28. Liam and Sophia.

21.3K 501 177
                                    

"Ik ook van jou.."

~Zondag~

Liam p.o.v

Ik word langzaam wakker. Ik kijk om me heen. Ik ben thuis. Heerlijk. Welke dag is het vandaag ook alweer? Oh zondag. Fuck. Ik ga vanmiddag met Sophia afspreken. Ik kijk op mijn telefoon. Het is al twaalf uur. En ik moet om half twee bij haar zijn. Ik stap uit bed en loop in boxer naar beneden. Mijn ouders zitten op de bank. Mijn moeder kijkt het nieuws en mijn vader leest de krant. Ze waren gisteren toen ik thuis kwam heel erg blij. Mijn moeder begon te huilen. Zo blij was ze om me weer te zien.

"Goede morgen schat." zegt karen.

"Goede morgen pap en mam." zeg ik.

"Hee Liam." zegt geoff.

Ik plof tussen mijn ouders neer op de bank.

"Wat wil je eten lieverd?" vraagt karen.

"Oh ik maak het zelf wel mam." zeg ik.

"Nee. Ik maak je ontbijt. Ik heb je zo lang moeten missen." zegt karen.

Mijn moeder drukt een kus op mijn wang en staat op. Ze loopt naar de keuken.

"Wil je een gebakken ei Liam?" roept karen vanuit de keuken.

"Is goed mam." roep ik terug.

"En hoe was de tour?" vraagt geoff.

"Heel erg leuk. Maar ik ben wel blij dat ik nu even thuis ben." zeg ik.

"Ja dat snap ik. Ik ben ook blij dat je even thuis bent. Hoe lang heb je vakantie?" vraagt geoff.

"Twee en een half week." zeg ik.

"Fijn. Even lekker rusten." zegt geoff.

"Zal ik doen." zeg ik.

Mijn moeder komt de woonkamer in met een broodje met ei en kopje thee.

Ze zet de thee op tafel en geeft het bord aan mij.

"Dank je mam." zeg ik.

"Alsjeblieft."

Ik eet gulzig mijn broodje met ei op.

"Heb je nog plannen voor vandaag?" vraagt karen.

"Uh ja. Ik ga vanmiddag met Sophia afspreken. Maar ik ben vanavond vroeg weer terug." zeg ik.

"Is goed hoor. Wat leuk. Sophia Smith bedoel je?" vraagt karen.

"Ja." zeg ik met een blos op mijn wangen.

"Ben je verliefd?" vraagt geoff.

Ik grinnik maar antwoord niet.

"Pap je bent echt erg." zeg ik.

Mijn vader grinnikt en geeft me een knuffel.

"Ik houd van je zoon." zegt geoff.

"Ik ook van jou pap."zeg ik.

Ik drink mijn thee op en sta op.

"Ik ga me even klaar maken. Om half twee moet ik bij Soof zijn." zeg ik.

"Je mag mijn auto wel mee." zegt geoff.

"Okee thanks." zeg ik.

Ik loop naar boven. Ik ga naar de badkamer en was mijn gezicht. Ik doe wat deo op en breng mijn haar in model. Ik loop naar mijn slaapkamer. Ik pak een skinny jeans en een t-shirt. Ik trek een schone boxer aan en daarna trek ik mijn kleren aan. Ik pak mijn telefoon en ontgrendel hem. Mijn achtergrond is Floor en ik die een gekke bek trekken. Ik zucht. Ik houd van Floor. Alleen ik heb geen gevoelens voor haar. En ik zou ook niet weten wat ze voor mij voelt. Ik maak de lessen gewoon af en blijf vrienden met haar. Ik stop mijn telefoon in mijn zak en loop de trap af. Als ik op de klok beneden kijk zie ik dat het al kwart voor een is. Het is een dik half uur rijden naar Sophia en ik wil niet te laat komen.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu