3. Chanel

28.6K 586 140
                                    

Even voor de duidelijkheid Luke is Luke Hemmings. Hij is niet beroemd hier. En heeft ook niet de goede leeftijd in dit boek. :) Dus de achternaam van Floor is Hemmings.

"Ik heb geweldig nieuws"

Floor p.o.v

Ik loop het ziekenhuis uit. Ik loop naar de fietsenstalling en stap op de fiets. Ik fiets richting huis. Als ik thuis kom zet ik mijn fiets weer in de gezamenlijke schuur. Ik loop de twee trappen op en open de voordeur. Ik loop de woonkamer in. Ik zucht als ik zie dat mijn moeder nog steeds weg is. Ik geef wel om haar maar ze voelt niet als een echte moeder.. Mijn mobiel trilt. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak. Een smsje van Pap.

Hee lieverd. Heb je zin om binnenkort langs te komen in België? En dat je een nachtje blijft slapen? xx pap.

Ik bijt op mijn lip. Ik heb hem al erg lang niet meer gezien. Zal ik? Ik doe het gewoon.

Ja is goed. Wanneer? x Floor.

Kan je morgen al komen? xx pap.

Uh ja hoor. Met de trein? x Floor.

Ja. Ik betaal het kaartje wel. xx

Okay. Tot morgen. Ik app je nog wel. x.

Ik ben zo blij dat Luke concert kaartjes heeft gekocht voor mij. En het concert is al over twee weken! Ik heb een paar maand geleden wel geprobeerd om kaartjes te krijgen maar het lukte niet. Ik was te laat. Ik vond het ontzettend jammer.

Ik loop naar de keuken en schenk een glas dubbel fris in. Ik drink het op en zet de beker weer in de vaatwasser. Ik zet de vaatwasser aan. Ik loop naar de was machine. Ik gooi de vuile kleren erin en zet de was machine aan. Ik doe de laatste tijd alle klusjes omdat mijn moeder haast niks doet. En dat combineren met leren voor het examen was erg moeilijk. Ik hoop dat ik geslaagd ben! Morgen ga ik naar mijn vader. Dan is het zondag. En maandag word ik gebeld of ik ben geslaagd. Dus dan hoor ik dat als ik bij mijn vader ben. Ik loop de voordeur weer uit, de twee trappen af en pak mijn fiets weer. Ik fiets naar Chanel. Ze woont gelukkig erg dichtbij. Ze woont in de buitenwijk van Amsterdam in een vrijstaand huis. Haar ouders hebben een eigen auto zaak. Ik zet mijn fiets tegen het hek aan en bel aan. Chanel doet de voordeur los.

"Chanel! Ik heb geweldig nieuws!"

Chanel kijkt me met grote ogen aan.

"VERTEL!!" gilt chanel.

"IK HEB TWEE VIP KAARTEN VOOR HET CONCERT VAN ONE DIRECTION GEKREGEN VAN LUKE!! EN JIJ GAAT MEE!" gil ik.

Chanel begint heel hard te gillen. De tranen stromen over haar wangen. We springen gillend op en neer.

"Mag je wel mee?" vraag ik.

"Ik ga het nu vragen!" zegt chanel.

Chanel en ik lopen naar binnen. We lopen door de lange gang naar de woonkamer waar de ouders van Chanel op de bank tv zitten te kijken.

"Hee." zeg ik.

"Hallo Floor. Leuk dat je er bent." zegt rianne.

"Waarom heb je gehuild?" vraagt bob aan zijn dochter chanel.

"Floor heeft twee vip kaarten voor One Direction gekregen van haar broer Luke. En ze wil mij graag meenemen. Mag ik alsje alsjeblieft mee?" vraagt chanel.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu