JULLIE MOGEN ZO VEEL MOGELIJK INLINE COMMENTS PLAATSEN! :D GOOD LUCK!
*belangrijke A/N aan het eind van het hoofdstuk dus lees tot het eind*"Ik ben bang dat ik jullie teleur stel."
Floor p.o.v
Ik kijk in Liams ogen. De ogen die vol spanning en angst staan. Ik bijt op mijn lip terwijl mijn borst hevig op en neer gaat. Ik wil ja zeggen, maar op de een of andere manier lukt het me niet. Een traan baant zich een weg over mijn wang. Ik schud mijn hoofd.
"Liam, ik-ik kan het niet." Stotter ik.
Ik draai me om en ren de zaal uit. Ik loop naar buiten en laat me vallen op een bankje naast de gymzaal. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en laat de tranen stromen.
'Floor."
Ik voel een hand op mijn schouder. Ik kijk op en zie Ashton staan.
"Lieverd, alsjeblieft droog je tranen." Zegt hij.
Ashton gaat naast me zitten.
"Waarom kan je het niet?" Vraagt ashton.
"Ik weet het niet Ash, ik houd echt van Liam, en ja hij is mijn droom man, maar hij heeft me zo veel aangedaan." Zeg ik.
Ashton slaat een arm om me heen.
"En wat is de grootste reden?" Vraagt ashton.
"Ik ben bang dat ik jullie teleur stel." Zeg ik zacht.
"Lieve, lieve Floor. Jij stelt me echt nooit teleur babe. Je bent zo lief, tegen iedereen. Onze relatie was echt fucked up, omdat ik er zelf vrij weinig energie in stopte, maar ik weet dat Liam en jij voor elkaar gemaakt zijn. Ik wil dat je gelukkig bent en word. Ik wil je weer zien glimlachen, een echte glimlach. En ik weet dat Liam je gelukkig maakt. Je hoort bij hem Floor. Ja hij is een klootzak, maar wel een klootzak die donders veel van jou houd." Zegt ashton.
Wijze woorden.
"Dank je Ash." Zeg ik.
Ik sta op, druk een kus op zijn wang en veeg de tranen onder mijn ogen weg. En begin te rennen.
"Waar ga je heen?" Schreeuwt ashton.
"Ja zeggen tegen de liefde van mijn leven." Schreeuw ik terug.
Ik hoor Ashton lachen. Ik ren door en ren de zaal in. Liam staat nog steeds op dezelfde plek. Luke staat met hem te praten. Als ik binnen kom, word het stil. Liam kijkt verslagen en haalt een hand door zijn haren.
"Liam." Zeg ik.
Liam draait zijn hoofd naar mij toe. Ik loop naar hem toe en glimlach naar hem.
"Ik houd van je. Ik wil jouw meisje zijn Li." Zeg ik.
De glimlach die nu op zijn gezicht verschijnt is enorm. Ik sla mijn armen om hem heen. Iedereen begint te klappen en te juichen. Liam tilt me op en houd me stevig vast.
"Ik laat je nooit meer gaan honey." Fluistert liam in mijn oor.
Liam drukt kusjes op mijn haren terwijl ik hem alleen maar steviger vast pak.
"Please vermoord me niet babe, ik moet je laatste les nog geven." Grapt liam.
Ik grinnik. Ik laat hem los en ga tegenover hem staan.
Hij heeft een hele lieve, schattige glimlach op zijn gezicht. En die is echt, net zoals de mijne. Hij maakt mij gelukkig. Ashton had gelijk. Zodra Ashton binnen komt knipoogt hij naar me.
De muziek word aan gedaan, een rustig liedje. Ik ken hem niet, maar het klinkt erg mooi.
Ik leg mijn armen in zijn nek terwijl hij zijn handen op mijn heupen laat rusten. Ik kijk diep in zijn ogen en glimlach naar hem. We schuifelen wat over de dans vloer.
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...