"Meneer Payne."
Liam p.o.v
Floor en ik liggen op de bank. Ik zit te appen met Sophia. Ik weet dat dit niet goed is, maar ik kan Sophia niet uit mijn hoofd zetten. Ik kan mezelf wel slaan. Ik word echt helemaal gek.
"Zullen we even naar een parkje gaan? Even frisse lucht halen." zeg ik.
Floor knikt. Er is spanning tussen ons. Ik denk dat ze iets door heeft. Maar wat?
Floor p.o.v
Liam en ik zijn de hele middag al stil geweest. Na het hele aardbeien sperma gedoe hebben we nog vrij weinig tegen elkaar gezegd. Wat is er met hem? Heb ik iets verkeerds gezegd?
We lopen hand in hand naar buiten. We lopen om het hotel heen en komen bij een mooi parkje uit. Er staan wat bankjes en er is veel gras, bomen en struiken. We gaan zitten op een bankje. Ik leg mijn hoofd op Liams schouder. Liam slaat zijn arm om me heen.
"Is er iets Li?" vraag ik.
"Nee, ik ben gewoon een beetje moe."
Liam glimlacht naar me. Ik grinnik.
"Dat is ook erg logisch he? Als je om half zes uit bed gaat." zeg ik.
Liam grinnikt.
"Ik houd van je Liam."
"Ik ook van jou." mompelt liam.
Ik zucht. Liam haalt een hand door zijn haren.
"Hoe laat is het?" vraag ik.
Liam pakt zijn telefoon uit zijn zak.
"Bijna half tien." zegt liam.
"We moeten de lessen nog doen." zeg ik.
Er komt een glimlach op Liams gezicht. Hij staat op en tilt mij op.
"Liam ik kan heus we zelf lopen." zeg ik lachend.
Liam grinnikt maat laat me niet los. Ik begraaf mijn hoofd in zijn nek.
Volgens mij kan je Liam altijd blij maken met "lessen"
Ik voel een warme lucht stroming. We lopen het hotel in. Pfoeh het is hier erg warm. Liam gaat via de trap.
"Hup een,twee,drie." gil ik.
Liam begint hard te lachen. Hier is mijn vrolijke vriendje weer. Ik druk een kusje in zijn nek. Als we bij onze hotelkamer aankomen opent Liam de deur. Hij doet de deur weer achter zich dicht met zijn voet en loopt naar de slaapkamer, met mij nog in zijn armen. Hij legt me op bed en begint te lachen.
"Werd je te opgewonden?" Vraag ik plagend.
Ik steek mijn tong uit. Liam grinnikt en gaat naast mij liggen.
"Maybe." fluistert Liam.
Liam gaat boven mij hangen en drukt zijn lippen op de mijne. Hij bijt in mijn onder lip waardoor ik binnen monds kreun. Ik grijp naar Liams haar. Ik laat mijn handen door zijn bruine lokken glijden. We trekken terug. Liam glimlacht naar me, een twinkeling is in zijn ogen te zien. Hij begraaft zijn hoofd in mijn nek. Hij begint zachte kusjes in mijn nek te plaatsen. Ik pak Liams hoofd vast. Hij begint wildere kusjes te plaatsen en bijt in mijn nek.
"Liam o god." zucht ik.
Liam begint te zuigen. Een kreun rolt over mijn tong. Liam haalt zijn hoofd uit mijn nek en kijkt me met een zwoele blik aan.
"Ik wil je zo graag neuken." kreunt liam.
Liam krijgt een grote mond als hij opgewonden is.
"Maar ik wacht babe, tot jij er klaar voor bent." fluisterd liam.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanficFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...