"Ik ben niets zonder jou Luke."
Floor p.o.v
Luke slikt. Ashton en Tess kijken me medelevend aan. Ik trek dit niet meer.
"Luke? Wat is er? Vertel het me." zeg ik in paniek.
Luke bijt op zijn lip en doet zijn pet goed. Ik spring van het bed en ga voor hem staan.
"VERTEL ME VERDOMME WAT ER IS!" schreeuw ik uit frustratie.
Ik heb meteen spijt dat ik naar Luke schreeuwde. Ik ben nog nooit uitgevallen naar Luke. Luke schrikt duidelijk. Er rolt een traan over zijn wang. Ik begin zacht te snikken. Gaat hij dood? Gaat hij me verlaten? Stopt hij met vechten?
Luke opent zijn armen. Ik knuffel hem en laat hem niet meer los.
"Ga je s-stoppen met vechten?" snik ik.
Luke schud zijn hoofd.
"Nooit." fluistert luke.
Tess en Ashton verlaten de kamer.
Luke p.o.v
Tess knipoogt naar me en verlaat samen met Ashton de kamer. Ik schrok net wel toen Floor tegen me uit viel. Maar ik snap haar. Floor kijkt me aan. Ik zet haar op mijn schoot.
"Ik word geopereerd." zeg ik zacht.
Floor kijkt me aan. Haar borst gaat hevig op en neer. Haar make-up is alweer uitgelopen en haar wangen zijn nat van de tranen.
"De dokters kunnen n-niks meer voor me doen." zucht ik.
Angst is in haar ogen af te lezen.
"Er is één optie. Een operatie. Alleen die is heel gevaarlijk." fluister ik.
"Ga je de operatie doen?" vraagt floor voorzichtig.
Ik knik.
"Als ik de operatie niet doe dan ben ik binnen een maand verslagen." fluister ik.
Een traan baant zich een weg over Floors wang. Ik veeg de traan met mijn duim weg en druk een kusje op haar wang.
"Hoeveel kans heb je dat de operatie slaagd?" vraagt floor.
"Dertig procent."
Ik slik.
"Dus zeventig procent kans dat je-dat je het niet red?" zegt floor.
Ik knik.
"Ik ben enorm achteruit gegaan prinses." zeg ik.
"Waarom hebben de dokters je dan in hemelsnaam naar fucking L.A gestuurd als je hier ook gewoon dood gaat." zegt floor hard.
Dood.. Één woord, vier letters. Een woord met teveel betekenissen.
"Sorry." fluisterd floor.
Ik knik.
"Het is oké." zeg ik.
"Wat gaan ze met de operatie doen?" vraagt floor.
"Ik heb een tumor gekregen dicht bij mijn hart." fluister ik.
"Waarom heb je me dat niet verteld?" vraagt floor.
"Ik was bang dat je in paniek zou raken." zeg ik.
Floor begint hevig te snikken. Ik wrijf gerustellend over haar rug.
"Ze gaan de tumor proberen weg te halen." zeg ik.
Floor knikt.
"Ik heb ook leukemie, maar ik ben daar bijna beter van. De dokter had goed en slecht nieuws. Hij zei het goede nieuws is dat de chemo's super aanslaan. Het leek erop dat je beter ging worden. Maar toen ontdekten we een tumor dicht bij je hart. De tumor moet weg. En je mag zelf beslissen of je de operatie wil laten doen." zeg ik.
Floor knikt weer.
"En daarna kreeg ik meer informatie. Dat er maar dertig procent kans is dat de operatie lukt. En als ik de operatie niet ging doen ik niet meer dan veertig dagen nog te leven heb."
"Kut dokters." snikt floor.
Ik knik.
"Wanneer is de operatie?" vraagt floor.
Ik slik.
"Eerst pas over een week. Omdat ik wilde wachten tot jij kwam. Ik wilde afscheid nemen.." fluister ik met een brok in mijn keel.
"Maar wanneer krijg je de operatie dan? Omdat ik er al ben?" zegt floor.
"Morgen." fluister ik.
Floor begint hard te huilen. Ze zakt van mijn schoot af en maakt zich heel klein. Het breekt mijn hart om haar zo te zien.
Ik hurk bij haar neer. Ik sla mijn armen om haar heen.
"Ik ben niets zonder jou Luke." snikt floor.
"Onthoud dit. Ik houd van je, je bent mijn alles en als ik weg ben, zal ik altijd over je blijven waken. Ik laat je nooit meer alleen. Je bent mijn meisje." snik ik.
Floor kijkt me aan. Een zwakke glimlach komt op haar gezicht. Ik druk een kusje op haar mondhoek.
"En mag ik je een ding vragen?" Vraag ik.
Floor knikt.
"Ik wil dat je op mijn begravenis het liedje "Goodbye my lover" zingt." fluister ik.
Floor slikt.
"Dat zal ik doen Luke." fluistert floor.
"Je kan zo mooi zingen." fluister ik.
Floor p.o.v
Luke slaat zijn armen beschermend om me heen. Hij drukt een kusje op mijn haren.
"En als de operatie lukt, ben je dan helemaal beter?" vraag ik.
Er komt een zwakke glimlach op Luke's gezicht.
"Dan ben ik bijna beter. Dan moet ik nog één chemo. En daarna goed herstellen." zegt luke.
"Maar verwacht het maar niet Floor. Ik wil je niet teleurstellen." fluisterd luke.
"Het is zo oneerlijk." snik ik.
"Dat weet ik Floor. Maar ik ga vechten op de operatie tafel, vechten voor mijn leven maar vooral voor jou, mijn prinses."
Ik veeg mijn tranen weg. Maar het heeft geen zin. Ze blijven door stromen.
Luke staat op en tilt me op. Hij gaat op bed zitten met zijn rug tegen de rug leuning. Ik laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Zijn shirt word langzaam nat door mijn tranen. Luke legt zijn armen op mijn onderug.
Het idee dat Luke er morgen misschien niet meer is maakt me verdrietig, boos maar vooral bang. Wat moet ik zonder hem? Hij is mijn alles...
Luke wrijft met zijn ene hand over mijn rug en met zijn andere hand droogt hij mijn tranen. Zijn aanrakingen zijn zo warm en hartelijk.
Ik kan niet zonder zijn aanrakingen, zijn aanwezigheid maar vooral niet zonder hem.
:((((( *HuilHuil
En er waren mensen die in het vorige hoofdstuk zeiden : "als Luke dood gaat ga ik niet verder lezen." Ik wil niet raar doen maar het is geen real life jongens. It's just a book :) Ook al leeft iedereen mee met het boek ahaha, ik ook hoor. Ik moet zelfs huilen tijdens het schrijven haha ;)
Ps. morgen geen update ik ga naar Tina dag.
Xxx Chantal
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...