"Drank doet wonderen"
~Twee uur later~
Floor p.o.v
Iedereen is behoorlijk aangeschoten. We zijn allemaal rond de vijftien, zestien jaar. En ik weet dat je dan helemaal geen alcohol mag. Maar het is zo lekker. Je vergeet even al je zorgen en je kan uit je dak gaan. Alex en Michelle zijn echt dronken. Michelle mag Alex niet maar ze staan nu te zoenen in de hoek van de kamer. Iel.. Milton en Nienke hebben het aardig gezellig en Nick, Chanel en ik staan nog te dansen. Ik begin te gapen. Het is nu half twee in de nacht. En ik geef toe ik ben dood op.
"Zullen we gaan slapen?" vraagt nick.
Nick is blijkbaar ook moe.
"Goed plan." zegt nienke.
Milton, Chanel en ik knikken. Michelle en Alex komen ook aanlopen. Hand in hand.
"Geen seks in dit huis!" zegt chanel streng.
Nick en ik beginnen te lachen.
"Waar gaan we slapen?" vraagt nienke.
"Boven de garage. Daar is een grote kamer met een bank, een tv en er is genoeg plek voor matrassen." zegt chanel.
"Okee." zeg ik.
"Liggen er al matrassen dan?" vraagt milton.
"Ja. Alleen een probleempje. Er zijn maar vijf matrassen. En we zijn met zeven." zegt chanel.
"Ik slaap bij Alex!" zegt michelle.
"Uh okee. Nog een vrijwilliger?" vraagt chanel.
"Uhm Nick? Wij samen?" vraag ik..
"Ja is goed." zegt nick.
"Oeh! Beetje verliefd?" zegt alex.
"Shut up Alex. Jij zit te flik flooien met Michelle." zegt nick.
"Terwijl jullie elkaar niet eens mogen." zegt nienke.
"Drank doet wonderen." zegt alex met een grijns.
Alex knijpt in Michelle's billen waardoor een gil Michelle's lippen verlaat.
We lopen allemaal achter Chanel aan naar buiten. We lopen over de dam naar de garage. We lopen de trap op in de garage. Chanel doet alle deuren op slot voor de zekerheid. We komen in de kamer. Het is een ruime kamer. Met een tv en een bank. Het is een soort van "logeer kamer" Er liggen vijf matrassen op de grond met allemaal dekens en slaap zakken. Iedereen heeft zijn of haar eigen kussen mee. Nick en ik gaan in de hoek liggen. Naast ons liggen Alex en Michelle daarna Chanel, Nienke en Milton. Iedereen gaat liggen. Omdat Nick en ik in een een persoons bed liggen, liggen we dicht tegen elkaar aan. Ik ben licht aangeschoten. En het voordeel bij mij is dat ik weet wanneer ik moet stoppen met drinken. Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik drink al vanaf mijn veertiende. Dat is inderdaad te vroeg maar ik liet het dan ook bij twee glazen. Ik deed het alleen om stoer te doen. Mijn moeder en vader weten hier niets van af. Alleen Luke weet het. Hij vind het niet erg dat ik drink. "Als je maar op tijd stopt. Ik wil niet dat je dronken word prinses. Dan gebeuren er rare dingen waar je later spijt van krijgt." Had Luke gezegd. Michelle zit te giegelen. Ugh. Dat word een leuke nacht.
~Een half uur later~
Nick slaapt al. Dat kan ik horen aan zijn rustige ademhaling. Maar in tegen stelling tot Michelle en Alex. Ik wil niet weten wat hun doen. Chanel, Nienke en Milton slapen ook al. Dat zag ik toen ik net even naar de wc liep. Die hier ook boven is. Ik zucht. Ik kan totaal niet slapen. Terwijl ik net nog lag te gapen. Harde zuchten en zachte kreunen zijn te horen van rechts naast mij. Gadverdamme. De dekens gaan op en neer en ik wil niet weten waar ze mee bezig zijn. Ik ga rechtop zitten en stap van het matras af. Dan maar even naar buiten. Ik loop de trap af en pak de sleutel die aan een haakje hangt. Ik open de garage deuren. Ik loop naar de tuin. Ik ga zitten bij de vijver. Er zwemmen allemaal vissen in. Grote maar ook kleine vissen. Ik ga liggen in het gras en kijk naar de lucht. Tientallen sterren zijn te zien. Het is al kwart over twee.. Ik zucht. Wacht ik bel Luke wel. Hoe het onderzoek ging. Hij slaapt ook altijd erg laat en hij zei dat ik altijd mag bellen. Maakt niet uit hoe laat. Ik pak mijn telefoon en toets zijn nummer in. Die ik uit mijn hoofd ken. Hij gaat een paar keer over en dan hoor ik Luke's schorre maar sexy stem.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...