Ik wilde dit gisteravond publiceren maar Wattpad werkte niet mee.
Hii guys, ik vind dit zo ontzettend moeilijk. "Afscheid nemen van een boek' maar vooral afscheid nemen van jullie, want ik weet niet of jullie allemaal mijn volgende boek gaan lezen, maar ik wil jullie ten eerste bedanken voor de ongelovelijke veel reads. 802K damn, dat is onwijs veel. Dat had ik dus nooit, never ever verwacht. Al helemaal niet toen ik begon met het schrijven.
Ik was al blij met 10K, en toen ik 100k was, flipte ik helemaal. En toen de 200 enz enz. En de 500k was ook geweldig. Een half miljoen reads. Wauw.
En de votes dan, jeetje wat voten jullie veel, 21,5K votes jeetje..
En jullie comments, ik heb zo vaak dubbel gelegen om jullie reacties. Soms liepen de tranen over mijn wangen van het lachen, of viel ik van de bank af. Oops. En wat veel comments damn, 9,52K. Dat is een heleboel pff.
Ik heb door dit boek, iets beter leren schrijven en ik heb mijn eigen schrijfstijl ontwikkeld. Ik heb geleerd om met emoties te schrijven.
Maar ik heb vooral veel lol gehad, vooral door jullie.
Ik ben eigenlijk heel erg trots op jullie, dat jullie dit verhaal wilden lezen.
Elke x als ik update, kreeg ik na een minuut al veel votes, en comments. Jullie reageerden zo snel damn.
Ik wil jullie ontzettend bedanken. Ik kan niet in woorden uitleggen hoe dankbaar ik jullie ben.
En ja ik vind het best emotioneel om een boek af te sluiten. Sommige mensen zeggen "het is maar een boek" maar wel een boek met een echt verhaal, uren lang werk, sinds de zomervakantie.
Ik houd ontzettend veel van jullie en dat meen ik.
Er komt helaas GEEN vervolg, Sex Lessons staat op zichzelf. Het is beter zo. Ik vind het zelf wel jammer dat er geen vervolg komt, maar ik heb er geen inspiratie of ideeën voor en anders word het gewoon te langdradig, sorry.
Ik hoop dat jullie mijn boek "Sex Buddy Of Harry Styles' willen lezen, of "Fifty Shades Of Gay~ Larry" willen lezen, want ik wil jullie niet kwijt.
En er komt binnenkort nog een boek erbij, genaamd Playboy Ft Louis Tomlinson. Alleen ik weet nog niet precies wanneer.
Bedankt voor alles guys, ik ben gewoon sprakeloos.
I love you all so much♡
*pedoface* altijd een pedoface,
#SmutIsLife :) Smutqueen lol haha
Xxx Chantallegie *pedoface*
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanficFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...