67. It's not funny.

16.8K 621 442
                                    

Best lang hoofdstuk yay!

"Je bent niet langer alleen van mij."

~Next day~

Floor p.o.v

Chanel en ik liggen lachend op bed. Ze verteld me alle dingen die de afgelopen tijd zijn gebeurd.

"Dus Milton en Michelle hebben een relatie?" vraag ik lachend.

Chanel knikt lachend.

'Hij is nu echt hot as fuck." zegt ze lachend.

'Wat?!" zeg ik lachend.

"En Alex die neukt niet elke week meer een ander." zegt ze met een grinnik.

Ik kijk haar aan.

"Wow dat had ik niet verwa-"

"Hij neukt met mij." zegt ze lachend.

Ik ben meteen stil.

"Chanel? Serieus?" vraag ik.

Chanel kijkt me aan met een grijns.

"Hij heeft een hele grote lul." zegt ze.

Ik slik. Zulk taal gebruik had ze anders nooit.

"Uh dat is mooi voor hem." zeg ik.

"Nou eerder mooi voor mij, dan voel ik tenminste dat er iets in me zit." zegt ze met een grinnik.

Zo.. Zij is echt veranderd.

"Hebben jullie een relatie?" vraag ik.

Chanel haalt haar schouders op.

"Het gaat ons meer om de seks." zegt ze.

"Voel je je dan niet gebruikt?" vraag ik.

Ze schud haar hoofd.

"Ik heb er geen problemen mee. En het is super lekker." zegt ze waarna ze begint te lachen.

"Uh oke." mompel ik.

"En, heb jij al geneukt?" vraagt ze.

'Dat noem je de liefde bedrijven Chanel." zeg ik geïrriteerd.

Chanel begint heel hard te lachen.

'Nou Floortje, heb je de liefde al eens bedreven?" vraagt ze lachend.

Ik schud mijn hoofd.

'Ik ben nog maar vijftien Chanel." zeg ik.

"Je leeftijd is maar een cijfer." zegt ze.

Ik rol mijn ogen. Ik irriteer me echt aan de nieuwe Chanel.

"Chanel ik ga even naar mijn oude huis. Ik moet nog wat spullen halen. Als ik terug ben, zullen we ons dan klaarmaken voor het eindfeest?" vraag ik.

Chanel knikt.

'Is goed." zegt ze.

Ik sta op en pak mijn jas van de kapstok. Ik verlaat het huis en loop naar huis. Wat dus een half uur lopen is. Ik zucht. Ik heb Amsterdam niet eens gemist. Als ik eindelijk bij mijn flat aankom, open ik de deur en loop ik de trappen op. Als ik bij de voordeur aankom, steek ik de sleutel in het slot en open ik de deur. De gang ligt vol troep. Vooral lege drank flessen en kratten bier. Ik open de woonkamer deur en tref hier gelukkig niemand aan. Ik loop naar mijn kamer. Ik hoor dat de douche aan staat.

"Fuck." vloek ik zacht.

Ik heb geen zin om mijn moeder te zien. Ik pak alle kleding dat nog in mijn kast zit. Ik stop alles in een tas die in me kamer ligt. Daarna pak ik enkele foto's die nog op mijn kamer liggen. Ik stop alles in mijn tas en net voordat ik de kamer uit wil lopen komt Marco de kamer inlopen met een handdoek op zijn middel. Een gil verlaat mijn mond. Marco schrikt duidelijk ook.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu