laat haar mobiel los.
"S-sorry. Ik eh.. Je telefoon ging steeds af en ik uhm.. was een beetje te nieuwsgierig." stotter ik.
Floor grinnikt. Woow wat ziet ze er goed uit. Ik bijt op mijn lip.
"Maakt niet uit. Ik heb een vraagje heb je misschien ook kleren voor me? De korte broek is te koud en het t-shirt is vies." zegt floor.
"Ja hoor. Ik pak wel wat." zeg ik.
Ik loop naar mijn koffer en rits hem open. Ik pak een blauw t-shirt van mij en een jogging broek. Ik geef het aan haar.
"Dank je. Ik kleed me even om." zegt floor. Ik knik.
"Is goed." zeg ik.
Floor verdwijnt weer in de badkamer. Even later komt ze weer naar buiten met de jogging broek en het shirt van mij aan. Ik fluit viet viuuw. Er komt een blos op haar wangen. Ze komt naast me op bed zitten. Ze pakt haar mobiel.
"Welke weddenschap en wie is Alex?" vraag ik. Dat floepte eruit. Ik ben echt te nieuwsgierig. Floor giegelt.
"Je bent nieuwsgierig of niet?" vraagt floor. Ik knik.
Floor p.o.v
"Wees maar niet bang het is niet mijn vriendje." zeg ik.
Waarom zei ik dat? Wees maar niet bang het is niet mijn vriendje.
Liam begint te lachen. Ik word rood.
"Alex is een soort van vriend. Hij gaat met het groepje om waar ik ook mee om ga." zeg ik.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...