Kort stukje :)
"Floor laat het me uitleggen."
Liam p.o.v
Floor verlaat de hotelkamer. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en schreeuw het uit.
"VERDOMME." schreeuw ik.
Ik houd wel van Floor, heel veel zelfs. Maar het kan niet. Het komt allemaal door Viola. Het meisje dat mijn hart heeft gestolen en daarna weer gebroken. Floor lijkt zoveel op Viola. Dezelfde ogen, lach, humor, haar, mond gewoon alles. Ik kan geen relatie met haar beginnen. Viola heeft mij zoveel pijn gehad. Ik wil geen meisje die op Viola lijkt. Dan denk ik teveel aan Viola. Dit klinkt zo verdomd raar. Maar Viola heeft mij ontmaagd. Ik was zestien jaar. De dag na dat ik ontmaagd was, was ze weg. Ik heb haar nooit meer gezien. Ik was zo verliefd op haar. En toen ik Floor in Brussel zag, dacht ik dat ze Viola was. Maar Viola is een bitch. Ze hebben één ding niet gemeen. Viola is een trut en Floor is lief. Floor zal mij nooit in de steek laten. Fuck ik moet haar vinden.
Ik sta op en pak de sleutels van de hotelkamer. Ik pak mijn telefoon en verlaat de hotelkamer. Ik loop het hotel uit naar buiten. Hoe ga ik haar ooit vinden?
Ik probeer haar te bellen.
Voicemail.
"FUCK." scheld ik.
Een paar mensen kijken me raar aan.
"HEB IK IETS VAN JE AAN OFZO?" schreeuw ik.
Ze kunnen mij toch niet verstaan. Ik loop door de straten van Rimini. Rot stad. Ik probeer Floor nog een keer te bellen. Weer de voicemail.
Ik zucht. Ik haal een hand door mijn haren.
Ik trap tegen een vuilnisbak die omvalt, uit frustratie.
Het strand! Misschien is ze naar het strand.
_____________________________________
Floor p.o.v
Ik loop over het strand. Het word al donker. De zon gaat net onder. Ik ga zitten en bekijk de zonsondergang. Dit is zo mooi. Een traan ontsnapt uit mijn oog hoek. Ik dacht dat Liam van me hield, en dat hij om me gaf. Ik dacht dat ik sowieso iets voor hem betekende. Dus niet. Meerdere tranen stromen over mijn wangen. Ik mis Luke. Luke is de enige jongen die mij nooit pijn zal doen. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik draai me om.
Liam.
"Floor.. Het spijt me." zegt liam.
"Nee. Laat maar."
"Nee. Ik heb gelogen. Ik-"
"Nee Liam. Je sprak de waarheid. Je houd niet van me, ik beteken niks voor je en je geeft niet om mij." zeg ik.
"Floor laat het me uitleggen." zegt liam.
Ik zeg niks. Liam gaat naast me zitten.
"Ik ga je nu iets vertellen dat niemand weet. En het is een super dom verhaal maar oke." zegt liam.
Ik knik.
"Toen ik zestien was, had ik een vriendin. Viola. Blond haar, blauwe ogen, licht roze lippen, geweldige humor. Ze is een kopie van jou. Of jij van haar. Ze heeft mijn hart gestolen, maar ook gebroken. Ze-"
Liam veegt een traan weg. Ik leg mijn hand op zijn schouder.
"Ze heeft mij ontmaagd.. De dag na onze "spannende" nacht was ze weg. Ik werd wakker, in mijn bed, alleen. Ik heb haar nooit meer gezien. Ik ging kapot van verdriet. Zij was het eerste meisje die speciaal voor me was, mijn eerste liefde, eerste keer seks. Ze betekende heel veel voor me. Ik hield van haar. Maar toen ik jou zag in Brussel, dacht ik dat jij Viola was. Ik kreeg ineens hoop, hoop dat jij Viola was en dat we samen gelukkig konden worden. Maar nu weet ik zeker dat jij Viola niet bent. Jij bent geen gemene bitch, jij zou mij nooit pijn doen. Maar zij, zij deed dat wel." zegt liam.
Ik kijk in Liams mooie bruine ogen. Een zwakke glimlach komt op zijn gezicht.
"Dit klinkt echt dom eh?" vraagt liam.
Ik grinnik.
"Nee ik begrijp je. Viola is echt een bitch. En ze is dom. Ze heeft jou laten gaan." zeg ik.
"Ik ben zo dom, Ik had het nooit moeten zeg-"
"Ssst." zeg ik.
Ik druk mijn lippen op Liams lippen. Ik leg mijn handen in zijn nek. Zijn lippen zijn zout. Dat komt vast door zijn tranen. Na een tijdje trekken we terug.
We kijken elkaar glimlachend aan.
"Ik houd van je Floor Hemmings, ik geef om je en je betekend heel veel voor me." zegt liam.
"Maar Sophia dan?" vraag ik.
"Ik denk dat ik mezelf wijs maakte dat ik haar leuk vond, omdat ik jou wilde vergeten." zegt liam.
Ik knik.
"Wat doen we nu?" vraag ik.
Liam gaat op zijn knie.
"Floor Hemmings. Je bent een super speciaal meisje voor mij. Ik houd van je. Je bent een super sterk meisje en je hebt veel mee gemaakt. Ik laat je niet meer los. Floor, wil je mijn meisje zijn?" vraagt liam.
Ik knik.
"Ja. Ja ik wil jouw meisje zijn." zeg ik. Ook al weet ik dat dit snel gaat, ik houd van hem, en ik weet dat hij ook van mij houd.
Liam en ik staan op. Hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik leg mijn handen in zijn nek. Even later voel ik zijn lippen op de mijne. Liams zachte lippen. Oftewel mijn vriendje.
OMG IK WAS HELEMAAL NIET VAN PLAN OM ZE BIJ ELKAAR TE BRENGEN :O
#FLIAM.
ps. Er komt nog veel drama aan muwhahhahaha (gemeen lachje)
Jullie comments zijn geweldig, zo lief en zo grappig :')
Xxx Chantieee
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...