Kunnen jullie hem nu lezen? Er waren heel wat mensen die hoofdstuk 40 niet konden lezen :(
"Stop maar in mijn mond."
Liam p.o.v
Floor en ik lopen hand in hand terug. We zijn kletsnat door de regen, en de zee. Er komt een glimlach op mijn gezicht. Floor en ik hebben zoveel lol gehad. Ik sla mijn arm om haar heen.
"Het was echt leuk Liam." zegt floor. "Bedankt voor alles."
"Ik vond het ook leuk, geen dank honey."
"Hoe laat is het?" vraagt floor.
"Het is half acht in de ochtend." zeg ik met een grinnik.
Floor begint te gapen. Ik schiet in de lach.
"We kunnen nog even het bed in duiken." zegt liam.
Floor bijt op haar lip om niet in lachen uit te barsten.
"Verkeerde woord keuze sorry." zeg ik lachend.
Floor begint ook te lachen.
We komen aan bij het hotel. Als we door de lobby lopen kijkt de enge vrouw van vanochtend ons raar aan. Ik grinnik. We stappen in de lift.
Als we aan komen bij onze hotelkamer open ik de deur. Floor en ik lopen de kamer in. Ik leg de picknick mand op de grond.
"Zullen we dan maar het bed in duiken?" zegt floor.
Humor is in haar stem te horen. Een grijns komt op mijn gezicht. Floor giegelt en loopt naar de slaapkamer. Ik volg haar.
"We zijn nat." zeg ik.
Floor begint heel hard te lachen. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Floor slaat haar armen om me heen. Ze brengt haar lippen naar mijn oor.
"Dan moeten we daar iets aan doen." fluisterd floor.
Fuck, ze maakt me opgewonden. Ik bijt op mijn lip.
"Één kusje." fluisterd floor.
Ze brengt haar vinger naar haar lippen.
"Hier." zegt floor.
Ik lik mijn lippen. Ik kom wat dichterbij en druk mijn lippen op Floors lippen. Haar lippen zijn zo zacht. Ik zou willen dat ze me nooit meer los laat. Ik wil haar. De kus is rustig en zacht, het tegenovergestelde als de zoen bij de zee vanochtend. We trekken rustig terug.
"Zullen we douchen?" vraag ik.
"Ja is goed." zegt floor.
Floor p.o.v
Ik trek mijn shirt en broek uit. Alles is klets nat. Liam trekt zijn shirt over zijn hoofd. Hij spant zijn buik aan, wat er erg aantrekkelijk uit ziet. Als Liam mij ziet kijken komt er een grijns op zijn gezicht. Ik bloos en kijk snel weg. Liam grinnikt.
"Ik ga alvast naar de badkamer. Gaan we douchen of in bad?" vraag ik.
"In bad?" vraagt liam.
"Is goed. Ik draai de kraan alvast open." zeg ik.
"Is goed lieverd." zegt liam.
Ik verlaat de slaapkamer en loop naar de badkamer. Ik draai de kraan van het bad los. Water vult het bad. Ik pak drie handdoeken en leg het klaar.
Liam komt in boxer de badkamer in lopen. Hij gaat achter mij staan en slaat zijn armen om mijn middel. Hij legt zijn kin op mijn schouder.
"Zo kan ik uren blijven staan, weetje?" zegt liam.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanficFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...