51. I want you back.

17.5K 562 901
                                    

Okay die comments waren echt gewoon geweldig! Stuk voor stuk! Maar mijn opdraging gaat echt naar "LittleDreamerAxelle". Jij hebt iets van 20 comments geplaatst (als het er niet meer zijn) Ik ging helemaal stuk vooral om die "stapt over Liam heen" Maar ik wil jullie allemaal bedanken voor de comments en votes!! ♡♡♡

"Je bent van mij Floor, alleen van mij."

Floor p.o.v

Liam en ik laten elkaar los. Een traan rolt over mijn wang die ik meteen weer weg veeg. Liam snikt en veegt ruw zijn tranen weg.

"Ik heb alles verneukt." zegt liam.

"Ja letterlijk en figuurlijk." zeg ik.

Liam grinnikt door de tranen heen.

"Ik wil je terug Floor. Ik heb spijt van alles." zegt liam.

Ik schud wild mijn hoofd.

"Nee Li, het is over het spijt me." zeg ik zachtjes.

Liam slaat met zijn hand op de tafel. Ik deins achteruit. Liam pakt mijn schouders vast en kijkt me doordringend aan. Mijn ademhaling is onregelmatig.

"Je bent van mij Floor, alleen van mij." zegt liam.

Ik slik. Liam duwt me naar achteren tegen de muur. Mijn hart klopt in mijn keel. Waarom is die verdomde bewaker weggegaan?

Liam kijkt me diep in de ogen aan. Zijn ogen zijn waterig. Zijn gezichts uitdrukking kan ik niet plaatsen. Ik bijt op mijn lip.

"Doe dat niet." fluisterd liam.

"Wat niet?" vraag ik zacht.

"Zo onschuldig zijn, bijten op je lip en zorgen dat ik een stijve krijg."

Ik krijg een blos op mijn wangen. Wat doet hij met me?

"Kijk me aan Floor." fluisterd liam.

Ik kijk Liam aan. Liam komt dichterbij. Zijn lippen zijn een millimeter van mijn lippen af. Zijn adem prikkelt op mijn huid. Ik sluit mijn ogen. Liam gaat zachtjes met zijn lippen over de mijne maar zoent nóg niet.

Ik denk nu twee dingen. Éen ; Ik ben zijn lippen nodig en wel nu. Twee ; ik moet hem van me af duwen want dit is oneerlijk voor Ashton. Ik ga voor nummer twee. Hoe erg ik het ook vind. Ik duw Liam van me af. Liam kijkt me vragend aan.

"Dit kan niet Liam." fluister ik.

"M-maar je houd van me." zegt liam.

Zijn stem klinkt zo gebroken. Hij kijkt me verdrietig aan.

"Het is over en uit Liam. Ik wil geen contact meer met je. Ik ben nu met Ash.. En jij met Sophia. Word gelukkig met haar. Je verdient het beste. En ja ik houd van je. Heel veel. Maar het kan niet." zeg ik.

Er rolt een traan over Liams wang. Het breekt me om hem zo te zien maar het is beter zo.

Liam stapt weer op me af en drukt zonder pardon zijn lippen op de mijne. Ik schrik eerst maar zoen mee. Tranen rollen over onze wangen. Liam legt zijn handen op mijn heupen, ik leg mijn handen in zijn nek en laat mijn tong zijn mond binnen glippen. Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen. We "happen" letterlijk naar elkaar. Ik heb zijn lippen zo gemist ; ik heb hem gemist. We trekken terug.

"Dit was de afscheids kus." fluistert liam.

Ik slik en knik.

"Vaarwel Liam." snik ik.

"Vaarwel honey. Ik beloof je dat we elkaar weer gaan zien. Dit is niet onze laatste kus." zegt liam.

Ik ben verbaasd door zijn woorden en wil eigenlijk doorvragen maar in plaats daarvan knik ik en verlaat ik het kamertje en sluit de deur achter me. De agent geeft me een knikje. Ik kijk nog door het raampje. Liam trapt de stoelen door de kamer en slaat een paar keer tegen de muur. Hij ziet er boos, verdrietig maar vooral gebroken uit.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu