55. It's over

16.3K 563 237
                                    

"Nu zijn we nat."

Calum p.o.v

Michael kneep in mijn hand. Mijn ogen worden groot. Ik druk meteen op het rode knopje. Na enkele seconden komt een zuster de kamer binnen.

"Wat is er meneer Hood?"

"Hij kneep in mijn hand." zeg ik snel.

"Ik roep er wat dokters bij. Ik moet u verzoeken om de kamer te verlaten." zegt ze.

Ik knik en druk een kusje op Michaels hoofd.

"Blijf sterk, ik houd van je." fluister ik.

Er komen twee dokters de kamer binnen met allemaal apparatuur. Ik verlaat de kamer. Ik loop tegen iemand op.

"Oh sorr- Floor?" vraag ik verbaasd.

Floor kijkt me blozend aan.

"Eh heei." zegt floor ongemakkelijk.

"Wat doe je hier zo vroeg? We zouden vanavond pas afspreken. Ik heb er geen problemen mee ofzo maar ik bedoel het is zeven uur in de ochtend en-" ratel ik achter elkaar door.

"Ik wilde gewoon even met je praten." onderbreekt floor me.

"Okee. Ik weet nog een leuke plek. Ik ga eerst even naar de dokter, omdat Michael net in mijn hand kneep." zeg ik.

"Aw. Ik hoop dat hij snel wakker wordt." zegt floor. En ze meent het.

Op dat moment komt er een jonge dokter Michaels kamer uit.

"En is er nieuws?" vraag ik snel.

De dokter knikt en klikt zijn pen. Hij stopt zijn pen in zijn zak. Hij houd een map vast en opent de map.

"Hij is niet bij gekomen. We denken dat het gewoon een trekje was. Maar hij ademt wel zelfstandiger dus we gaan de goede kant op. Bedankt dat u ons waarschuwde."

Ik knik teleurgesteld maar ook weer opgelucht. De dokter schud mijn hand en loopt weer weg. Floor legt haar hand op mijn schouder. Er gaat een tinteling door heel mijn lichaam. Ik slik met moeite en probeer mijn aandacht erbij te houden.

"Het komt goed Calum. Dat weet ik zeker." zegt ze bemoedigend.

Ik knik.

"Kom ik weet een leuke plek." zeg ik.

Floor grinnikt en knikt. Ik begin met lopen, Floor volgt mij.

"Waar gaan we heen?" vraagt floor.

"Daar kom je zo achter Floor." zeg ik geheimzinnig.

Floor grinnikt en stoot me aan met haar elleboog.

"Als je me maar niet vermoord of verkracht." zegt ze lachend.

"Ik kan niets beloven." zeg ik met een pedo face.

Floor begint hard te lachen.

"Oke nu moeten we heel stil zijn en bukken. We moeten met de werknemers trap naar boven." zeg ik zacht.

Floor knikt. Ik geef een teken dat ze moet bukken. We bukken en lopen snel naar de deur. Ik open de deur. Floor en ik lopen rustig de trap op.

"Hoeveel trappen moeten we op?" vraagt floor.

"Zes." antwoord ik.

Floor zucht diep.

"Wacht maar tot je het uitzicht ziet." zeg ik met een knipoog.

Floor glimlacht naar me. Ze heeft zo'n warme glimlach, waar iedereen verliefd op zou kunnen worden-Inclusief ik.

Ik open de deur. We lopen naar buiten. Een koude windvlaag komt me tegemoet.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu