11. Birthday.

25.1K 567 323
                                    

Dit zijn twee hoofdstukken samen gevoegd in een. Omdat ik hem anders te kort vind. Er komt een kleine tijdsprong in voor ;)

En nogmaals bedankt voor alle comments. Ze zijn zo lief! En ze geven mij de motivatie om door te gaan!

"Ik heb je gemist zoon."

~Donderdag~

Floor p.o.v

Ik ben weer bij mijn moeder. Ik kon verder nergens heen.. Mijn moeder is bijna nooit thuis. Maar dat maakt me niks uit. Ze is vaak bij Marco. Haar "seks vriend" niet mijn woorden maar die van haar. Ik twijfel of het nog een "seks vriend" is. Ik denk dat ze een relatie hebben. Ze is er bijna elke dag Chanel is op vakantie. Die ouders hebben besloten om naar Italië te gaan voor een klein weekje. Maandag is ze weer terug. En woensdag ga ik met haar naar het concert. Ik sta in de keuken een taart te bakken. Luke is vandaag jarig. Ik heb een cake gebakken en die heb ik gevuld met room. Daarna heb ik er donker blauwe marsepein op gedaan en er staat groot "Luke 18 jaar" op. Ik ben trots op het eind resultaat. Ik stop het in een bak en ren de trap op naar boven. Ik pak de parfum en deo fles die ik heb gekocht in Brussel. Een glimlach komt op mijn gezicht als ik eraan terug denk. Samen met Harry.. En Lennard die me hielp met Harry zoeken. Hij was echt aardig. Ik pak de horloge voor Luke uit mijn nachtkastje en stop alles in mijn tas. Ik loop de trap af en pak de taart. Ik loop de voordeur uit en loop de twee trappen af. Ik pak mijn fiets en doe de taart onder de snel binders. Mijn handtas hang ik aan het stuur. Het is half een in de middag. Ik heb tegen Luke gezegd dat ik om kwart over een bij hem ben. Het is maar een kwartier fietsen maar ik wil niet dat ik weer te laat kom. En dat Luke helemaal over stuur raakt. Ik fiets stevig door. Na een kwartier kom ik aan bij het ziekenhuis. Ik zet mijn fiets in het fietsen rek en doe het op slot. Ik haal de taart onder de snel binders vandaan. Ik pak mijn tas en loop het ziekenhuis in. Ik besluit om nu de lift te nemen. Ik druk op nummer zeven. Na een tijdje kom ik aan op etage zeven. Ik stap uit de lift en loop naar kamer 525. Ik hoor gegiegel.. Harry?? Ik open de deur. Aniek en mijn vader zitten op een stoel naast het bed. Harry loopt vrolijk door de kamer en valt af en toe op zijn billen. Als Harry mij ziet begint hij te giegelen en rent hij op mij af.

"FLLLOOR!" schreeuwt harry vrolijk.

Ik zet de taart en mijn tas op de grond en open mijn armen. Ik hurk en Harry vliegt in mijn armen. Ik til Harry op en druk hem stevig tegen me aan.

"Ik heb je gemist Harry." zeg ik.

"Ikke jou ook." zegt harry.

Ik begin te lachen en zet Harry neer op Luke's bed. Luke glimlacht. Ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. Ik schud zijn hand.

"Gefeliciteerd Luke!" zeg ik vrolijk.

"Dank je zus." zegt luke.

Ik pak mijn tas en pak de fles deo en parfum er als eerst uit. Ik geef ze aan Luke. Luke pakt het uit. Een glimlach komt op zijn gezicht.

"Vind je me stinken ofzo?" zegt luke lachend.

Ik begin te lachen.

"Nee ahaha." zeg ik.

"Bedankt prinses." zegt luke waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukt.

"Ik heb nog iets." zeg ik.

"Nog meer?" vraagt luke.

Ik knik.

Ik pak het horloge en geef het aan Luke. Hij opent het doosje. Zijn mond valt open.

"Wauw.. Dank je Floor. Dit had je niet hoeven doen. Ik ben al blij als je komt." zegt luke.

"Graag gedaan Luke. Nee je verdiend het." zeg ik.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu