"Mogen wij je "nichtje" ook daten?"
Floor p.o.v
Zayn, Harry, Louis en Niall zitten met zen vieren op het bed. Ze kijken me allemaal nog steeds met een enge grijns aan. Ik pak een stoel en ga tegenover hun zitten.
"En eh waar is Liam?" vraagt louis.
"Die is even douchen." zeg ik.
"Aha. Interessant." zegt zayn.
"Zeer interessant." zegt harry. Ik schiet in de lach.
"Waarom zijn jullie hier?" vraag ik.
"Ja.. Dat is de vraag." zegt niall.
"Oke. Ik word bang van jullie.." zeg ik. De jongens beginnen te lachen.
"Sorry." zegt harry.
"Het is okee." zeg ik. Liam komt de badkamer uit met alleen een handdoek om zijn middel. Ik bijt op mijn lip en draai mijn hoofd weg.
"Oeh Liam." zegt louis.
"Hee jongens." zegt liam.
"Heb je daar geen kleren onder?" vraagt louis misterieus.
"Uh.. Nee.." zegt liam. Zayn rent op Liam af en trekt de handdoek los. Ik kijk snel de andere kant op en ik word helemaal rood. De jongens beginnen te lachen. Als ik weer terug kijk houd Liam zijn handen voor zijn geslachtsdeel. Ik begin te lachen. Hij loopt naar de kast en pakt snel een boxer. Hij draait zich om en trekt snel zijn boxer aan. De jongens beginnen te joelen.
"Floor wil je even mee komen?" vraagt liam.
"Oeh seks in de badkamer!" schreeuwt louis. Ik begin te lachen.
"Ja is goed Li." zeg ik.
"Awhh Li." zegt harry.
"Ze hebben nu al bijnamen voor elkaar!" zegt niall. Ik sta op en loop naar Liam. We lopen de badkamer in.
"Uhm wat gaan we tegen de jongens zeggen?" vraag ik.
"Ik lieg nooit tegen ze..Ik heb geen geheimen voor ze" zegt liam.
Liam haalt een hand door zijn haren. Ik laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Het enige wat hij aan heeft is zijn boxer. Ik blijf hangen bij zijn buik. Zijn buik is erg gespierd. Zijn haren zijn nat. Liam loopt te ijsberen door de badkamer. Ik leg mijn hand op zijn schouder.
"Liam chil. We vertellen het gewoon. Ze zullen het vast wel begrijpen. En tegen de fans, paparazzi en de journalisten vertel je maar dat ik je nichtje ben oke?" zeg ik.
"Ja goed idee. Dank je." zegt liam.
"Geen dank Li." zeg ik.
"Trouwens "Li" klinkt erg leuk!" zegt liam met een glimlach. Ik grinnik. We lopen de badkamer uit.
"Dat was een vluggertje." zegt zayn. Liam en ik schieten in de lach. Liam en ik gaan tegenover de jongens op een stoel zitten.
"Is Floor je vriendin?" vraagt niall.
"Nee dat niet. Ik rende vanavond van het podium af omdat Floor huilend de zaal uit rende. Ik heb Floor in Brussel ontmoet. Ik was de stad in om schoenen te kopen. Ik had een zonnebril op en ze herkende me niet. Ik stelde me voor al Lennard. Ik heb haar geholpen met zoeken naar haar broertje. Hij was weggelopen. Daarna hebben we afscheid genomen maar ik zag haar dus in de Amsterdam arena. Ik maakte wat contact. Ik maakte een hartje van mijn handen en toen rende ze huilend de arena uit. Ik rende achter haar aan. Ik heb haar getroost en verteld dat ik "Lennard" was en toen ging ze mee naar het hotel." zegt liam.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...