"Hij is mijn voorbeeld"
Floor p.o.v
"W-wie is daar?" stotter ik.
Ik draai me om en kijk om me heen. Het is heel erg donker. Het enige wat licht geeft zijn de maan en de sterren.
Ik voel ineens twee sterke armen op mijn schouders. Ik slaak een gil. De persoon begint te lachen. Ik draai me om. Alex.. Ik kijk hem boos aan en geef hem een duw.
"Klootzak." sis ik.
"Je schrok!!" zegt alex lachend.
"Ha ha. Wat grappig zeg!" zeg ik.
Ik kijk naar Alex. Hij heeft alleen een onderbroek aan. Hij heeft een mooi gespierd lichaam en is best knap. Helaas is zijn innerlijk vreselijk.
"Wat doe je hier?" vraagt alex.
"Ik kon niet slapen. En dat komt door jou en Michelle." grom ik.
Alex fronst zijn wenkbrauwen.
"Doe maar niet of je van niks weet." zeg ik.
Alex kijkt me vragend aan.
"Je kreunde behoorlijk hard." zeg ik.
Er komt een grijns op Alex' gezicht.
"Werd je er te opgewonden van babe?" vraagt alex met een grijns.
"Alex!" zeg ik boos.
"Ja Michelle kan goed trekken.." zegt alex nog steeds met een grote grijns op zijn gezicht.
"Stop! Dit wil ik niet horen!" zeg ik.
Alex begint te lachen. Hij pakt mijn hand en brengt het naar zijn onderbroek. Gadverdamme.. Die is nat.. Ik trek snel mijn hand weg.
"Iel!! Doe normaal Alex!" zeg ik.
"Ik zei toch dat Michelle goed kan trekken." zegt alex.
"Je bent een vieze, oversekste zak." zeg ik.
"Floortje, Floortje, Floortje. Dat raakt me echt niet. Seks is seks. Doe niet zo moeilijk." zegt alex.
Ik schud mijn hoofd.
"Je bent echt ongelofelijk-" zeg ik.
"Knap, lekker, lief, hot en gei-"
"Hoo! Stop Alex. Please." zeg ik.
Ik begin met lopen. Helaas komt Alex achter me aan lopen. Hij legt een hand op mijn heup die ik er meteen af sla.
"Kom op Schat." zegt alex.
"Blijf met je focking poten van me af! Klootzak!" zeg ik.
"Zo zo. Grote mond." zegt alex.
Ik reageer er niet op. Ik heb geen zin in Alex' spelletjes. Ik loop snel door. Alex loopt nog steeds naast me.
"Floor. Zullen we even praten?" vraagt alex.
"Waarover Alex? Ik speel niet mee met je spelletjes. Ik kan nooit een normaal gesprek met je hebben want alles draait bij jou om seks!" zeg ik.
"Nou dan word dit de eerste keer dat we een normaal gesprek gaan hebben. Ik wil je wat vertellen." zegt alex.
Ik kijk Alex aan met gefronsde wenkbrauwen. Alex gaat zitten op een bankje in de achtertuin van Chanel. Hij klopt op het bankje als teken dat ik naast hem moet gaan zitten. Het liefst loop ik weg. Maar ik ben te nieuwsgierig naar wat hij te vertellen heeft.
"Mijn vader is laatst overleden.. Het was een heftige periode voor mij en mijn moeder. Ik ben enig kind. Ik zocht een uitweg. En dat was feesten. Ik ben net zeventien geworden. Ik ga bijna elke avond uit. Met vrienden van mij die achttien zijn. Zij zorgen dan voor de drank. En ook elke avond word ik dronken. En dan gaat alles eigenlijk van zelf. Ik begin te schuren tegen een meid en voor je het weet liggen we te wippen. Dit klinkt raar.. En ik weet niet waarom ik je dit vertel. Maar ik heb het gevoel dat ik je kan vertrouwen.. Het gaat gewoon allemaal van zelf.. Ik heb geen controle meer over mijn lichaam." zegt alex.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...