52. Everybody wanna steal my boy.

15.9K 550 352
                                    

"Ik dacht dat je van me hield"

Calum p.o.v

Een gemene grijns bespeelt mijn lippen. Ik zie Ashton slikken. Luke kijkt me woedend aan.

"Klootzak." sist luke.

Floor komt de kamer weer inlopen. Ze fronst haar wenkbrauwen.

"Wat is hier aan de hand?" vraagt floor.

"Ik-ik dacht dat je van me hield." fluistert ashton.

Er rolt een traan over Ashtons wang. Floor kijkt me met grote ogen aan.

"Ashton please." zegt floor.

Ashton staat op en verlaat de kamer. Hij geeft me nog een boze blik. Floor schud haar hoofd en kijkt me aan.

"Wat heb je hem verteld?" zegt floor.

"Niks lieverd." zeg ik.

"ONZIN!" schreeuwt floor.

Ik kijk Floor geschrokken aan.

"ZEG HET NU." schreeuwt floor woedend.

"Ik zei dat je Liam hebt gezoend." zeg ik.

"Ik had het je in vertrouwen verteld Calum. Ik dacht dat we vrienden waren." fluistert floor.

Ik bijt op mijn lip. Ik krijg spijt.

"Ga weg en kom nooit meer terug." zegt floor rustig.

"Maar Floo-"

"OPROTTEN." schreeuwt floor.

Ik verlaat de kamer. Ik loop over de gangen totdat ik een stem hoor.

"Jij gaat nergens heen."

Ik draai me om. Ashton staat achter me.

"Vieze klootzak dat je bent." sist ashton.

Ik grinnik.

"Zoek een leven Ashton." zeg ik.

Ashton kijkt me woest aan en duwt me hard tegen de muur. Mijn rug komt hard tegen de muur. Hij drukt zijn handen tegen mijn keel. Een grijns bespeelt mijn lippen.

"Doe dan. Druk mijn luchtpijp maar dicht." zeg ik uitdagend.

Ashtons borst gaat hevig op en neer. Zijn grip word sterker. Ik slik. Ik hap naar lucht. Ik voel een trap in mijn buik en Ashtons grip verslapt.

"Als je Floor nog één keer aanraakt kerel, ik verzeker je ik knijp door tot je stopt met ademen, blauw word en door je benen zakt." dreigt ashton.

Ik begin zwaar te ademen en stap snel in de lift. Ik ga naar Michaels afdeling. Ik loop eerst naar de toiletten. Ik kijk in de spiegel en zie rode hand afdrukken op mijn nek. Ik leun met mijn handen op de wasbak en gooi daarna wat water in mijn gezicht.

Waarom doe je dit Calum?

Ik zucht diep. Ik geef toe ik vind Floor leuk. Echt leuk-leuk. Ik wil dat alle jongens uit haar buurt blijven, inclusief Luke, Ashton en Liam. Hun zijn niet goed genoeg voor haar. En ja ik heb het net verpest maar ik ga ervoor zorgen dat ik haar terug krijg. Ze houd van me, ookal weet ze dat zelf nog niet.

Floor p.o.v

Ik veeg mijn tranen weg en ga bij Luke op bed zitten. Luke slaat een arm om me heen. Tess komt naast me zitten.

"Ik d-dacht dat Calum e-een echte vriend was." snik ik.

Luke wrijft over mijn rug.

"Calum is een klootzak. We zijn hem vaker tegen gekomen. We hebben altijd gedoe met hem. Hij heeft agressie problemen. Hij heeft mij vorige week een klap gegeven omdat ik voor kroop in de rij voor het eten. Hij heeft Tess iets van drie weken geleden tegen de muur geduwt en tegen haar aan geschuurd en haar gezoend. Ashton en ik waren kwaad en hebben hem geslagen-wat ook niet goed is maar we waren boos. Calum is een creep Floor, blijf uit zijn buurt." waarschuwt luke.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu