"FLOOR."
~Volgende ochtend~
Floor p.o.v
Ik word wakker door een ringtone. Maar het is niet mijn ringtone. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Liam ligt nog diep te slapen. Zijn telefoon gaat af. Zal ik hem op nemen? Ik pak Liams telefoon. "Sophia♡" staat er in beeld. Ik slik door het hartje. Als hij niet van haar houd waarom staat er dan een hartje achter haar naam? Ik stap uit bed en loop naar de woonkamer. Ik besluit om op te nemen.
"Met Sophia."
"Floor."
"Oh Liams nichtje." zegt sophia.
Ik doe alsof ik niks van haar weet.
"Ja ik ben Liams nichtje. En jij bent?" Vraag ik.
"Ik ben Liams vriendin. Sophia."
Wat? Zijn vriendin? Mijn handen beginnen te trillen.
"Liam slaapt zeker nog?" zegt sophia lachend.
"Inderdaad." zeg ik bot.
"Wil je hem er even aan herinneren dat hij volgende week vrijdag bij mijn huis moet komen? We gaan samen een weekendje weg." zegt sophia.
Wat?
"Uh ja hoor." Mompel ik.
"En zijn kleren liggen hier ook nog." zegt sophia.
"Oh. Hoe kan dat?" vraag ik nerveus, bang voor het antwoord.
"Hij bleef laatst slapen, en zijn vieze kleren en boxer heb ik gewassen." zegt sophia.
Ik begin boos maar vooral verdrietig te worden.
"Wil je ook doorgeven dat ik heel veel van hem houd?" zegt sophia.
"T-tuurlijk." stotter ik.
Ik hang op. Als Sophia niet Liams "vriendin" zou zijn, had ik haar wel gemogen.
Hij heeft tegen me gelogen. Een traan baant zich een weg over mijn wang. Ik veeg de traan ruw weg. Hoe kan hij me dit aandoen?
De deur van de slaapkamer gaat open. Liam komt de kamer in. Als hij mij ziet zitten, gaat zijn blik van blij naar bezorgd. Ik integendeel word woedend.
"Wat is er honey?" vraagt liam.
"DAT KAN IK BETER AAN JOU VRAGEN." schreeuw ik in paniek.
Liams ogen worden groot. Ik gooi zijn telefoon op de grond.
"FLOOR!" schreeuwt liam.
De tranen stromen over mijn wangen. Hij pakt zijn telefoon op.
"Sophia." zegt liam zacht.
"Wat heb je gedaan?" zegt liam boos.
"Ik? Jij!" schreeuw ik uit frustratie.
"Leg het me verdomme dan uit!" schreeuwt liam.
Ik sta op. Liam pakt mijn pols vast en trekt me op zijn schoot. Ik geef uit frustratie Liam een klap. Liam kijkt me met grote ogen aan. Ik sta op. Liam staat ook op en pakt mijn beide polsen.
"Vertel me wat er is gebeurd! Waarom ben je boos." sist liam.
Zijn gezicht is maar een centimeter van mijn gezicht af. Ik voel zijn adem prikkelen op mijn huid. De manier waarop Liam kijkt word je bang van. Hij ziet er woedend uit.
"Ik werd vanochtend wakker door jouw ringtone. Het was Sophia. Ik besloot om op te nemen. Ze zei dat ze jouw vriendin is en dat ik moest doorgeven dat jullie volgende week samen een weekendje weg gaan. En dat jouw kleren en fucking boxer daar liggen!" schreeuw ik. "Dus je hebt twee vriendinnen? En je gaat met ons beiden op vakantie? Geef je haar ook lessen? Heb je daar wat op te zeggen Liam?"
JE LEEST
Sex lessons ft. Liam Payne.
FanfictionFloor Hemmings Floor is een lastig meisje. Ze woont met haar moeder in Amsterdam. Haar vader heeft hun verlaten en is met zijn nieuwe vriendin in België gaan wonen. Ze heeft veel vriendinnen. Ze is een druk, lief en een spontaan meisje. Ze gedraagt...