Q & A De antwoorden!!
LIAM :
Hoe ga je Floor voor je winnen?
-Ik weet het niet.. ik geef het denk ik op. Ik verpruts alles. Alles loopt fout. Er is nog één kans..Voor wie voel je het meest Floor of Sophia?
-Floor..Waarom bood je Floor Sex Lessons aan?
-Het leek me erg leuk om iemand iets te leren op het gebied van seks. Het was niet de bedoeling dat ik gevoelens voor haar zou krijgen.. Maar het gebeurde wel.Waarom heb je Floor geplayed?
-Ik heb haar niet geplayed. Ik hield-nee houd echt van haar. Alleen ik verpruts alles gewoon.Ga je voor Floor vechten?
-Ik heb nog één idee, als dat mislukt geef ik het echt op.Hoe heb je zo stom kunnen zijn en heb je Floor laten lopen?
-Ik dacht niet na.Waarom ben je zo knap?!
Aw thanks. Dit maakt me weer happy.Wanneer laat je Floor eens zien dat je echt van haar houd?
-Daar kom je binnenkort achter ;)Heb je de waarheid al aan Sophia verteld? Dat hele gedoe tussen jou en Floor?
-Niet alles, wel de helft. Het is lastig om het haar te vertellen. Maar ik moet een keuze maken.FLOOR
Ben je op Calum?
-Nope, sorry. Calum is een geweldige jongen. Maar ik heb geen gevoelens voor hem.Ben je op Ashton?
-Ik heb wel nog gevoelens voor hem, maar de relatie tussen ons liep niet lekker, ik vraag me nog steeds af of hij echt vreemd is gegaan..Wil je alsjeblieft weer een setje worden met Liam?
-Ik ga geen moeite meer doen voor hem. Hij moet zich bewijzen. Maar dat gaat hij toch niet doen.Voor welke jongen voel jij het meest?
-Nou hier komt 'ie : Luke. Klinkt flauw maar hij is de enige jongen die me niet 'pijn' heeft gedaan.Liam of Ashton?
-Liam. Oké dat floepte eruit, maar het is de waarheid, iets waar ik liever niet over praat.Wat was de moeilijkste periode toen Luke ziek was?
-Toen hij naar L.A vertrok. We waren altijd samen en in één dag was hij vertrokken. Ik had het zo zwaar, en Luke ook.Waarom betekend Luke zoveel voor je?
-Hij komt altijd voor me op. Hij staat altijd voor me klaar en hij heeft me nog nooit pijn gedaan. Hij is de beste broer die ik me maar kan wensen.Waarom heb je zo snel een relatie genomen met Ashton, terwijl je er nog niet klaar voor was?
-Ik had al contact met hem via de telefoon en ik hecht me te snel aan mensen. Hij was zo lief èn knap. Maar dit was een wijze les voor me.Voor wie kies je?
-Niemand. Ik hoef niet te kiezen en ik wil even een tijd geen relatie. Ik wil me gaan focussen op mijn studie.LITTLE HARRY
Waarom zeg je bijna altijd dat je een piemeltje hebt?
-Het is de waarheid, ik ga niet zeggen dat ik een gatje heb, want dat heb ik niet hihihi.Ben je verliefd op Floor?
-Nee ze is mijn grote lieve zus!Waarom vind je je piemeltje geweldig?
-Omdat hij best groot is, en ik ben er trots op. Ik vind het leuk als ik ren dat mijn piemeltje op en neer gaat hihihi.Wil je me adopteren als moeder?
-Nee hihi sorry, mijn eigen mammie is geweldig.MAG IK JE HANDTEKENING? IK BEN GROOT FAN VAN JE?
-Jahoor. Ik kan ook een tekening maken! (van mijn piemeltje)
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...