10. Next day.

24.4K 560 222
                                    

Woow bedankt voor de comments van het vorige hoofdstuk! Ze waren echt super. Thankyou all! <3 Daarom nu dubbele update :D

"Psst. Ik vind je leuk"

Floor p.o.v

Ik word rustig wakker. Ik knipper met mijn ogen en rek mezelf uit. Ik kijk om me heen. Iedereen slaapt nog. Ik pak mijn telefoon en kijk hoe laat het is. Half elf in de ochtend. Sh*t. Ik heb tegen Luke gezegd dat ik om elf uur bij hem ben. Ik ga rechtop zitten. Ik kruip uit mijn slaapzak en loop naar Chanel. Ik schud haar zachtjes heen en weer.

"Chanel?"

"Mmm?"

"Het is half elf." zeg ik.

"Veel te vroeg.." zeurt chanel.

"Nee. Over een half uur moet ik bij Luke zijn." zeg ik.

"Oh. Ik ben echt nog veel te moe.." zegt chanel.

"Ik maak Alex wel wakker." zeg ik.

"Oeh." zegt chanel.

"Jij bent toch moe?" zeg ik lachend.

Chanel knikt en sluit haar ogen weer. Ik loop naar Alex toe. Michelle ligt op de grond. Waarschijnlijk heeft Alex haar van het matras af geduwd. Ik grinnik. Ik schud Alex heen en weer.

"Ja?" zegt alex met een schorre ochtend stem.

"Uh. Wil je samen met mij ontbijten? Het is half elf en ik heb Luke beloofd om om elf uur bij hem te zijn." zeg ik.

"Oh. Ja hoor."

Alex wrijft met zijn handen in zijn ogen en kruipt uit zijn slaapzak. We lopen de kamer uit, de trap af naar buiten. We openen de deur van het huis en lopen naar de keuken. Ik pak twee bordjes. We smeren beiden een broodje en gaan zitten op de bank in de woonkamer.

"Het stinkt hier naar wiet." zeg ik.

"Klopt. We spuiten zo meteen wel met lucht verfrisser ofzo." zegt alex.

Ik knik en eet mijn broodje op.

"Hoe lang heb je al een relatie met Luke?" vraagt alex.

Ik begin te lachen.

"Luke is mijn broer." zeg ik lachend.

"Oh." zegt alex waarna hij ook in de lach schiet.

"Ik ben single." zeg ik.

Alex knikt.

"Ja ik ook. Ik heb liever geen vaste vriendin. Je kan niet doen wat je wil.." zegt alex.

Ik kijk hem aan en frons mijn wenkbrauwen.

"Omdat ik altijd buiten de deur wip." zegt alex met een grijns.

Ik geef Alex een stoot tegen zijn elleboog. Alex glimlacht waardoor je zijn kuiltjes ziet. Ik begin te lachen en zet mijn bord neer.

"Je bent grappig Alex." zeg ik lachend.

"Thank you babe." zegt alex.

Ik schud lachend mijn hoofd.

"Flirt." zeg ik.

We brengen onze borden naar de keuken en zetten ze in de vaatwasser. We lopen terug naar de kamer boven de garage. Ik pak mijn kleren.

"Waar moet ik me omkleden?" vraag ik.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu