33. Vacation.

19.7K 525 255
                                    

Yay. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht ;) Alleen deze heeft hele rare autocorrectie... Dus het kan zijn dat er wat meer spellings fouten in zitten. Sorry daarvoor :(

"Ga je mee op vakantie?"

Floor p.o.v

Liam loopt achter mijn vader aan. Ik sluit voor heel even mijn ogen. Wat doet Liam hier? Liam kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd en kijk hem boos aan. Aniek komt de hal inlopen met een dienblad. Zodra ze Liam ziet laat ze het dienblad vallen. Ze slaakt een gil.

"Jij-jij bent Liam Payne." stottert aniek.

"Zal ik u even helpen?" zegt liam.

"Ja graag." zegt aniek.

Liam en Aniek knielen neer. Ze rapen het gebroken glas op. Mijn vader kijkt mij vragend aan. Ik haal mijn schouders op. Als al het glas is opgeruimd pak ik Liam vast bij zijn pols. Ik trek hem mee de trap op.

"Lieverd. Onthoud geen een jongen gaat zonder hoesje in jouw poesje." zegt tom.

Ik zucht gëirriteerd. Liam begint te lachen. Ik laat Liam los. Ik loop naar mijn kamer. Liam volgt mij. Ik plof neer op mijn bed. Liam lacht nog steeds.

"Niet grappig." zeg ik.

"Sorry." zegt liam.

Liam gaat naast mij zitten.

"Waarom ben je hier?" vraag ik.

"Ik ben hier voor jou." zegt liam.

Ik rol met mijn ogen. Als ik ergens geen zin in heb, dan is het Liam.

"Ga je mee op vakantie?" vraagt liam.

"Wat? Waarom?"

"Gewoon." zegt liam schouder ophalend.

"Niet gewoon Liam. Waarom moet ik met jou mee op vakantie? Vraag Sophia maar mee."

Liam zucht en haalt een hand door zijn haren.

"Nee Floor. Zeg nog een keer die naam en ik ben weg." zegt liam.

"Sophia." zeg ik uitdagend.

Liam grinnikt.

"Floor ik wil met je op vakantie om de lessen af te maken. Het eind feest is al over drie weken. En aangezien we nu beiden vakantie hebben, kunnen we samen op vakantie." zegt liam.

"Waarom ga je niet met Sophia op vakantie?" vraag ik.

"Hoe kan ik je overhalen om mee te gaan?" vraagt liam. Negerend Floors vraag.

"Niet." zeg ik.

Liam kijkt mij aan. Hij legt zijn hand op mijn wang en likt zijn lip. Hij staart naar mijn lippen. Hij komt dichterbij en even later voel ik twee zachte lippen op de mijne.

Wat heb ik deze lippen gemist. Onze lippen bewegen tegen elkaar. Liam bijt zachtjes in mijn onderlip. Ik grijp naar zijn haar. Ik speel met zijn lokken terwijl Liams handen zich een weg vinden onder mijn shirt. Ik krijg kippenvel door Liams koude handen. Even later trekken we terug.

"Wanneer gaan we weg?" vraag ik.

Liam grijnst.

"Vandaag. Naar Italië." zegt liam met een knipoog.

Ik krijg een blos op mijn wangen.

"Ik moet eerst vragen of ik wel mee mag. Want het is wel snel." zeg ik.

"Is goed." zegt Liam.

Liam en ik staan op. We lopen naar beneden. Aniek en mijn vader zitten aan de eettafel. We lopen naar de eet kamer.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu