"Alles komt goed! Ik ben bij je."
Luke p.o.v
Ik word rustig wakker. Ik open mijn ogen. Floor ligt met haar hoofd op mijn borst. Haar kleine handjes hebben mijn shirt vast. Ik strijk met mijn hand door haar haren. Ik haal wat haartjes die op haar wangen zijn geplakt door de tranen, van haar gezicht. Ik druk een kusje op haar wang. En voordat ik het weet rolt er een traan over mijn wang. Ik snik en sluit mijn ogen.
"Gaat het wel bro?" vraagt ashton.
Ik schrik en open mijn ogen. Ashton staat voor mijn bed.
"Jawel." antwoord ik.
"Dus..." stottert ashton.
Ik kijk Ashton aan en zie dat hij het moeilijk heeft.
"Hoe laat word je geopereerd?" vraagt ashton.
"Om half één." zeg ik.
Ik slik.
"Hoe lang duurt die operatie?" vraagt ashton.
"Bijna twee uur." zeg ik.
Ashton knikt en loopt weer naar zijn eigen bed. Ik bijt op mijn lip.
Ik haal Floors handen van mijn borst en stap uit bed. Tess ligt nog te slapen en Ashton staart voor zich uit. Ik loop naar de badkamer. Ik ga voor de spiegel staan en leun met mijn handen op de wasbak. Ik kijk in de spiegel.
Ik zie een jongen die uitgeput, over vermoeid maar vooral klaar is met die rot ziekte. Mijn huid is bleek, mijn ogen zijn rood van het vele huilen. Ik heb bijna geen haar op mijn hoofd en dikke wallen onder mijn ogen. Maar ik geef niet op. Nooit. Ik ben sterk. Heel sterk. Ik ga vechten tot het einde.
Het doet me zoveel pijn om Ashton, Tess en Floor zo verdrietig te zien. Dit kan wel mijn laatste dag- nee uren zijn.
"FUCK." schreeuw ik.
Ik doe mijn handen voor mijn ogen.
"VERDOMME."
Ik sla alle spulletjes van de plankjes af. Ik zak door mijn benen en maak me heel klein. Ik leg mijn hoofd tussen mijn benen en laat de tranen stromen.
Tess komt de badkamer inlopen.
"Luke! Luke!" schreeuwt tess in paniek.
Ze knielt bij me neer en slaat haar armen om mij heen.
"Ik dacht.. Ik dacht dat er iets ergs was gebeurd." snikt tess.
Ik kijk Tess aan. Dit is de eerste keer dat ik Tess echt zie huilen.
"Ik kan niet meer Tess." snik ik.
Tess kijkt mij diep in de ogen aan en legt haar hand op mijn schouder.
"Ik laat je gaan Luke. Ik wil dat je rust. je hebt al zoveel gevochten." snikt tess.
"NEE!" schreeuw ik.
Tess deinst achteruit. Ik begin nog harder te huilen.
"Ik vecht door. Ik stop nooit. Dat heb ik Floor beloofd." zeg ik.
Ik veeg ruw mijn tranen weg en sta op. Tess legt haar hand op mijn schouder als ik weg wil lopen.
"Tess." zeg ik.
Tess draait me om en drukt haar lippen op de mijne. Ik leg mijn handen meteen op haar heupen. Tess legt haar handen in mijn nek. Ik til haar op. Ze doet haar benen om mijn middel. Onze zoen is vol passie. De tranen stromen over onze wangen. Na een tijdje trekken we terug.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
Fiksi PenggemarFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...