49. This is a dream.

16.7K 547 386
                                    

A/N JULLIE ZIJN DE BESTE LEZERS EVER. JULLIE INLINE COMMENTS ZIJN ZO LEUK! GA ZO DOOR YAY.

"KLOOTZAK IK HAAT JE."

Floor p.o.v

Nee dit kan niet, dit kan niet waar zijn. Dit gebeurd nu niet. Het is een droom. Een stomme gemene droom. Ik knijp mezelf in mijn arm. Het is geen droom. Ik sluit voor heel even mijn ogen. In de deur opening staat ;

Liam fucking Payne.

Het liefst spring ik nu uit het raam. Luke en Ashton kijken Liam woedend aan. Dit gaat niet goed komen.

"Wat doe jij hier?" zegt luke dreigend.

"Ik ben hier voor Floor." zegt liam.

"Waar haal je het fucking lef vandaan om naar Floor te gaan terwijl je haar hart hebt gebroken?" zegt ashton boos.

Ik zie Liam slikken.

"Ik moet haar iets vertellen." zegt liam.

Ik begin nieuwsgierig te worden maar ik laat het aan Ashton en Luke over.

"Jij gaat haar niets vertellen." zegt ashton.

"Jij draait je om en vertrekt." maakt luke af.

"Dacht het niet." zegt liam.

"Liam." smeek ik.

Liam kijkt me bezorgd aan.

"Honey please geef me een kans." smeekt liam.

Ashton gaat dreigend voor Liam staan.

"Rot op." zegt ashton.

"Kop dicht sukkel." zegt liam.

De manier waarop Liam tegen Ashton praat maakt me kwaad.

"Liam ga alsjeblieft weg." smeek ik.

"Floor luister naar me." zegt liam.

'ZE ZEGT DAT JE MOET OPROTTEN KLOOTZAK." schreeuwt ashton.

Ik zie Liam boos worden. Mijn hart klopt in mijn keel. Luke knijpt zijn dekens fijn. Tess houd Luke's andere hand vast. Luke is rood van woede.

En dan ineens gaat alles heel snel. Liam geeft Ashton een duw. Ashton raakt zijn evenwicht kwijt en valt met een klap op de grond. Luke springt uit bed. Liam loopt op mij af maar net voor hij bij mij is geeft Luke hem een klap in zijn gezicht. Ik schrik me kapot en sla mijn hand voor mijn mond.

"Luke nee!" schreeuw ik.

Tess drukt op de nood knop naast Luke's bed.

"Bel de politie!" zeg ik in paniek.

Tess pakt haar telefoon en belt.

Liam geeft Luke een klap terug. Tranen stromen over mijn wangen. Luke is nog zo zwak. Liam moet van hem afblijven.

"KLOOTZAK IK HAAT JE LIAM." gil ik.

Liam geeft Luke nog een duw waarna hij met zijn hoofd tegen het bed rand komt. Hij valt met een klap op de grond. Ik kijk Liam huilend aan. Er is geen emotie te zien op zijn gezicht. Ik kan het niet geloven... Tess grijpt Liam vast en legt hem op de grond. Ze duwt hem hard tegen de grond.

Ik kniel bij Luke neer. Er komen twee zusters de kamer inrennen.

"Wat is er gebeurd?"

"Die jongen sloeg Ashton en Luke. Luke is bewusteloos, hij kwam met zijn hoofd tegen het bed rand aan." zeg ik in paniek.

Er komt een dokter de kamer binnen met een brancard. Luke word erop gelegd en word meegenomen. Ik loop achter Luke aan maar ik word tegen gehouden door een zuster.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu