61. Dress

13.1K 718 240
                                    

Floor p.o.v

We zitten aan de eettafel. Harry zit tegenover mij in een kinderstoel. We eten mijn lievelings eten ; spaghetti.

"Waaahh." gilt harry.

En ja hoor, een handje vol spaghetti word afgevuurd door Harry. Het komt tegen mijn gezicht aan. Chagrijnig haal ik de spaghetti van mijn gezicht. Harry lacht erg hard, Destiny heeft haar handen voor haar gezicht terwijl ze zacht 'probeert' te lachen, Aniek en mijn vader lachen heel hard. Maar zodra ze mijn gezicht zien, stopt iedereen met lachen, behalve Harry. Ik negeer het en ga verder met eten.

Als ik mijn bord leeg heb, sta ik op en verlaat ik de keuken. Mijn vader roept me nog, maar ik loop regelrecht naar boven. Als ik op mijn kamer ben, laat ik me op bed vallen.

"Wil je me een blowjob geven?"

"Mag ik je vingeren?"

"Ik houd van je."

"Ik heb net mijn vriend laten klaar komen in zijn boxer."

"Floor, wil je met me?"

Ik schreeuw uit frustratie. Ik ga nooit over hem heen komen. Nooit.

Er word op de deur geklopt.

'Binnen." mompel ik.

Destiny komt de kamer in lopen.

'Awh lieverd, waarom huil je?" vraagt ze.

Ik kijk haar verbaasd aan en voel aan mijn wangen-die nat zijn. Ik zucht diep en loop naar de spiegel. Ik veeg mijn tranen en uitgelopen mascara weg. Destiny omhelst me.

"We gaan zo even lekker shoppen. En daarna gaan we uit oké?" vraagt destiny.

Ik knik.

"Goed idee." zeg ik.

Mijn telefoon trilt. Ik pak mijn telefoon, en zie dat ik een sms heb van Luke.

Hee prinses, Michael, Ashton, Calum en ik hebben de filmpjes van Five Seconds Of Summer op Youtube gezet. We hebben allemaal uitnodigingen gekregen en veel positieve reacties. Je zult het niet geloven maar One Direction wil ons spreken, nouja de tour managers dan :) xx Luke.

Ik slik. Ik ben erg blij voor Luke en de jongens, maar wat betekent dit voor hun?

Wow leuk! Houd je me op de hoogte? xx Floor.

Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak.

'Zullen we naar beneden gaan?" stel ik voor.

"Ja is goed." zegt destiny.

We lopen de trap af naar beneden. Harry komt op mij afrennen.

"Solly van de spaghetti." zegt harry.

Ik kniel bij hem neer en geef hem een knuffel.

"Maakt niet uit lieverd." zeg ik.

Harry drukt een kusje op mijn wang.

Ik sta weer op en loop naar de woonkamer.

'Des en ik gaan naar de stad." zeg ik.

Aniek geeft me een warme glimlach, mijn vader staat op en pakt zijn portemonnee.

"Nee pap, dat hoeft niet. Ik betaal het zelf." zeg ik.

Mijn vader drukt mij vier briefjes van vijftig in mijn handen. Hoezo koppig?

"Koop er maar wat leuks van." zegt mijn vader.

'Dank je pap." zeg ik.

"Veel plezier meiden." zegt aniek.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu