31. Onderzoek.

20.4K 506 137
                                    

Ik wil jullie eerst even bedanken voor alle top comments. En ik wil FlowerPowerNiall bedanken voor alle geweldige inline comments. Ze zijn hilarisch. Ps volg haar ;) Ty.

"Hij treed in zijn vaders voetsporen."

Floor p.o.v

Ik sta in de badkamer mezelf op te frissen. Destiny is nog steeds bij me. Mijn mascara zit letterlijk overal. Ik haal de laatste restjes mascara weg. Ik neem een slokje water en loop dan weer naar mijn slaapkamer. Destiny en ik gaan zitten op mijn bed.

"Alles komt goed Floor." zegt destiny. "Ik ben er voor je."

"Dank je." zeg ik.

"Zullen we onderzoek naar Nick doen?" vraagt destiny.

"Ja is goed. Ik doe even mijn laptop aan en ik bel Alex en Milton. Dat zijn mijn vrienden en die gaan ook met Nick om. Misschien weten zij meer." zeg ik.

Destiny knikt. Ik pak mijn laptop en doe hem aan. Ik toets eerst het nummer van Alex in. Ik doe het op luidspreker zodat Destiny mee kan luisteren.

"Hallo met Alex."

"Heee Alex, met Floor."

"Hee Floortje."

"Ik heb een vraagje over Nicks verleden." zeg ik.

"Jahoor vraag maar." zegt alex.

"Sinds wanneer woont hij nou in Amsterdam?" vraag ik.

"Nou hij wisselde dus af. Zijn moeder woont hier in Amsterdam en zijn vader ergens in Venlo ofzo." zegt alex.

"Oh okee. Had hij een vriendin?" vraag ik.

"Ja hij heeft een ex. Alleen die is bij hem weggegaan omdat zij ging verhuizen." zegt alex.

Aha.

"Heeft Nick veel problemen?" vraag ik.

"Niet dat ik weet." zegt alex.

"Bedankt Alex." zeg ik.

"Geen dank." zegt alex.

"Doei." zeg ik.

"Doeg." zegt alex.

"Wist je dat zijn ouders gescheiden zijn?" vraag ik.

"Nee.. Hij zei dat zijn moeder altijd moest werken en dat ze daarom nooit thuis was." zegt destiny.

"Zijn vader woont dus in Venlo en zijn moeder in Amsterdam." zeg ik.

Destiny knikt.

"Blijkbaar." zegt destiny.

Ik pak een stift en schrijf op mijn white board.

"Ik zet alle informatie op mijn white board." zeg ik.

"Is goed. Maar naar wat gaan we precies zoeken?" vraagt destiny.

"Waarom Nick jou heeft verkracht, waar hij nu is, hoe we hem kunnen confronteren en aanpakken." zeg ik.

"Okee." zegt destiny.

Ik ga naast Destiny zitten.

"Wat is zijn achternaam?" vraag ik.

"Nick Holeson." zegt destiny.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu