13. The concert.

24.7K 581 157
                                    

Belangrijk! Ik zat er dus over te denken dat 5Sos het voorprogramma is maar dat word even veranderd omdat Luke dus de broer van Floor is en 5sos niet bestaat in dit boek. ;) Dus het voorprogramma word Little Mix :) En ik weet niet zoveel meer van het concert.. Ja vreselijk. Ik ben ook geweest alleen ik ben dus de helft vergeten van wat er is gebeurt..Ugh Dus sorry als ik iets verkeerd doe enzo. Ik bedenk er gwn wat bij.

"Je bent speciaal Floor. Heel erg speciaal."

~Vier uur later~

Floor p.o.v

Het is nu half zeven. Over een half uur komt Little Mix. Chanel en ik staan al omdat er anders word voor gedrongen. We staan helemaal voor aan het podium. Er staat muziek aan. Elke keer als er een reclame van One Direction op het grote scherm op is begint de hele zaal te gillen. Inclusief Chanel en ik. De sfeer is fantastisch in de arena.

~

De muziek stopt en de spotlights gaan aan. Iedereen begint te gillen. Jade, Leigh-Anne, Perrie en Jesy komen het podium op. Ze beginnen met Salute. Iedereen gilt en schreeuwt erg hard. Ik ben zelf geen fan van Little Mix maar Chanel wel. Bij Chanel lopen de tranen over haar wangen. Ik grinnik. Dat word nog wat als One Direction opkomt. Na Salute komt Move, Stereo Soldier, Turn your face, Good enough en Wings. Daarna gaan ze af. Het begin van Midnight Memories word gedraaid en de jongens komen op. Het hele publiek word gek. Chanel en ik beginnen super hard te gillen. Chanel begint hard te huilen. Ik grinnik maar begin al gauw weer te gillen.

Ze zingen Midnight Memories en beginnen dan even te praten.

"GOEDE AVOND AMSTERDAM!" schreeuwt louis.

Iedereen begint te gillen.

"WOEH!" gilt zayn.

Niall begint te lachen. Harry loopt een stuk naar voren.

"Hi, Hoe gaat het met jullie?" vraagt harry. "Goed? Mooizo! Ja met mij ook hoor."

Harry begint een paar gesprekken met een paar meisjes en loopt dan weer rustig terug. De jongens verspreiden zich over het podium.

"Hier komt Little black dress!"schreeuwt harry.

Eerst komt Little black dress daarna Kiss you, why don't we go there, rock me, don't forget where you belong en live while we're young. Daarna vertellen ze wat leuke dingen. Niall begint wat te vertellen over dat hij het Nederlands voetbal team zo goed vind en Louis en Harry gooien water op elkaar uit hun flesjes. Het overige water uit Harry's flesje word over ons heen gegooid. Chanel en ik beginnen heel hard te gillen. Daarna komt Liam onze kant op. Ik steek mijn hand uit. Hij raakt mijn hand aan en ik begin heel hard te gillen. Hij kijkt me diep in de ogen aan en denkt even na. Daarna begint hij te glimlachen.. Huh?

Liam p.o.v

Ik ren naar de linkerkant van het podium. Voor de mensen die daar staan rechts. Ik raak een paar handen aan. Een meisje begint heel hard te gillen. Ik kijk haar aan. FLOOR! Ik glimlach naar haar. Ik geef een knipoog en ze begint te blozen. Awh wat schattig. Daarna word ik mee geduwd door Louis omdat c'mon c'mon begint.

~Een uur later~

Het is tien uur. Nu komt You and I. Bij mijn couplet wijs ik met mijn hand naar Floor. Het meisje naast haar begint heel hard te gillen. Ik neem aan dat dat haar vriendin is. Floor integendeel word heel erg rood. Ik knipoog nog even naar haar en loop dan samen met Niall over het podium.

~

Nu komt Best song ever. Het laatste liedje. Harry kondigt het aan en we beginnen te zingen. Ik blijf dicht in de buurt van Floor. Af en toe zwaai ik naar haar. Ze weet natuurlijk niet dat ik "Lennard" ben.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu