48. Yes.

17.9K 528 455
                                    

"Alles oké lekkerding?"

Floor p.o.v

Ashton bloost en kijkt weg. Dit is echt schattig. Alleen ik weet niet wat ik moet doen..

"Ash, ik vind je heel leuk en lief en aardig maar ik kom net uit een relatie. De relatie was wel kort alleen Liam en ik hebben veel gezeik gehad en.. Ik wil het even rustig aan doen. Sorry." zeg ik.

Ashton knikt en laat mijn handen los. Hij staat op en loopt weg. Hij haalt een hand door zijn haren en verdwijnt in het park. Ik heb meteen spijt. Ik vind het een super leuke jongen maar ik ben nog niet over Liam heen. Ashton is echt een schat. Het ligt niet aan hem maar aan mij. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Het is ook nog niet de goede tijd. We weten net dat Luke beter is. Ik zucht.

"Fuck zooi." scheld ik.

"Alles oké lekkerding?"

Ik draai me om. Een jongen met zwart haar staat achter me. Een grijns versierd zijn gezicht. Hij gaat naast me zitten. Ik rol mijn ogen. De jongen fronst zijn wenkbrauwen.

"Ik heb geen zin om te praten." zeg ik bot.

"Oeh pittig, daar houd ik van."

Ik kijk de jongen boos aan. Hij steekt zijn hand uit. Ik kijk hem arrogant aan. Er komt een grote grijns op zijn gezicht.

"Calum, Calum Hood."

"Wauw geweldig." zeg ik.

Calum grinnikt. Calum is vast wel aardig maar ik ben niet in de stemming.

"En hoe heet jij?" vraagt calum.

"Gaat je niets aan." zeg ik.

Calum kijkt me vragend aan.

"Uh okee. Speciale naam. Die heb ik nog noo-"

"Ik heet Floor." Onderbreek ik hem.

Calum grinnikt.

"Wat doe je hier?" vraagt calum.

"Mijn broer heeft leukemie." zeg ik.

"Heftig."

Ik knik.

"En jij? Wat doe jij hier?" vraag ik.

"Een vriend van me ligt op de intensive care."

Ik knik.

"Hoe kan dat?"

durf ik te vragen. Calum slikt.

"Motor ongeluk." zegt calum.

"Oh." zeg ik.

Er is niks meer te zien van de flirt Calum. Hij is best aardig.

"Mag ik jouw nummer?" vraagt calum.

"Uh ja hoor."

Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en geef de telefoon aan Calum.

Zijn vingers bewegen snel over het scherm. Na een tijdje geeft hij mijn telefoon weer terug.

"Wil je me even sms'en?" vraagt calum.

Ik knik en sms Calum. "Heeei"

Calum grinnikt als zijn telefoon af gaat.

"Thanks. Ik spreek je nog wel een keer." zegt calum.

"Is goed." zeg ik.

Calum staat op en loopt richting het ziekenhuis. Ik sta zelf ook op en loop door het park heen. Ik hoor iemand zingen. Ik kijk in de verte. Ashton zit tegen een boom. Zingend. Ik ga achter een boom staan en luister Ashton af.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu