Hier komt de Q & A guys, Het dankwoord komt in een los deel want dit is een lange Q & A haha :)
Het dankwoord update ik vanvond, daar staan nog wat dingetjes enzo in. Dus verwijder het boek nog NIET :)Aan Liam :
Hoe veel houd je van Floor?
Heeeeeeeel veel, het is onbeschrijfelijk. Maar ik heb nog spijt van hoe ik me heb gedragen, en ik vind dat ze beter verdiend, maar ik ben super gelukkig met haar. Ze is mijn meisje.Hier komt een apart vraagje lol
Liam, kan je mij ook laten klaarkomen?
Uh.. zoek fotos van me op, word je vast en zekers opgewonden van, want ik laat alleen Floor klaar komen ;) succes hahahhahaAls je een baby met Floor zou krijgen, hoe zou je hem of haar dan noemen?
Voor een meisje Emily, en voor een jongen Collin. Eigenlijk ben ik niet goed in namen verzinnen, dat laat ik verder wel aan Floortje over.Toen Floor zo boos was, had je toen verwacht dat het zo zou eindigen?
Nee, totaal niet, ik had al in mijn hoofd om nog 1 keer iets te proberen. Oftewel verschijnen op haar eindfeest. Maar dat ze ja zou zeggen, had ik totaal niet verwacht. Ik verdien eigenlijk geen tweede kans. Maar ik ben blij dat ze me die wel heeft gegeven.Wat vind je zo leuk aan Floor?
Ze is een spontaan meisje die me de goede dingen in het leven laat zien. Ze is erg mooi en super lief, ik weet niet waar ik haar aan verdiend. Maar het feit dat ze me alles heeft vergeven vind ik echt super lief van haar. Ze is anders dan andere meisjes, ze is speciaal, voor mij.De eerste keer dat je Floor zag, niet in Brussel maar bij het concert, toen Floor huilend wegrende, waarom rende je achter haar aan? Ik kende haar dus al van Brussel en omdat ik haar herkende was ik erg vrolijk en wilde ik haar sowieso nog een keer spreken. Maar toen ze huilend, van verdriet wegrende dacht ik dat het mijn schuld was dus rende ik achter haar aan. Ik was bang dat ik iets verkeerd had gedaan.
Wat hoop je dat je eerste kind met floor word? Een jongen of meisje?
Eigenlijk maakt me dat niet uit. Als het maar gezond is.Aan Floor :
Hoevaak hebben jij het Liam het al wel niet gedaan?
Sinds de eerste keer, bijna elke dag, behalve als ik ongesteld ben, maar dan wil Liam nog steeds, dus dan hebben we shower sex oops.Ben je zwanger?
Nee, alleen Liam en ik willen al wel kinderen, en ja ik ben nog maar 18 maar ik weet heel goed wat ik wil. Ik wil er gewoon niet te lang op wachten. Mijn kinderwens is altijd al groot geweest. En ik word vast niet in 1 keer zwanger. Dus we zien wel wat de toekomst ons bied.Hoe vaak hebben jij en Liam seks per week?
Nou, nou wat een seks vragen. Maar om het eerlijk te beantwoorden. Minstens zeven keer per week. Dus elke dag en soms meerdere keren op een dag. En nee dat word niet saai want Liam bedenkt altijd wel weer eens iets nieuws, spannends.Aan Little Harry :
Waarom houd je van naakt rondlopen en van je kleine piemeltje?
Ikke vind in mijn naakie lopen leuk, want dan ben ikke lekker vrij. En mijne piemeltje is niet klein! Hij is meeeegaaaa groot.Wat vind je van Liam?
Ikke vind Liam heeel lief. Hij heeft alleen een groterdere piemeltje.Heb je al een vriendinnetje?
Ikke ben verliefd op Sammie uit mijne klas. Maar zij is niet op mij.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...