64. A little surprise

15.8K 561 346
                                    

"Ik heb een kleine verassing."

Floor p.o.v

Hier sta ik dan, op het vliegveld van Brussel, om Luke en Tess op te wachten. Ik heb Harry in mijn armen, zijn armpjes houden me stevig vast. Aniek en mijn vader staan naast me, wachtend achter een hek, op Luke. Ik heb echt zin om hem weer te zien. Over vier dagen is het eindfeest. Ik ben echt super zenuwachtig. En één ding weet ik zeker ; ik laat me niet ontmaagden door een random dude.

En ik heb Rich gelukkig ook niet meer gezien, wat een engerd was dat. Ik had echt teveel alcohol op. Ik heb die nacht bij Destiny geslapen, die dag erna ging ik weer naar huis.

Luke en Tess komen de hal in met hun koffers, Luke loopt meteen naar het hek en geeft me een knuffel.

"Prinses." zegt luke vrolijk.

"Ik heb je gemist broer." zeg ik.

"Loeke." gilt harry.

Ik geef Harry aan Luke. Harry slaat meteen zijn armpjes om Luke heen.

"Hee pap en Aniek." zegt luke.

Mijn vader geeft Luke een knuffel. Tess komt er ook bij staan en geeft me een knuffel.

"Ik heb een kleine verassing." zegt luke met een grijns.

Ik grinnik.

"Nou wat is het?" vraag ik.

Luke stapt opzij. Drie bekende hoofden komen te voor schijn. Mijn ogen worden groot.

"ASHTON." gil ik als eerst.

Ashton rent op het hek af en slaat zijn armen om me heen. Hij tilt me over het hek heen.

"Ik laat je niet zomaar gaan." fluistert ashton.

Calum en Michael komen er ook bij staan.

Ik vlieg in Calums armen.

"Mijn pedo." grinnik ik.

Calum begint hard te lachen.

"Als je me maar niet gaat verkrachten." immiteert calum mij.

Er rollen tranen over mijn wangen, van blijdschap.

Als ik Calum los laat, slaat Michael zijn armen om me heen.

'We love you." zegt Michael.

"Je bent een schat Michael."

Michael drukt een kusje op mijn haren daarna laat hij me los. Tess gaat voor me staan.

"Pfoeh het was super druk met die vier gekke jongens. En ik als enigste meisje." zegt tess lachend.

Ik grinnik, en geef haar nog een korte knuffel.

Luke heeft Harry nog steeds vast, en ze zijn werkelijk geweldig samen. Het is echt super schattig.

"OH MY GOD DAT IS FIVE SECONDS OF SUMMER." gilt een meisje.

Mijn ogen worden groot. Wat is dit?

"Uhm guys ik denk dat we even moeten opschieten." zegt michael wijzend naar de hal, waar een groepje meiden aan komt rennen.

De jongens, Tess en ik lopen om het hekje heen en wachten tot Aniek en mijn vader er zijn. We lopen meteen door naar buiten en beginnen te rennen naar onze auto. Als ik een groepje meiden op ons af zie rennen, begint mijn hart sneller te kloppen. Luke is helemaal buiten adem van het rennen.

"Geef Harry maar aan mij." zegt Calum.

Luke geeft Harry aan Calum. Ik pak zijn hand vast.

"We zijn bijna bij de auto." zeg ik.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu