15. Princess.

26K 537 269
                                    

"Ze is het niet waard Floor"

Floor p.o.v

We rijden de parkeerplaats voor de flat op. Liam legt zijn hand op mijn bovenbeen.

"We zijn er prinses." zegt liam. Ik slik. Prinses..

Liam kijkt me verbaasd aan. Hij trekt snel zijn hand weg.

"Oh sorry. Sorry dat ik mijn hand op je been legde." zegt liam snel.

"Nee, dat is het niet. Luke noemt me altijd prinses. En bij het woord "prinses" denk ik aan Luke." zeg ik lief.

"Oh sorry. Dat had ik moeten weten. Het spijt me." ratelt Liam achter elkaar door. Ik leg mijn hand op Liams hand.

"Het is oke Liam. Ik mis Luke ontzettend erg en sommige dingen doen me aan hem denken. Ik ben echt een emotioneel wrak." zeg ik.

"Nee dat ben je niet Floor. Ik ken je nog niet super goed maar in een uur heb je me al super veel verteld en ik vind je een sterk meisje. Als ik in een situatie als jou zou zitten dan zou ik hetzelfde als jou doen. Waarschijnlijk huil ik de hele dag. Ik ben best snel emotioneel." zegt liam oprecht.

Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Liam buigt naar me toe en drukt een zacht teder kusje op mijn wang. Ik bloos. Liam opent zijn auto deur. Hij rent snel om de auto heen en opent dan mijn deur. Ik grinnik.

"Een echte "gentle men" zeg ik.

"Ja ja. Je moet meisjes met respect behandelen." zegt liam.

Ik giegel. Ik giegel echt teveel. "Ja omdat Liam bij je is." Zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht diep. Liam pakt mijn hand vast. Ik open de deur van de flat. Het is een smalle trap waar je niet met zen twee naast elkaar op kan lopen. Ik ga voor hem de trap op. Liam volgt mij. Liams ogen branden op mijn rug. Ik pak mijn sleutels uit mijn hand tasje. Ik open de voordeur. Gegil vult mijn gehoorgangen . Nooo.. Ik draai me om naar Liam.

"Zijn dat je moeder en haar seks vriend?" zegt liam gevolgd door een lach.

"Ik denk het." zeg ik met een zucht.

Liam begint te lachen. Ik geef een stoot tegen zijn elleboog en hij is stil. Samen lopen we de kamer in. Ik ben bang om te zien wat ze aan het doen zijn. Straks snuiven ze weer drugs ofzo. Ik loop de hoek om. OH NOO... Een gil verlaat mijn mond. Liam komt naast me staan en draait zich snel weer om. Marco en mijn moeder hebben gewoon seks op de bank!! Op de fucking bank! Mijn moeder kijkt me glimlachend aan.

"Hee-ahh. Floortje. Wil je hem even-oehh lenen?" vraagt simone.

Mijn mond valt open. Wat is er met mijn moeder gebeurd?! Ik wil schreeuwen, gillen en huilen maar op dit moment komt er niks uit mijn mond. Ik kook van woede. Maar ik kan geen woord uitbrengen. Ik ben mijn moeder kwijt. Zonder ook maar iets te zeggen pak ik Liams arm vast en trek ik Liam mee naar mijn slaapkamer.

"Sorry dat je dat moest zien!" zeg ik.

"Maakt niet uit Floor. Jij kan er ook niks aan doen." zegt liam lief.

Ik schenk Liam een glimlach. Liam gaat op mijn bed zitten.

Ik pak een tas. Ik zet de tas op bed en stop heel wat kleren in de tas. Bijna al mijn kleren. Ik pak mijn ondergoed, bh's en sokken. Ook pak een setje schoenen. Ik prop alles in mijn tas. Ook pak ik mijn oplader. En al mijn geld uit mijn spaarpot en mijn pinpas.

"Zo jij neemt veel mee." zegt liam.

"Ik kom hier nooit maar dan ook nooit meer terug. Ik ben helemaal klaar met mijn moeder. Ik zoek morgen wel een hotel op en daar blijf ik tot zaterdag." zeg ik.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu