GUYS DIT WORD NIET HET LAATSTE HOOFDSTUK YAY! WANT IK WIL HET BOEK GOED EN NETJES AFSLUITEN. IDK HOE VEEL HOOFDSTUKKEN NOG. MAAR IK WIL DAT HET PERFECT WORD OKAY?
"Je hebt nu mijn lul."
Liam p.o.v
Ik word rustig wakker met Floor in mijn armen. Een glimlach siert mijn gezicht. Ik druk een kusje op haar wang waardoor ze zachtjes kreunt. Mijn gedachten gaan terug naar gisteren. Het was werkelijk geweldig. Floor knippert met haar ogen en kijkt me lief aan.
"Goedemorgen honey." Zeg ik.
Floor giegelt.
'Goedemorgen Liam." Zegt ze.
"Lekker geslapen?" Vraag ik.
Ze knikt.
"We gaan vanmiddag naar Brussel okee?" Vraag ik.
Ze fronst haar wenkbrauwen.
"Waarom?" Vraagt ze.
"Gewoon, een verassing." Zeg ik geheimzinnig.
Floor begint te lachen.
'Als het maar niet weer een dildo is." Grapt floor.
"Nee je hebt nu mijn lul." Zeg ik met een grijns.
Floor begint hard te lachen.
"Je bent een vies mannetje Liam." Zegt floor terwijl ze met haar vinger op mijn neus tikt.
"Maar wel jouw mannetje." Zeg ik.
Floor glimlacht naar me.
"Zullen we eerst gaan ontbijten?" Stel ik voor.
Floor knikt. We stappen uit bed en rennen beiden naar de badkamer. We beginnen hard te lachen.
"Ik ga douchen." Zeg ik.
"Ik ook." Zegt floor.
'Samen?" Stel ik voor.
Floor kijkt me ondeugend aan waardoor ik weer begin te lachen.
"Jaa goed idee." Zegt ze.
Ze trekt haar pyjama uit en trekt daarna haar slipje uit. Ik kijk lipbijtend toe.
"Liam? Moet jij jezelf ook niet nog uitkleden?" Vraagt ze plagerig.
"Oh-uh ja." Mompel ik waarna ze begint te lachen.
Ze stapt onder de douche terwijl ik mezelf snel uitkleed. Ik stap bij haar onder de douche en ga achter haar staan. Ik sla mijn armen om haar heen en laat mijn kin op haar schouder rusten.
"Ik moet je straks nog veel uitleggen." Mompel ik in haar nek.
Ze knikt.
"Ja inderdaad." Zegt ze.
"Maar laten we ons eerst klaar maken en gaan eten." Zeg ik.
"Is goed." Zegt ze.
Ik pak de badschuim van het plankje af en doe wat in mijn handen, ik wrijf in mij handen tot het schuim wordt. Ik doe wat in Floors en mijn haren. Daarna doe ik wat op mijn kin als een baardje. Floor draait zich naar me toe en begint te lachen. Ze pakt wat schuim van me af en maakt er een bh van.
"Zo zo sexy hoor." Zeg ik met een grappige stem.
"Meneer uw baardje moet geschoren worden." Zegt floor.
"Mm." Mompel ik terwijl ik wat schuim op haar smeer als slipje.
'En jij moet je schaamhaar scheren." Zeg ik terwijl ik hard begin te lachen.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...