65. Nightmare.

14.6K 577 300
                                    

"You're my honey."

Floor p.o.v

We lopen allemaal naar boven toe. Ik begin te gapen.

"Moe schatje?" vraagt ashton.

Ik slik. Hij noemt me schatje.

"Ja ik ben echt moe." zeg ik.

Ashton grinnikt. Geen gewone grinnik maar zo'n schattige Ashton grinnik. Ik loop naar Luke's kamer. Luke en Tess liggen al in bed.

'Luke ik wil een kussie." zeg ik.

Luke stapt uit bed en slaat zijn armen om me heen.

"Ik houd van je prinses." zegt luke.

Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Hij drukt een kus op mijn wang.

"Slaap lekker Luke en Tess." zeg ik.

'Weltrusten prinses." zegt luke.

"Trusten Floor." zegt tess.

Ik verlaat de kamer en loop naar de badkamer. Ik begin heel hard te lachen als ik Calum in boxer op de grond zie liggen en michael allemaal tandpasta op hem spuit.

"Bespuit me." gilt calum.

"Gadverdamme jongens." zeg ik.

Ashton komt de badkamer in en zijn mond valt open als hij de jongens ziet.

"Floortje ik denk dat Calum even moet douchen." zegt michael lachend.

"Ja dat denk ik ook."

Ik poets snel mijn tanden. En Michael rent de badkamer uit.

'Sukkel." zucht ik.

Ashton drukt een kusje op mijn wang. Het bloed stroomt al meteen naar mijn wangen.

"Slaap lekker lieverd." fluistert ashton.

"Weltrusten Ash." zeg ik.

Ashton verlaat de badkamer. Ik draai de kraan van de douche open.

'Calum je kunt gaan douchen." zeg ik.

En voordat ik het weet trekt hij zijn boxer uit. Ik probeer naar zijn gezicht te blijven kijken. Nee, nee, nee. Fuck te laat. Omygosh die is groot. Ik draai me snel om.

"Lekker eh?" zegt calum met een pedo stem.

Ugh puberende jongens.

Ik verlaat de badkamer en loop langs de slaapkamer van Michael, Calum en Ashton.

"Ash, ik heb nog een goede porno site." zegt michael.

Mijn ogen worden groot. Gadverdamme.

"Dat is beter dan de hele tijd zitten te geilen op Floors instagram foto's." zegt michael.

'Verdomme.' vloek ik zacht.

Ik loop snel door naar mijn slaapkamer en laat me op mijn bed vallen. Het enige wat ik hoor is het geluid van de douche en Calum die zachtjes een liedje zingt onder de douche.

"I wish that I could wake up with amnesia. And forget about the stupid little things. Like the way I felt to fall asleep next to you. And the memories I never can escape."

Mijn ogen vallen dicht. En ik val in een diepe slaap.

~

"AAAH NEE FLOOR GA NIET DOOD."

Ik schrik wakker. Ik zit meteen rechtop in bed. Ik hoor iemand heel hard schreeuwn. Wat is hier aan de hand? Ik stap uit bed, ik begin echt bezorgd te worden. Ik kom langs de kamers van de jongens. Zodra ik de deur open doe, zie ik dat Calum en Michael, Ashton heel stevig vast hebben. Ashton heeft zijn ogen gesloten en trekt een moeilijk gezicht terwijl hij huilt en schreeuwt. Zijn voorhoofd is helemaal bezweet. Hij schopt om zich heen als een gek. Ik kniel bij de jongens neer.

Sex lessons ft. Liam Payne.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu