"Ik mis je schatje."
Liam p.o.v
"Ik bel even het andere hotel." zeg ik.
"Is goed." zegt floor.
Gesprek tussen Liam en een hotel medewerker.
"Hallo. Met Sanne van hotel de Rozenstruik."
"Hallo met Liam. Is er een hotelkamer voor twee personen vrij van vandaag tot zaterdag?"
"Ja hoor. Wilt u een standaard kamer of de luxe suite?"
"Doe maar de luxe suite."
"Okee. U mag er vanaf twee uur in. Op welke naam kan ik de kamer zetten?"
"Liam, Liam Payne."
"Uh.. J-ja.. Is uhm.. Goed.. Li-Li-Liam."
Ik begin te lachen.
"Ja Liam ja. Tot vanmiddag."
"Ja to-tot vanmiddag meneer P-Payne."
"Bye Sanne."
Gesprek beëindigt.
"Liam je hebt de luxe suite genomen die kan ik echt niet betalen." zegt floor.
"Ik betaal honey."
"Nee Liam. Dat kan je niet doen."
"Jawel. Ik betaal punt." Floor zucht diep. Een grinnik verlaat mijn mond.
"Ik bel Luke even." zegt floor.
"Is goed." zeg ik.
Floor p.o.v
Ik toets Luke's nummer in en druk op hoorntje.
"PRINSES!" gilt luke.
"LUKEY!" gil ik.
"Ik mis je schatje."
"Ik jouw ook Luke. Maar wacht even heb je nou echt gezoend met Tess?"
"Jaaa. We gingen eergisteren naar de tuin toe. En ze pakte ineens mijn hand vast. En toen gingen we tegenover elkaar staan en toen fluisterde ik "Ik vind je leuk Tess, heel erg leuk." En toen moest ze giegelen en toen legde ze haar handen in mijn nek en mijn handen rustten op haar heupen en toen kwamen we dichterbij en voordat ik het wist zaten onze lippen op elkaar. WAUW!" zegt luke enthousiast.
"Hahaha je bent echt een flirt Luke. Maar ik ben super blij voor je. Heb je nu een relatie met Tess?"
"Nee een verpleger mag niks hebben met hun patiënt. Dus pas als ik beter ben mag ik een relatie met haar."
"Oh okee. Dat begrijp ik. En vertel eens wat over Ashton."
"Ashton is echt een chille gozer. Hij speelt drum. Echt geweldig. En we halen veel katten kwaad uit samen. Laatst hebben we bij alle dokters op onze afdeling zout in de thee gedaan. Ashton heeft de veters van dokter blauw aan elkaar geknoopt. Ik heb de broek van zuster Nina naar beneden getrokken en haar slipje ging mee.."
Ik begin heel hard te lachen. Dit is echt mijn broer.
"Ik vind het fijn om te horen dat het goed met je gaat Luke."
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...