34. Lesson three.

28.9K 531 250
                                    

"Wil je me een handjob geven?"

Floor p.o.v

Liam en ik zitten in het vliegtuig richting Italië. Dit is zo snel gegaan. Een uur geleden stond hij nog voor mijn deur. Ik was boos. Boos omdat ik hem vrij duidelijk heb gemaakt dat ik wil stoppen met de lessen. Alleen ik ben snel om te praten en beïnvloedbaar. Maar ik heb veel vragen aan Liam. Vragen die ik nu ga stellen.

"Liam?"

"Ja honey?" zegt liam.

"Hoe heb heb je dit geregeld? Ik bedoel het zou ook kunnen dat ik niet mee wilde." zeg ik.

"Ik wilde je heel graag zien. Ik had zin in een vakantie. En gek genoeg had ik verwacht dat je niet mee zou gaan. Maar als jij niet mee wilde, zou ik alleen gaan. Ik ga op vakantie voor rust. En met of zonder jou heb ik rust. Je bent niet zo'n heel druk type. En we kunnen veel lol maken. Maar vooral genieten." zegt liam met een knipoog.

Ik krijg een blos op mijn wangen.

"Maar je had deze vakantie al geboekt?" vraag ik.

Liam knikt.

"Ja. Ik had geboekt voor twee personen. En als je niet mee zou gaan, kon ik dat melden als ik bij het hotel aankom." zegt liam.

Ik knik.

"Weet je ook wat over het hotel?" vraag ik.

"Het is een vijf sterren hotel. Het is all inclusive. Ik heb een grote ruime kamer uitgekozen, met een bubbelbad en een douche. Het hotel is dicht bij de kust. Er is een binnenzwembad aanwezig en een chique restaurant." zegt liam.

"Woow." zeg ik.

Liam grinnikt.

"En hoeveel heeft je dat gekost?" vraag ik.

"Mwah niet zo veel." zegt liam.

"En wat noem jij niet zo veel?" vraag ik.

"Ik had een beetje korting." zegt liam.

Ik frons mijn wenkbrauwen.

"Maak je geen zorgen Floor. Ik betaal." zegt liam.

"Maar-"

"Nee geen maar. Ik betaal, punt uit." zegt liam.

Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. Ik pak mijn telefoon en doe een oortje in. Ik besluit om muziek te gaan luisteren. Ik kan nu niet slapen. Liam pakt zijn telefoon en ik zie dat hij Twitter aanklikt. Met een frons scrolt Liam door Twitter. Af en toe raakt hij het scherm aan. Daarna maakt hij een "selfie" Ik grinnik. Als ik het goed kan zien zet hij die selfie op Instagram.

"Naar welke plaats gaan we?" vraag ik.

Liam kijkt mij aan. Hij haalt een hand door zijn haar.

"Jij stelt veel vragen." zegt liam.

Een grijns bespeelt zijn lippen. Ik grinnik.

"Riminie." zegt liam.

Ik giegel. Wat een naam.

"Riminie?" vraag ik.

"Jep." zegt liam waarbij hij de "p" laat ploppen.

"Wauw klinkt als een geweldige stad." zeg ik sarcastisch.

"Inderdaad." zegt liam.

Ik schud lachend mijn hoofd en concentreer me weer op de muziek.

~Drie uur later~

Floor p.o.v

"Floor? Floor wakker worden." zegt liam.

Liam schud mij heen en weer. Een chagrijnige kreun verlaat mijn mond. Liam grinnikt. Ik open mijn ogen.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu